EGF Boulevard

haha om g

Huh wat ziet hij er ineens verlept uit?

1 like

En hij heeft haar twee jaar lang genegeerd zelfs als ze in de zelfde ruimte waren. Ja tussendoor met Selena tot april dit jaar nog en andere tijdelijke tussendoortjes. En zij (Hailey) ging tot voor kort nog met Shawn Mendes. Ze was vroeger fan van Justin. Ik vind zijn bericht echt heel slijmerige en ongeloofwaardig overkomen :roll_eyes:

Volgens mij is Hailey gewoon second best en is Selena the one that got away.

9 likes

Dat denk ik ook!

Hoe werkt dat eigenlijk, je fillers ‘weghalen’, kan je die oplossen door een ander middeltje in te spuiten ofzo?

Is het niet gewoon een media stunt ofzo? Dit kan toch niet echt waar zijn.

Oooh op die manier, dus niet echt getting rid of fillers, maar gewoon geen nieuwe meer laten inspuiten

omg zie het nu pas bij kendall op die foto joh!
toch, als je zo naar haar kijkt zou je het niet zeggen. dus dan vind ik het wel ‘mooi’. op die foto niet dan ;p
bij kylie was het gewoon lelijk, too much

Roxeanne Hazes is bevallen.

Het kindje heet:
Fender Andrew Arnold Zwennes

4 likes

vind het wel mooi dat hij door de naam Andrew toch wel naar haar vader vernoemd is, neem aan dat dat het idee was in ieder geval haha. Vind Fender een mooie naam!

4 likes

Kwam hier precies om dit te posten. Vind het wel een bijzondere naam. Beetje wennen maar wel leuk.
Had wel verwacht dat een van de namen ook André zou zijn.

:o_o:

18 likes

Hahahah koekoek :crazy_face:

5 likes

over droog gesproken, ik zag een keer iemand die was bevallen en dit op facebook aankondigde:

moeder geworden

92 likes

hahhahahahahahahhaha

1 like

Nu onze Mo nog!

2 likes

Koen kardashian is beroofd en mishandeld in Londen

Misschien niet erg aardig van me maar waarom ga je in godsnaam in een vreemde stad met een vreemde vent mee ?

1 like

Omdat je je vergist in iemand? Ben zelf ook wel eens op dezelfde avond met iemand naar huis gegaan en gewoon geluk gehad dat dat heel aardige jongens waren (een ervan is drie jaar mijn vriend geweest).

13 likes

Deze victimblamende opmerking vind ik inderdaad niet erg aardig van je.

51 likes