EGF Boulevard

Hoe raar ook als je later kinderen krijgt, en die lijken op je oude zelf haha
Het lijkt me echt vreemd om een ander gezicht in de spiegel te zien, of zou het voor die mensen zelf zo geleidelijk gaan dat ze het niet merken?

Ik ben benieuwd wat Barbie nu allemaal heeft laten doen. Ze ziet er zo anders uit maar ik kan m’n vinger er niet precies op leggen wat er dan anders is

‘Justin Bieber en Hailey Baldwin zijn verloofd’

Ja kut. Ik had zo’n leuke zondag ugh…

Naar aanleiding van Biebers kapsel ging ik Aaron Carter googlen. Had ik beter niet gedaan.

Samenvatting

https://goo.gl/images/u3DYfZ

2 likes

Wth is er met hem gebeurd?! :dizzy_face: Wow…

pillen en een eetstoornis als ik het me goed herinner

Kylie heeft weer normale lippen en ze ziet er zo mooi en fris uit. Love it

32 likes

Mooi zo! Echt veel beter.

29 likes

Oh zoveel beter. :heart: Ik vind Kylie wel leuk (lijkt me ook een lief meisje).

Nu de rest nog (billen, tieten).

4 likes

Chill dat ze dat gewoon direct toegeeft. Hopelijk wordt hiermee de nieuwe hype het behouden van je eigen gezicht ipv een Insta-uiterlijk creëren.

11 likes

Ziet er veel beter uit bij Kylie!

Ik zag een Q&A van haar en haar bff:

Daarin zegt ze dat haar borsten en billen door de zwangerschap zo groot zijn geworden :roll_eyes: yeah right en je taille is er ook zo smal door geworden zeker?

2 likes

Al die meiden die door haar hun lippen hebben opgevuld zitten nou te janken.

23 likes

Ik denk dat haar lippen smaller waren dan dit en dat haar lippen nu nog maar een klein beetje opgevuld zijn. Kan ook aan de make up liggen.

5 likes

Oh ja kan ook inderdaad. Ben benieuwd of ze in de toekomst opnieuw lipfillers neemt.

Hahaha ik zie nog wel wat filler.
Sowieso in haar billen en borsten.

1 like

Ja sowieso. Die eigenlijke lippen van haar zijn dunner dan deze. Maar het is een begin. Ofja, begin?? Back to basic.

4 likes

Ik vind Kylie’s lippen niet opvallend aan die foto, en zeker nog een stuk voller dan voordat ze fillers gebruikte. Heb het idee dat het meer aan haar dunnere wenkbrauwen ligt waardoor ze op haar jongere zelf lijkt, andere oogopslag ofzo.

3 likes

justin bieber en hailey baldwin zijn verloooooofd
die hadden een relatie, toen was het uit, nu hebben ze sinds een maand weer en zijn ze verloofd. in de tussentijd is justin ook nog even met selena gomez geweest toch of niet?

zijn bericht op insta die likes HOLY CRAP

2 likes