EGF Boulevard

Ken hem gelukkig ook niet, maar zo te zien wil ik dat ook niet

1 like

Wat kan hier goed bedoeld aan zijn…:face_with_monocle:

1 like

Dat was de grap juist :joy:

1 like

Blijkbaar zijn Adele en Jennifer Lawrence samen uit in een bar in NYC. Zij lijken me zo hilarisch, ben zo jaloers dat ik niet in die bar zit, haha

18 likes

Krijg echt plaats vervangende schaamte van dit filmpje. En wat is dat een champagne pistool?

Ik wilde zeggen; het wordt steeds gekker :crazy_face: maar dan klink ik wel erg oud!

6 likes

Dat kind kan iig niet op Jaimie gaan lijken aangezien ze zelf niet op haarzelf lijkt.

35 likes

Op bewegend beeld vind ik haar nog enger bij just Tattoo of us, wat ik ook niet langer dan 5 min kon kijken. Wat een trieste tv

1 like

Ah “fitti” tussen Bizzey en Ali B over Famke Louise.

Bizzey had onderstaande over haar gezegd in interview bij FunX (komt van site Shownieuws)

“Bij FunX zei Bizzey: “Ik heb heel hard mijn best ervoor gedaan om haar te profileren als artiest. Het is nu een beetje stil en het had zeker anders gekund.” De producent mist haar niet, maar zegt wel dat ze grotere successen had behaald als ze met hem was blijven werken. “Ik denk dat ze dan wel millie volgers had gehad nu.”

Reactie Ali B op dit interview:

En

Reactie Bizzey:

14 likes

Juicy!

2 likes

Ik denk dat Bizzey misschien best gelijk heeft maar volgens mij heeft Famke liever minder volgers maar dat ze kan werken op haar eigen manier dan dat ze zo’n machine moet worden.

38 likes

Wat kinderachtig van Ali B om dit zo openbaar te delen

1 like

Ben na die docu van Famke toch een beetje team Ali. Vond dat Bizzey niet al te best met een jonge artieste omging en haar ook losweekte van haar moeder etc, haar als moneymachine zag. Dus snap zijn commentaar nu niet zo goed ook. Maar goed echt weten hoe het zit doen we nooit

9 likes

Nou dit, maar ook zeggen ‘de producent mist haar niet, maar Famke had grote hits gehad als ze was gebleven’ Uh ok sure.

Ik denk dat het heel verstandig van haar is dat ze ergens anders is begonnen aan het opbouwen (en dat kost tijd) van een duurzamere werkrelatie. Volgens mij huilt bizzy gewoon dat hij een melkkoe kwijt is.

5 likes

Bizzey had eerst nog een screenshot geplaatst van de views van Sneaky Money (van Ali) en Alleen Door Jou (van Famke) vs de views van Traag. Heeft ie later verwijderd

Ik vind het overigens wel extreem raar hoe dat (naar haar eigen zeggen) is gegaan hoor. Ze heeft dus gebeld dat ze weg wilde bij dat label en dat was het dan.
Je maakt dan toch even een afspraak en dient netjes je ontslag in zou je denken.

2 likes

Ja heb je ook gelijk in

1 like

Nu wil ik toch die docu gaan kijken, maar heb geen videoland en m’n proefperiode heb ik ook gebruikt

1 like

Heb je geen ander email adres? Of een tijdelijk email adres aanmaken?

1 like

Goed idee!

Wat ik vooral heel vreemd vind is dat Bizzey er maar over door blijft janken. Echt triest, laat Famke gewoon haar eigen ding doen. Get over it.

19 likes