EGF Boulevard

och nee toch he :scream:

Zo ontzettend treurig. Door haar eigen toedoen raakt ze haar kinderen nog een keer helemaal kwijt en dan is het denk ik einde Barbie. Hoop dat het snel een keer wat beter met haar gaat.

5 likes

Ik hoop dat ze snel de juiste hulp krijgt.

Omg las dat ze dus gewoon uit het raam sprong en dat een buurvrouw dat gewoon zag. Heftig zeg, snap ook niet waarom ze niet gewoon hulp krijgt/aanneemt met haar middelen.

Ja echt naar. Kennelijk liep een van haar kinderen ook buiten. Hoop echt dat ze goede hulp krijgt en niet meteen weer in de schijnwerpers wilt staan.

Jemig wat vreselijk :scream: vind het echt wel super zielig.

Ik vind het wel echt sneu. Dit gun je niemand. Arme meid zit psychisch gewoon zo met zichzelf in de knoop.

Zo eentje had ik ook! In combinatie met een Bugs bunny T-shirt… hahah. Wat een stijl vroeger.

Maar goed, denk dat ik de trend nu oversla. Sowieso op werk kan het echt niet bij mij. Al lijkt het me op een festival nog best chill stiekem. Wie weet een keertje dan haha. Wel zonder Bugs bunny dan.

3 likes

Karlie Kloss is verloofd: Klik
Nooit geweten dat haar vriend de broer is van Jared Kuschner
Ik ben benieuwd welke rol Taylor Swift krijgt op die bruiloft :stuck_out_tongue: die lijken bff’s maar geen idee hoe echt de vriendschap is.

Kijkcijfers.

omg neee :frowning:

Ik dacht dat ze sober was???

Wauwieeee wat heftig. Ik dacht dat ze sober was :o_o:

Als ze sober was is het risico op een overdosis juist groter bij terugval. Geen tolerantie meer. Zielig :frowning:

omg schrik hier echt van.
Ze had pas dat nummer wel al uitgebracht met ‘i’m sorry í’m not sober anymore’ maar damn.

Wow wat heftig

Wat ontzettend zonde, ik hoop dat ze zich kan herpakken hierna.

Wat heftig zeg, hopelijk krijgt ze goede hulp.

Ik las dit nieuws gisteravond en ben er echt een beetje naar van. Kan alleen maar hopen dat het goed komt.

Holy balls ik kwam hier kijken of dit al gepost was van Demi, maar ik schrok er echt van!!

Ik ben geen fan van dr muziek, maar vind haar heel mooi en leuk om te volgen op Insta. Toevallig dat ik laatst wat foto’s van haar zag, van die papperazzi foto’s, dat ze een club uit kwam lopen met dr broek een beetje laag hangend en het label eruit, en ze had een beetje een glazige blik in dr ogen. Stonden ook wel wat reacties onder van mensen (kinderen denk ik) die zich afvroegen of het wel goed met dr ging, maar die mensen kregen dan meteen hysterische reacties met: hoe durf je, ze is nuchter, en al dat soort onzin.

Maar goed, jezus, ik schrok er echt van!! Vind het echt heel erg zielig dat ze het zo moeilijk heeft blijkbaar