Wauw dit ziet er echt heel belachelijk uit gewoon? Waarom zou je jezelf dit aandoen met die hitte?
Die “fietsbroekjes” trend snap ik ook niet zo…
Maar goed, ik snap wel meer trends niet haha
In LA ga je van airco naar airco. Dus eigenlijk is het het grootste deel van de dag ijskoud. Behalve die paar minuten dat je niet in de auto zit.
DIT! En dan van die mega korte haltertopjes erboven en van die lelijke balenciaga lookalike sneakers eronder. Ik.snap.het.echt.niet. Maar goed ik ben dan ook geen fashionista…
Haha ja ik vind die trend ook zo lelijk. Voor niemand die het draagt doet het iets goeds voor het figuur
Is dit een trend? Helemaal niet gezien nog geloof ik. Of is dit alleen internationaal /in Amsterdam een ding?
Ik heb het in NL gelukkig niet veel gezien. Maar ik volg een aantal mensen uit Australië en Amerika op IG en daar zie ik het steeds meer voorbij komen
Kun je een voorbeeld laten zien? Ik weet niet helemaal wat ik me er bij moet voorstellen
Als je op die foto van Kim K hierboven klikt wordt hij groot en zie je bij haar het soort broekje!
Haha ja zag er laatst hier in Den Bosch iemand mee lopen, de bejaarde vrouwtjes naast mij vroegen zich af of haar fiets was gestolen
Oh Jezus ja wat lelijk
Dit is het idee dus. Op Woo Hah en dat soort festivals heb je allemaal meiden met dit soort ‘fitjes’ rondlopen.
Huh ja ik zag Zwanetta in Temptation Island (OMG mag hoor) vorige aflevering ook in zo’n wielrenpakje lopen maar dan betaande uit 1 stuk (dus eigenlijk een badpak met pijpjes) en vroeg mezelf toen ook af of al haar andere kleren in de was zaten ofzo.
Maar dit is blijkbaar een ding??? Heftig
Oh dit draag ik onder mijn kortere jurkjes haha.
Hahah dit wilde ik ook reageren!
Grappig, ik draag die combinatie juist om mij wat minder bloot te voelen. Schijnbaar is het tegenovergestelde nu ook hip.
Haha ik doe het tegen schurende bovenbenen en mogelijk omhoog waaiende jurkjes. Vind het altijd irritant als je dat broekje ziet, maar schijnbaar ben ik dan pas hip haha😂
Sorry… Zwanetta? Dat is toch niet serieus een naam?
Ja ook tegen de schurende benen ja. Ach beter dat mensen zo’n broekje zien dan je kont haha.
Dus dit is een ding? Snap nu waarom ik bij Boohoo zoveel van die dingen zag toen ik door de shorts scrollde.