EGF Boulevard

Nou dit vind ik dus echt heel raar :eek: Ik vind het er echt belachelijk uit zien maar goed ze vroeg niet om mijn mening dus lekker doen maar ik hoop niet dat het een trend gaat worden

Wat is dit ook nou dan???

Een bericht gedeeld door Whitney Valerie (@whitney_valerie) op 7 Jul 2018 om 8:29 (PDT)

Biecht: vind de eerste outfit best leuk

2 likes

Ik vind het ook geen gezicht. Sowieso die stijl van Kim K niet.

Wordt dit serieus de mode? Kan toch niet :o_o:

Zie het ook in Nederland steeds vaker. Op lakedance en 7th sunday (festivals) al een paar keer gezien, vooral zwarte beoekjes. Een iemand had ook echt zo’n visnet panty eronder die dan boven het broekje uitkwam met een croptop :sweat_smile:.

Zag hem vandaag ook in panter variant… moet niet gekker worden.

Wow hier wordt echt niemand mooier van.

Mijn wandelbroekje voor in de zomer ziet er zo uit, maar zou in het dagelijks leven toch niet deze sportkleding uitkiezen om gewoon naar werk en uni te dragen. Als je dan toch sportkleding draagt, liever charmantere items? Naja deze trend waait hopelijk snel over, hoef de naad van m’n scholieren niet te bewonderen ofzo… Of van m’n buurvrouw

Ik droeg deze ook altijd op de basisschool! Mijn favoriete exemplaar was een soort framboosroze met een hele mooie glans :relaxed:
Maar nee dit ziet er echt niet uit, al snap ik het nog wel op een festival want zit natuurlijk super relaxed. Maar lelluk.

Ik was 4 jaar geleden in ScandinaviĆ« en daar droeg ook iedereen dat. Ook katoenen varianten met een kanten rand aan de onderkant. Heb al die tijd gehoopt dat die trend niet deze kant op zou komen, helaas…

De zanger van de Arctic Monkeys heeft zijn lange greasy lokken ingeruild voor standje 1 van de tondeuze.

Samenvatting

http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2008/09/bono-clinton/bono-clinton-global-initiative-05.jpg

Btw Ik heb toch liever bono’s bril dan die wielrennerbroekjes.

2 likes

Ik vind die broekjes en dus de Kim K. stijl leuk!

2 likes

Ahhhh Alex T, stiekem nog steeds verliefd op hem:)

1 like

och nee toch he :scream:

Zo ontzettend treurig. Door haar eigen toedoen raakt ze haar kinderen nog een keer helemaal kwijt en dan is het denk ik einde Barbie. Hoop dat het snel een keer wat beter met haar gaat.

5 likes

Ik hoop dat ze snel de juiste hulp krijgt.

Omg las dat ze dus gewoon uit het raam sprong en dat een buurvrouw dat gewoon zag. Heftig zeg, snap ook niet waarom ze niet gewoon hulp krijgt/aanneemt met haar middelen.

Ja echt naar. Kennelijk liep een van haar kinderen ook buiten. Hoop echt dat ze goede hulp krijgt en niet meteen weer in de schijnwerpers wilt staan.

Jemig wat vreselijk :scream: vind het echt wel super zielig.

Ik vind het wel echt sneu. Dit gun je niemand. Arme meid zit psychisch gewoon zo met zichzelf in de knoop.