EGF Boulevard

Ik zet de radio in de auto altijd zacht als zij praat. Het lijkt wel of ze soort van chronisch een verstopte neus heeft… echt geen fijne stem om naar te luisteren. Just cant listen to it🙉

Anna Nooshin is verloofd!

Ik zag net dit. Ik zou dit soort dingen graag vaker op Ellen willen zien dat levende memes en kardashians.

14 likes

Jezus wat een ring! Of hij lijkt zo groot door haar smalle vingers.

Hij zal enorm zijn haha!

:thinking:

1 like

Haar vader was ook advocaat dacht ik. (Waarom weet ik dit, ik heb nog nooit een hele aflevering van kuwtk gezien.)

2 likes

Ja klopt hij was een van de advocaten van O.J. Simpson.

1 like

Joe hoelang zijn die bij elkaar? Nog geen jaar toch?

1 like

Ik denk omdat je rechten studeert.

23 likes

:joy: Huh hoe weet jij dat? Dat is geheim!!

2 likes

Now I ain’t saying she’s a golddigger…

6 likes

Dat lijkt mij ook ja. Bibi Breijman kwam ook uit een relatie van 10 jaar? Een paar maanden later met Waylon en ze verwachten een kind. Als ex zijnde lijkt me dat best heftig.

Edit: oh ik lees dat dit ook al uitgebreid is besproken in het YouTubers topic. :’)

Maar aan de ene kant snap ik het ook wel. Je komt uit een lange relatie waar je misschien wel graag een kind wil/trouwen maar de situatie/vriend is er niet naar. En die relatie gaat uit en je vindt iemand waar je dat gevoel wel bij hebt. Dan snap ik dat je misschien daar sneller voor gaat. Juist omdat je ondanks dat het niet kon wel al ‘jaren’ hebt gewacht. En nu juist kans ziet om het wel te doen.

3 likes

Haar ex plaatst er volgens mij een reactie op:
1,431 Likes, 91 Comments - Danny Roumimper (@dannyroumimper) on Instagram: “Wanneer je het” grote nieuws leest”. Weet je lieve mensen jullie hoeven mij echt niet te taggen of…”

Opvallend is de zin ‘ook al weet ik beter’…
(Ugg waar is de tekst gebleven bij m’n plaatje)

7 likes

Heeft Danny zelf al weer een relatie? Kan ik zo niet wat over vinden.

Anna’s zus (althans denk ik) Aida Nooshin heeft er op gecomment met hartjes

2 likes

Ik lees z’n achternaam trouwens steeds als Roupimper, dacht al, vreemde achternaam wel.

3 likes

Volgens mij had hij ook gezegd toen het net uit was dat het miss weer goed zou komen.
Ik vind het vrij heftig hoor, vorig jaar deze tijd waren ze nog samen en nu is ze met een ander verloofd…

4 likes

Danny kan het duidelijk niet met rust laten. Jammer

1 like