EGF Boulevard

Kun je een voorbeeld laten zien? Ik weet niet helemaal wat ik me er bij moet voorstellen

Als je op die foto van Kim K hierboven klikt wordt hij groot en zie je bij haar het soort broekje!

1 like

Haha ja zag er laatst hier in Den Bosch iemand mee lopen, de bejaarde vrouwtjes naast mij vroegen zich af of haar fiets was gestolen :joy:

21 likes

Oh Jezus ja wat lelijk

1 like

Dit is het idee dus. Op Woo Hah en dat soort festivals heb je allemaal meiden met dit soort ‘fitjes’ rondlopen.

Foto's even in een spoiler gedaan

37

3 likes

Huh ja ik zag Zwanetta in Temptation Island (OMG mag hoor) vorige aflevering ook in zo’n wielrenpakje lopen maar dan betaande uit 1 stuk (dus eigenlijk een badpak met pijpjes) en vroeg mezelf toen ook af of al haar andere kleren in de was zaten ofzo.
Maar dit is blijkbaar een ding??? Heftig

5 likes

Oh dit draag ik onder mijn kortere jurkjes haha.

17 likes

Hahah dit wilde ik ook reageren!

1 like

Grappig, ik draag die combinatie juist om mij wat minder bloot te voelen. :rofl: Schijnbaar is het tegenovergestelde nu ook hip.

3 likes

Haha ik doe het tegen schurende bovenbenen en mogelijk omhoog waaiende jurkjes. Vind het altijd irritant als je dat broekje ziet, maar schijnbaar ben ik dan pas hip haha😂

5 likes

Sorry… Zwanetta? Dat is toch niet serieus een naam?

26 likes

Ja ook tegen de schurende benen ja. :yum: Ach beter dat mensen zo’n broekje zien dan je kont haha.

2 likes

Dus dit is een ding? Snap nu waarom ik bij Boohoo zoveel van die dingen zag toen ik door de shorts scrollde. :thinking:

1 like

jajajaj dit verzin ik niet

1 like

Nee het is een soa.

3 likes

Een wandelende soa.

Seems legit

7 likes

Helaas wel! Ik zie het ook echt al veel bij mensen die ik zelf ken :confounded:

Ik ben bijna verbaasder over die 5e outfit, zitten die teenslippers nou vast aan die jurk??? :thinking:

Nee haha dat lijkt maar zo!

1 like

Ik draag dit soort broekjes ónder jurkjes. Ben ik nou ook hip🤷🏽‍♀️

1 like