EGF Boulevard

Rillingen over mn lijf

Kan mij niet voorstellen hoe de meiden van OG3NE zich nu moeten voelen. Ik zou het zelf een beetje viezig vinden.

3 likes

Pffff maar hun moeder is nog maar zo kort geleden overleden :disappointed_relieved:

9 likes

Ja dat kwam ook meteen in mij op… Een jaar is zo kort! En ik vond het al erg dat m’n vader met een vrouw van 15 jaar jonger aan kwam zetten.

Ik walg hiervan.

8 likes

What the fuuuck wat een verknipte situatie haha.

Ik vind het ook echt creepy! Heb echt medelijden met die meiden ook, voor hen moet dit echt zo bizar zijn.

1 like

En er dan ook niks over mogen zeggen, terwijl we allemaal weten hoe ze zich voelen

ieeeeeel

Volgens mij gaan die met zn 4en (incl vriendin van Thijs) juist heel goed met elkaar om. Althans, ik zie weleens van die onderschriften onder foto’s met zn 4en hoe erg ze het iedereen zouden gunnen om zo met elkaar om te gaan

2 likes

Hoe verliefd je ook bent, ik vind dat je als vader, zeker na zo’n zware periode, toch wel beter zou moeten weten. Dit kun je toch niet maken??
Een random meisje van 20 is al heel fout maar een fangirl? En zo kort na het overlijden van hun moeder… Je ā€˜vervangt’ haar dan met zon jong meisje… Dat lijkt me niet te verkroppen.

Vraag me af wanneer we in rtl boulevard horen over een breuk tussen de meiden van OG3NE en hun vader…

4 likes

Ik vind het ook naar dat ik hiermee soort van geconfronteerd wordt met dat mannen van die leeftijd naar vrouwen van 20 als potentiƫle partner kijken. Ik leef in de veilige illusie dat ze dat meer als te jong/dochters zien

26 likes

Heh, wat een rare (en nare) situatie lijkt me dit voor die meiden. Ik kan me voorstellen dat je je vader een nieuwe gelukkige relatie toewenst maar dit lijkt me moeilijk te verkroppen voor die meiden.

Ik vind sommige reacties hier wel een beetje grappig. Iedereen zei altijd dat ik het de ander niet kwalijk moest nemen want ā€œverliefdheid overkomt jeā€. Hahaha maar als het gaat om dit soort situaties dan opeens niet meer?
Iedereen weet dat je niet meer helder nadenkt als je smoorverliefd bent.

Hm ik denk dat die vent wel echt verliefd is. Al is het maar een soort van gevleid zijn dat zo’n jong aantrekkelijk meisje met je wil zijn

Ja dit heb ik ook ja. Ik denk eerder dat zij een dubbele agenda heeft dan hij

2 likes

Dat je verliefd wordt kun je inderdaad niets aan doen maar dat neemt niet weg dat sommige dingen gewoon niet de voorkeur zouden moeten hebben.

Als je nagaat dat ze nu samen op vakantie zijn en elkaar dus al heel vaak hebben gezien bij optredens (zij is naar meer dan 100 shows geweest dus dat was heus niet alleen afgelopen maanden) dan is dit al heel lang gaande.

Als je de korte periode na het overlijden van de moeder optelt met het feit dat ze een fangirl is, en dat ze jonger is dan zijn eigen dochters… Denk ik dat iedereen wel zou concluderen dat dit niet echt heel chill is. Ik zou m’n vader in elk geval niet meer kunnen aankijken als hij dit doet na zo’n intens verdrietige periode waarin het verwerken amper begonnen is.

10 likes

Gadverdamme. Ze is 20 maar ze lijkt 16. Kan me echt niet voorstellen dat de dames van og3ne dit ok vinden? Walgelijke man. Bah

1 like

De meiden lijken er geen probleem van te maken, ze laten hartjes achter onder de foto en ze liken ook andere foto’s van die Janine en volgen haar ook.

Ik vind het nogal wat, zo snel na het overlijden van hun moeder.

1 like

Ik zou niet willen dat de media het zou oppikken als ik problemen zou hebben met de nieuwe vriendin van mijn vader. Ik zou dan ook de schijn ophouden en alles maar liken. Ik vind het moeilijk om te geloven dat ze er vrede mee hebben.

11 likes

Jaa ik heb mn twijfels er ook bij. Hele vreemde situatie. Ik zou zelf echt woedend zijn.