EGF Boulevard

Ik vind Fender echt een rare naam. Vooral leuk in het buitenland, kan alleen maar aan fender bender denken.

6 likes

Ik juist aan deze bender

6 likes

Ja daar wil je ook niet naar vernoemd worden.

Haha die is zo kut. Vind de naam wel oke.

Ja , misschien ben ik wel weer het andere uiterste maar ik ga niet met iemand mee die ik niet ken naar een voor mij onbekende locatie . Vind het ontzettend sneu voor hem dat is het niet maar je hoort al vaak van die horror verhalen.

1 like

same

Monica en die Lars Veldwijk hebben een kind gekregen: Zara Lizzy Noé

2 likes

Best wel nasty eigenlijk dat dat meteen in een roddelblad komt. Ik snap ook wel dat de bladen juist daarmee hun geld verdienen, maar wow je hebt echt geen privé meer dan. Zou dat echt niet chill vinden. :scream:

4 likes

Maar of het zou MOGEN gebeuren en dat het KAN gebeuren zijn twee aparte dingen. Natuurlijk is het niet zijn fout en is hij slachtoffer. Maar de kans bestaat nog altijd dus plaats jezelf niet in zo’n situatie.

Dan is iedereen die een one night stand heeft dus fout bezig. Vanaf wanneer kun je iemand dan wel genoeg vertrouwen om met iemand mee naar huis te gaan zonder dat het je eigen verantwoordelijkheid is? Je collega die je al jaren vaag kent kan ook een gek zijn toch.

17 likes

Ja natuurlijk, iedereen kan een gek blijken te zijn. Maar de kans is veel groter als het een random persoon 's avonds laat op straat is. Nogmaals, ik leg de verantwoordelijkheid niet bij het slachtoffer. Maar dat het kan gebeuren is nog altijd een feit en moet je in je achterhoofd houden.

Volgens mij klopt het niet dat die kans groter is. Sterker nog: volgens mij gebeuren zulke dingen het vaakst met iemand die familie van je is of dichtbij je staat. Maar goed. Dit is een al oude discussie natuurlijk.

6 likes

Nouja ongeacht door wie het vaker gebeurt, je kan beter de kans zo klein mogelijk houden toch…

Ik vind zulke uitspraken toch moeilijk. Het klopt wat je zegt, maar hoe ver ga je dan? Niet meegaan met vreemden? Wel als je ze een paar uur hebt gesproken? Of een paar dates mee hebt gehad? Niet alleen 's avonds over straat? Geen korte rokjes dragen? Allemaal dingen die de kans aannemelijk kunnen vergroten, maar toch vind ik niet dat je van mensen kan verwachten dat ze zich hierop aanpassen. Ik denk dat mensen die zoiets hebben meegemaakt al vaak genoeg de schuld bij zichzelf leggen en dat anderen dan niet ook nog hoeven te benadrukken dat het dom is om met vreemden mee te gaan.

17 likes

Het is inderdaad en keuze en ik vind dat je mensen die keuze moet laten maken. Achteraf is het heel makkelijk om signalen te zien, maar als je een goed gevoel hebt na een gesprek in een kroeg oid maak je misschien toch de verkeerde keuze. Ieder mag voor zichzelf de keuze maken en ik vind dat anderen die keuze moeten respecteren en iemand geen schuldgevoel aanpraten omdat de keuze achteraf verkeerd bleek te zijn.
Wel is het natuurlijk belangrijk dat mensen goed zijn voorgelicht over het herkennen van gevaren en nee durven zeggen als het niet goed voelt.

2 likes

Dit ben ik helemaal met je eens. En ik heb hier ook geen antwoord op. Ik denk alleen dat vaker benadrukt mag worden dat de mogelijkheid bestaat en of het zou mogen gebeuren twee verschillende dingen zijn. Ik wil hiermee geenzins mensen een schuldgevoel aanpraten, zo bedoel ik het niet. Het staat compleet los van elkaar.

3 likes

Hoe is die Koen eigenlijk bekend geworden?

Met Anna op de foto gaan.

9 likes

Ja, ben ik ook weer met je eens.

1 like

Het is in LA dagelijks rond de 30 graden dus ik vraag mezelf echt af waarom die Kardashians zich kleden alsof het 5 graden is. En die slippers van Kim met die dikke sokken!!! Sorry ik vind het allemaal afgrijselijk.

Even klikken op de foto dan zie je alles

Ik vond Kim haar kledingstijl vroeger zoveel leuker:

Samenvatting

12 likes