Gewoon doen hoor! Van niet één kledingstuk kun je zeggen dat het nooit staat, meestal ligt het er inderdaad gewoon aan hoe je het combineert
Er is vast iemand die zelfs een witte legging leuk kan combineren haha
Gewoon doen hoor! Van niet één kledingstuk kun je zeggen dat het nooit staat, meestal ligt het er inderdaad gewoon aan hoe je het combineert
Er is vast iemand die zelfs een witte legging leuk kan combineren haha
Nu ga je wel héél ver
Hoe combineer jij ze?
Ja het verschilt nogal, maar meestal met een oversized shirt en dan een riempje om mijn taille te accentueren. Het voelt dan echt alsof ik in mijn pyjama loop maar idc!!
O meh die broekjes precies wat ik vroeger altijd aan moest bij handbal.
Er wordt zelfs letterlijk obdergoed als broek gedragen zie
Je kunt het dan wel bikershort noemen, maar imo loop je gewoon buiten met een huidskleurige onderbroek aan.
Ik vind dat soort broekjes heilig. Maar dan wel voor onder een jurkje tegen schurende benen.
Nou dit vind ik dus echt heel raar Ik vind het er echt belachelijk uit zien maar goed ze vroeg niet om mijn mening dus lekker doen maar ik hoop niet dat het een trend gaat worden
Wat is dit ook nou dan???
Een bericht gedeeld door Whitney Valerie (@whitney_valerie) op 7 Jul 2018 om 8:29 (PDT)
Biecht: vind de eerste outfit best leuk
Ik vind het ook geen gezicht. Sowieso die stijl van Kim K niet.
Wordt dit serieus de mode? Kan toch niet
Zie het ook in Nederland steeds vaker. Op lakedance en 7th sunday (festivals) al een paar keer gezien, vooral zwarte beoekjes. Een iemand had ook echt zo’n visnet panty eronder die dan boven het broekje uitkwam met een croptop .
Zag hem vandaag ook in panter variant… moet niet gekker worden.
Wow hier wordt echt niemand mooier van.
Mijn wandelbroekje voor in de zomer ziet er zo uit, maar zou in het dagelijks leven toch niet deze sportkleding uitkiezen om gewoon naar werk en uni te dragen. Als je dan toch sportkleding draagt, liever charmantere items? Naja deze trend waait hopelijk snel over, hoef de naad van m’n scholieren niet te bewonderen ofzo… Of van m’n buurvrouw
Ik droeg deze ook altijd op de basisschool! Mijn favoriete exemplaar was een soort framboosroze met een hele mooie glans
Maar nee dit ziet er echt niet uit, al snap ik het nog wel op een festival want zit natuurlijk super relaxed. Maar lelluk.
Ik was 4 jaar geleden in Scandinavië en daar droeg ook iedereen dat. Ook katoenen varianten met een kanten rand aan de onderkant. Heb al die tijd gehoopt dat die trend niet deze kant op zou komen, helaas…
De zanger van de Arctic Monkeys heeft zijn lange greasy lokken ingeruild voor standje 1 van de tondeuze.
Btw Ik heb toch liever bono’s bril dan die wielrennerbroekjes.
Ik vind die broekjes en dus de Kim K. stijl leuk!
Ahhhh Alex T, stiekem nog steeds verliefd op hem:)