EGF Boulevard

Zo eentje had ik ook! In combinatie met een Bugs bunny T-shirt… hahah. Wat een stijl vroeger.

Maar goed, denk dat ik de trend nu oversla. Sowieso op werk kan het echt niet bij mij. Al lijkt het me op een festival nog best chill stiekem. Wie weet een keertje dan haha. Wel zonder Bugs bunny dan.

3 likes

Karlie Kloss is verloofd: Klik
Nooit geweten dat haar vriend de broer is van Jared Kuschner
Ik ben benieuwd welke rol Taylor Swift krijgt op die bruiloft :stuck_out_tongue: die lijken bff’s maar geen idee hoe echt de vriendschap is.

Kijkcijfers.

Dat ze issues heeft, was wel duidelijk. Maar heroine, damn…

omg neee :frowning:

Ik dacht dat ze sober was???

Wauwieeee wat heftig. Ik dacht dat ze sober was :o_o:

Als ze sober was is het risico op een overdosis juist groter bij terugval. Geen tolerantie meer. Zielig :frowning:

omg schrik hier echt van.
Ze had pas dat nummer wel al uitgebracht met ‘i’m sorry í’m not sober anymore’ maar damn.

Update: Law enforcement have confirmed that she was treated at her home with Narcan, an emergency treatment for narcotic overdoses. The OD happened at her home. Still no info on her current condition.

Update 2: People is reporting that Demi is “stable”, and while TMZ is reporting she overdosed on heroin, a source close to Demi says it was not heroin.

Mensen speculeren dat het ‘stable’ en geen heroine gedeelte PR is. People zou gebruik maken van familie als bron terwijl TMZ vaak direct politie en ziekenhuismedewerkers als bron heeft.

1 like

Wow wat heftig

Wat ontzettend zonde, ik hoop dat ze zich kan herpakken hierna.

Wat heftig zeg, hopelijk krijgt ze goede hulp.

Ik las dit nieuws gisteravond en ben er echt een beetje naar van. Kan alleen maar hopen dat het goed komt.

Holy balls ik kwam hier kijken of dit al gepost was van Demi, maar ik schrok er echt van!!

Ik ben geen fan van dr muziek, maar vind haar heel mooi en leuk om te volgen op Insta. Toevallig dat ik laatst wat foto’s van haar zag, van die papperazzi foto’s, dat ze een club uit kwam lopen met dr broek een beetje laag hangend en het label eruit, en ze had een beetje een glazige blik in dr ogen. Stonden ook wel wat reacties onder van mensen (kinderen denk ik) die zich afvroegen of het wel goed met dr ging, maar die mensen kregen dan meteen hysterische reacties met: hoe durf je, ze is nuchter, en al dat soort onzin.

Maar goed, jezus, ik schrok er echt van!! Vind het echt heel erg zielig dat ze het zo moeilijk heeft blijkbaar

Ik las dat de manager van Barbie zei dat ze in een psychose is geraakt door een verkeerde combi van medicijnen en dat ze in haar raamkozijn is gaan zitten ivm de warmte en toen een soort black out kreeg. Dus niet gesprongen.

Op Michaels instagram staat dat hij en zijn vriendin nu naar NL gaan om de kinderen op te vangen.

Heel erg triest allemaal. Ik hoop dat ze met goede hulp er bovenop komt en dat ze een fijn leven met haar kinderen kan leven buiten de showbizz.

Echt kwaliteitsbron I know maar op zich wel positief nieuws natuurlijk

1 like

Ik las idd dat TMZ het direct van de politie heeft gehoord en dat familie/management het heroineverhaal tegen willen spreken. Het is natuurlijk ook een vrij heftige drug.

Maar ik lees ook dat mensen in haar omgeving al maanden bezorgd waren en waarschuwde dat ze ‘a mess’ was.

De tijd zal het leren, ik hoop vooral dat ze er goed uitkomt

wat ik bizar vind is dat zij dus Narcan thuis had en haar vrienden het hebben toegediend… Zoiets heb je niet ‘zomaar’ eventjes rond slingeren lijkt mij…

Ja ik had gelezen (weet zo snel niet meer waar) dat een van haar vrienden het heeft toegediend in haar huis. Dus of hij liep ermee in z’n zak of zij had het thuis liggen - vind beide scenario’s heftig… Hoop dat ze de hulp krijgt die ze nodig heeft