EGF Boulevard

Ook een beetje op die van modern family. Luke haha

3 likes

Hij heet Miles Theodore! Leuk dat ze hun kinderen zulke ‘normale’ namen hebben gegeven (dochtertje heet Luna Simone).

9 likes

Sowieso lijkt Chrissy Teigen mij een leuke vrouw.

1 like

Waarom geeft Nikkie Plessen commentaar op outfits van sterren bij de Billboard Awards? Hoef je dan geen verstand van mode te hebben? Is het al voldoende als je goedkope kopietjes maakt van designermerken?

22 likes

fun fact: is in de modesector één van de merken waar het meest geklaagd over wordt of retourneren worden aangevraagd omdat de kwaliteit echt ruk is

niet dat dit iemand verbaast

7 likes

Bovendien zou zij uberhaupt verboden moeten worden, die stem :exploding_head:

2 likes

WOW, same, ik wist dit ook niet! :fearful:
Lang geleden ook al, in 2013!

1 like

Hebben jullie die aflevering gemist waarin zijn character doodging dan? Ik dacht dat er toen wel aandacht aan besteed werd dat hij ook voor het echie dood was? Hoe vaag om dan te acteren!

2 likes

Het is genoeg dat je man miljardair is.

2 likes

Zijn bedrijf is in 2011 failliet gegaan maar hij heeft het nu alweer behoorlijk goed. Ik denk sowieso dat hij er persoonlijk niet echt veel onder geleden heeft hoor. Dat zie je althans meestal.

1 like

@Enthusiasm

Zie ik dit ineens op instagram voorbij komen!

15 likes

haha zie je nu wel! ligt t niet aan mij :stuck_out_tongue:

Another one bites the dust. Echt, zo klaar met mannen

2 likes

Ugh bah, denkt 'ie dat 'ie god is of zo.

Oh, wait.

image

26 likes

Blijkbaar denken een heleboel mannen uit Hollywood dat haha

3 likes

Huhhh?!??!

1 like

The leather pants

1 like

Maar dat weten we toch niet? Net zomin als dat we de beschuldigingen van de slachtoffers moeten wegzetten als larie, mogen we niet te snel conclusies trekken over de beschuldigde mannen! Ik weet wel dat Morgan Freeman zich heeft verontschuldigd, maar in de statement van Nev stond er dat het niet waar was geloof ik.

3 likes

Morgan z’n excuus maakt weinig beter - “But I also want to be clear: I did not create unsafe work environments. I did not assault women. I did not offer employment or advancement in exchange for sex. Any suggestion that I did so is completely false.” Sorry hoor alle vrouwen dat ik een vieze perv ben maar dit en dit en dit heb ik allemaal niet gedaan sooooo
 Boy bye

http://www.vulture.com/2018/05/morgan-freeman-releases-new-statement-on-allegations.html

Ik bedoelde meer dat Morgan Freeman op zijn minst íets erkende, wat dus de beschuldigingen van de vrouwen enigszins kan staven, Nev heeft het expliciet ontkend. Voor beide zaken geldt natuurlijk dat verder onderzoek nodig is, maar er is wel een onderling verschil. Ik vind het gewoon irritant dat elke keer dat er zoiets naar buiten komt mensen zich bijna rechters wanen en zitten te schreeuwen over schuld en onschuld, inclusief het occasionele slutshamen van mogelijke slachtoffers en een geïdealiseerd beeld van mogelijke daders “die het toch echt niet gedaan zouden kunnen hebben”. Over de statements van Morgan Freeman ben ik het trouwens eens met je, extreem zwak!

@ladigodiva: Rot om te horen, rape culture is nog steeds springlevend dat is duidelijk. Ik begrijp volledig dat je met gemengde gevoelens kunt zitten bij situaties als deze. Volgens mij ook een enigszins logische reactie van vrouwen die in het verleden zelf niet geloofd werden overigens.

3 likes