jajajaj dit verzin ik niet
Nee het is een soa.
Een wandelende soa.
Seems legit
Helaas wel! Ik zie het ook echt al veel bij mensen die ik zelf ken
Ik ben bijna verbaasder over die 5e outfit, zitten die teenslippers nou vast aan die jurk???
Ik draag dit soort broekjes ónder jurkjes. Ben ik nou ook hip🤷🏽♀️
We lachen er nu om, maar binnen de kortste keren staat het show je laatste aankopen topic er vol mee…
haha precies, ik ook!
Kogelvrije kleding eronder?
Confession: ik vind die broekjes echt super chill! Ik draag ze ook hahaha. Het zit zo lekker en mijn kont komt er goed in uit maar ik combineer het wel echt heel erg anders als op de foto’s
Gewoon doen hoor! Van niet één kledingstuk kun je zeggen dat het nooit staat, meestal ligt het er inderdaad gewoon aan hoe je het combineert
Er is vast iemand die zelfs een witte legging leuk kan combineren haha
Nu ga je wel héél ver
Hoe combineer jij ze?
Ja het verschilt nogal, maar meestal met een oversized shirt en dan een riempje om mijn taille te accentueren. Het voelt dan echt alsof ik in mijn pyjama loop maar idc!!
O meh die broekjes precies wat ik vroeger altijd aan moest bij handbal.
Er wordt zelfs letterlijk obdergoed als broek gedragen zie
Je kunt het dan wel bikershort noemen, maar imo loop je gewoon buiten met een huidskleurige onderbroek aan.
Die dingen droegen we op de basisschool vroeger. Was toen helemaal de shit. Leuk dat ook volwassenen zich er aan wagen toch
Ik vind dat soort broekjes heilig. Maar dan wel voor onder een jurkje tegen schurende benen.