22 berichten zijn samengevoegd in een bestaand topic: Nieuws, actualiteit en politiek
Kylie haar 21 birthday party staat bij alle gezusters op instagram. Viel het jullie ook op dat Tristan niet op die tekening stond? Zelfs Scott stond in de hoek🤔.
En ze zijn heel erg aan het richten op Scott en Kourtney weer bij elkaar krijgen. Volgens mij Kim en Khloe hadden iets erover geplaatst.
Ik zou het erg vervelend vinden als mijn zussen vlak na een break up publiekelijk zouden uitspreken dat ze hopen dat ik terugga naar mijn ex. En niet zomaar een ex. Scott heeft zo veel shit uitgehaald bij Kourtney. Ik zou mijn zus toch niet zo’n vriend wensen.
Ik neem al die dingen waar Scott altijd van beschuldigd wordt met een korreltje zout. Kijkcijfers, weet je. Die lui hebben geen schaamte. Dus dingen verzinnen of vergroten, zou me niks verbazen.
Goed punt. Misschien ben ik te goedgelovig voor realitytv.
We hebben wel een nieuws/actualiteiten topic. Als iedereen daar verder wil praten, kan ook?
Ja in mijn ogen is dat een geschikter topic maar misschien ligt dat aan mij.
Moet ik de berichten naar het nieuws topic verhuizen? Is dat handig? Krijgen we ook geen dubbele discussie.
Edit: hier terug te vinden
Die vader van de zussen Og3ne heeft een nieuwe vriendin. Nu blijkt dat dus gewoon een fangirl te zijn. Vond het zelf behoorlijk shocking.
HUH?! Ze lijkt 16 en hij 45?!
Huh?! Dit roept zo veel vragen op. Waarom staat haar naam in dat onderschrift op de eerste foto, is zij zelf ook bekend? Is die man op de onderste foto de vader van OG3NE? En wtf @ dat hele onderschrift bij die instagram foto
Trouwens hoe raar is het dat katje en thijs een toneelstuk (?) gaan spelen waarin ze elkaars geliefden zijn? Ik vind dat zo raar als je in het echt een relatie hebt gehad. Kan me niet voorstellen dat er in zown situatie geen oude gevoelens opspelen. Lijkt me echt kut voor die freek (verloofde katja).
Als je haar naam googled kom je allemaal fanfotos tegen. Waarschijnlijk wel van dr insta verwijderd maar t blijft toch rondslingeren op internet. Las dat ze 19 is.
Zij is 20 en hij 55. Zijn dochters zijn 22 en 24.
Omfg
En net dr rijbewijs gehaald
Noem me ouderwets maar ik vind dit wel next level hoor
Ja, dit is next level stanning man.
De 20-jarige Janine is al jaren groot fan van OG3NE, zo blijkt uit berichten en foto’s op haar sociale mediakanalen. In 2017, kort voor het Eurovisie Songfestival in Kiev, waar OG3NE op de elfde plek eindigde, liet ze in BN De Stem weten dat ze al meer dan honderd optredens van Lisa, Amy en Shelley heeft bijgewoond. „Ik had nooit gedacht dat ik zo’n grote fan zou worden van een bepaalde groep. Ik heb heel wat kilometers moeten rijden voor de concerten, maar dat heb ik er graag voor over. Ze hebben altijd even tijd voor je. Ondanks dat de meiden het zelf ook niet altijd makkelijk hebben, onder meer met hun moeder.”
Bleh, ik zou echt van hem walgen en me afvragen of ie alles wel op een rijtje heeft. On a positive note, ze is nu wel altijd bij haar idolen!