EGF Boulevard

Wel ook goed om de andere kant te horen.

Wat een treurige achtergrond wel.

Heeft iemand enig idee wat er nou met Jussie Smollett aan de hand was? Eerst was het nieuws dat hij in elkaar geslagen was met homofobische en racistische motieven, toen dat hij het gefaket zou hebben, en nu zijn de charges gedropt (weet even geen vertaling)
Ik snap niet wat er nu wel en niet klopte aan dit verhaal :sweat_smile:

1 like

Die combinatie had ik echt never nooit zien aankomen

2 likes

Hmm ik geloof dat deze blind erover gaat:

Dus zou dan weer een politiek spelletje zijn?

edit: ja zie nu in de comments dat ook veel mensen zijn naam noemen.
haha echt leuk, ik merk nu ik blind gossip wat vaker lees, ik zelf die blinds beter kan raden. tenzij het over zo’n random news anchor gaat ofzo

3 likes

Ik vind het echt interessant idd als ik weet waarover het gaat :see_no_evil: Dit zou wel een logische verklaring kunnen zijn ja

Channing Tatum en Jessie J zijn echt samen. Hij postte een foto van haar op IG voor haar verjaardag

5 likes

De dramatische trailer van het nieuwe seizoen van Kuwtk. En dat terwijl ik alleen maar random YouTube scènes kijk. Want waar kan je hele afleveringen kijken?

5 likes

“It just sucks that it has to be so public. I’m not just a tv show, like this is my life.” HAHAHAHA oké Khloé.

30 likes

Hahaha die trailer is zo dramatisch dat het gewoon grappig is. :joy:

3 likes

Donny Roelvink heeft ook een nummer uitgebracht en het is zoooo slecht, autotune.nl

2 likes

Ik vind het ook echt hilarisch! 1:09, alsof ze ook maar een noot kunnen spelen. Met je piano, flikker toch op :rofl: blijft toch helaas echt vermaak voor mij.

1 like

Ze bedoelt toch dat ze niet alleen een tv show is, maar ook een persoon? Lijkt me vrij redelijk?

1 like

Ik vond hoe ze ‘Liar’ schreeuwde zo zielig. Verschrikkelijk voor dr

1 like

Miranda Kerr is in verwachting van haar derde kindje!

6 likes

Beetje Heidi Klum en die Tokio Hotel-man combi. Iets dat je totaal niet verwacht maar best zou kunnen werken.

3 likes

Waarom weet ik niet maar vind dit echt leuk!

Ja naja ik weet niet zeker of zij de boel belazeren etc dus ik ga dan liever uit van dat deze affaire echt is. Is het ooit bewezen dat de kardashians alles faken en dat de gehele show nep is dan? Zou graag dan een linkje willen

Dat khloe tristan van zn ex heeft is toch ook niet waar?

Noem me naief, maar ik vind het erg dat wij mensen van het slechtste uit moeten gaan in anderen. Zeker als het mensen zijn die ver van ons af staan, zoals de kardashians.

1 like

Zij moeten hun geld verdienen met drama. Als er geen drama rondom hen is, is het snel klaar met die tv show, publiciteit etc. Dus dan moet Khloe niet zeiken. Dit is hun businessmodel.

5 likes

Zoals pizza en appelmoes.

1 like

Ventlyfe.com!