Kwam hier precies om dit te posten. Vind het wel een bijzondere naam. Beetje wennen maar wel leuk.
Had wel verwacht dat een van de namen ook André zou zijn.
Hahahah koekoek
over droog gesproken, ik zag een keer iemand die was bevallen en dit op facebook aankondigde:
moeder geworden
hahhahahahahahahhaha
Nu onze Mo nog!
Koen kardashian is beroofd en mishandeld in Londen…
Misschien niet erg aardig van me maar waarom ga je in godsnaam in een vreemde stad met een vreemde vent mee ?
Omdat je je vergist in iemand? Ben zelf ook wel eens op dezelfde avond met iemand naar huis gegaan en gewoon geluk gehad dat dat heel aardige jongens waren (een ervan is drie jaar mijn vriend geweest).
Deze victimblamende opmerking vind ik inderdaad niet erg aardig van je.
Ik vind Fender echt een rare naam. Vooral leuk in het buitenland, kan alleen maar aan fender bender denken.
Ik juist aan deze bender
Ja daar wil je ook niet naar vernoemd worden.
Haha die is zo kut. Vind de naam wel oke.
Ja , misschien ben ik wel weer het andere uiterste maar ik ga niet met iemand mee die ik niet ken naar een voor mij onbekende locatie . Vind het ontzettend sneu voor hem dat is het niet maar je hoort al vaak van die horror verhalen.
same
Monica en die Lars Veldwijk hebben een kind gekregen: Zara Lizzy Noé
Best wel nasty eigenlijk dat dat meteen in een roddelblad komt. Ik snap ook wel dat de bladen juist daarmee hun geld verdienen, maar wow je hebt echt geen privé meer dan. Zou dat echt niet chill vinden.
Maar of het zou MOGEN gebeuren en dat het KAN gebeuren zijn twee aparte dingen. Natuurlijk is het niet zijn fout en is hij slachtoffer. Maar de kans bestaat nog altijd dus plaats jezelf niet in zo’n situatie.
Dan is iedereen die een one night stand heeft dus fout bezig. Vanaf wanneer kun je iemand dan wel genoeg vertrouwen om met iemand mee naar huis te gaan zonder dat het je eigen verantwoordelijkheid is? Je collega die je al jaren vaag kent kan ook een gek zijn toch.
Ja natuurlijk, iedereen kan een gek blijken te zijn. Maar de kans is veel groter als het een random persoon 's avonds laat op straat is. Nogmaals, ik leg de verantwoordelijkheid niet bij het slachtoffer. Maar dat het kan gebeuren is nog altijd een feit en moet je in je achterhoofd houden.