Iets zegt mij dat Demi club 27 nog wel gaat halen… Ik hoop het niet maar ben er wel bang voor.
Ja ik denk dit helaas ook wel
Echt zoveel kindsterren gaan op een gegeven moment de verkeerde kant op. Ik snap niet dat er nog zoveel ouders zijn die hun kind pushen om de showbizz in te gaan.
Dat klinkt als een super onlogisch verhaal.
Ik hoop dat mensen haar met rust laten.
Denk dat ze sowieso beter af was geweest als ze nooit mee had gedaan aan oh oh cherso.
Dan had ze misschien een simpel baantje gehad of een bijstand, maar ik denk dat ze nu echt haar ziel aan de duivel heeft verkocht, en ik denk oprecht dat ze de gevolgen niet heeft kunnen overzien.
Ik vind het zo erg om te zien bij demi dat er bijna niet te vechten valt tegen die verslaving(en), bipolaire stoornis, eetstoornis etc. hoe gaag ze het ook lijkt te willen, maar zo’n terugvalt lijkt wel steeds overmijdelijk
Die combinatie met haar carriere is ook niet goed voor haar denk ik
Ah nee wat naar. Ik hoop het echt niet. Ben geen fan van haar, maar ik vind de club van 27 echt een naar (maar ook fascinerend) fenomeen.
Maar aan de andere kant zal het me niet verbazen als het wel gebeurt.
Maar ja dat krijg je in een land waar wapenbezit een grondrecht is. Ik denk dat dit soort dingen op dagelijkse basis gebeuren. (Ben niet boos op jou maar op de VS.)
Vind dit ook heel bijzonder dat dit bij haar thuis lag/vrienden het bij zich hadden. Aan de andere kant… amerika is nogal bijzonder wanneer het aankomt op medicatie. Als in reclame maken voor medicatie op tv met “vraag je huisarts naar dit medicijn” en veel medicatie kun je daar ook gewoon kopen waar je in NL echt een recept nodig hebt.
Demi als mental health ‘advocate’ legt behoorlijk wat druk op haar deze periode. Ze is een inspiratiebron voor zoveel mensen, ik hoop echt dat ze hieruit komt en echt naar een kliniek oid gaat ipv te vroeg ‘i’m back!’ te roepen. Dan gaat het echt mis
Paardenmiddelen worden daar veel makkelijker voorgeschreven en vaak geven doktoren makkelijk medicatie aan mensen die mee die al verslavingsproblemen hebben. Zijn ze afgekickt van het ene, raken ze verslaafd aan het andere. Ik las ook ergens dat heel veel mensen gewoon zo’n Narcan set hebben klaarleggen als in hun omgeving iemand een verslaving heeft. Je lees ook veel vaker dat mensen daar iemand hebben verloren aan een drugs- of alcoholverslaving, veel minder dan hier. Althans ik ken niemand (direct of indirect) die overleden is aan een overdosis.
Ik denk dat iemand zoals Demi zich veel beter kan terugtrekken uit de spotlights en haar vertrouwde omgeving achterlaten. Als je als kindster en twintiger al zo veel succes hebt gehad moet het toch wel mogelijk zijn om met je resterende fortuin een leuk leven te kunnen leiden zonder meer te hoeven optreden/acteren.
Ja dat is een beetje mijn probleem met haar. Ze wil heel graag een rolmodel zijn, maar is in het verleden zo vaak niet eerlijk geweest over haar situatie
Als je iemand kent die verslaafd is, is het denk ik ook een geruststellend idee om zoiets bij je te hebben?
Ik vind het al heftig dat ze niet hands free zit te bellen met Jace naast d’r op die thumbnail, laat staan wat er daarna nog gebeurt…
Oh en de dikke d/t-fout (hoe schrijf je dat in hemelsnaam?) van Shownieuws vind ik ook schokkend…
Wat wil je, het is Shownieuws, SBS, afvoerputje.
Het is wel heel verstandig ja en ik heb er niks op tegen, maar als het gewoon zo normaal is geeft dat natuurlijk wel aan hoe groot die verslavingsproblematiek in Amerika is.
Is zij ook niet on probation? Dan mag ze sowieso geen wapen dragen. Over dat bellen, ik zie er vaker in US reality tv zo bellen. Heb daar nog nooit rare reacties over gelezen. Hier zou zoiets not done zijn.
Oe ik kijk nu die aflevering denk ik! Vroeg me af of er een topic over was.
Ik vind die Briana en haar moeder en zus heel irritant! Ze zijn altijd samen en altijd ruzie aan het zoeken met iedereen. Hoezo kan Briana haar eigen ruzietjes niet lekker uitzoeken?!?
Edit: joe het komt nu spannondddd
Ja maar feit blijft wel dat ze met die rol zoooveel mensen helpt. Ik denk ook dat ze zo graag ‘beter’ wil zijn en daardoor die rol aanneemt, maar dat ze door de psychische ziektes niet kan garanderen dat ze ook echt beter is en blijft.
Het werkt een beetje twee kanten op: ze probeert iets positiefs te halen uit haar proces —> helpt hiermee anderen —> wordt gezien als een mental health coach (en betaalt bijvoorbeeld voor de behandeling van andere mensen). Vervolgens heeft ze een imago groot te houden naar de buitenwereld waarin ze kan laten zien dat je echt over bepaalde stoornissen/depressies kan komen en gaat er ondertussen zelf aan onderdoor.
Ik vind het gewoon echt treurig en ik hoop dat ze ooit de rust vind die ze nodig heeft.
Wow, zij heeft ze echt niet alle zeven he. Sowieso vind ik de hele situatie voor die kinderen van Jenelle echt schrijnend, haar kinderen boeien haar geen ene reet. Ben zo blij dat Jace niet bij haar woont en ik hoop dat de vader/oma van Kaiser de voogdijzaak wint. Er zijn zelfs geruchten dat Jenelles huidige man Kaiser mishandelt, vreselijk.
Eigenlijk had Jenelle genoeg bewijs want haar beelden konden perfect dienen als dashcam?
Sue the guy, dat doen ze toch graag in Amerika en verzin er een stomme redden bij zoals: putting my son’s en my life at risk. I was traumatised, couldn’t do my job properly, anxiety, loss of income, …