Niet Morgan Freeman . Hij leek me zo’n aardige, meelevende man. Jammer. Hij heeft het over grapjes, appreciatie en complimentjes, en soms is die lijn heel vaag (ik werk in een fabrieksomgeving en ik heb al heel wat misplaatste complimenten gekregen), maar onder een rok kijken e.d. gaat toch duidelijk te ver.
ik zou willen dat ik argumenten zo mooi kon verwoorden/onderbouwen als jij! Ben t helemaal met je eens
Ik vind het ook een hele lastige. Je hoort dat voor veel slachtoffers het ‘niet geloofd worden’ vaak zelfs erger is dan de daad zelf. Eigenlijk zou je nooit moeten twijfelen als iemand met zo’n verhaal naar buiten komt.
Toch is het gewoon een feit dat er zieke geesten zijn die zoiets verzinnen en daarmee iemands leven compleet verwoesten.
Je kunt niet voor eigen rechter spelen, maar dit soort zaken zijn vaak zo moeilijk te bewijzen dat ik hierbij ook niet echt vertrouwen heb in het recht. Niet dat ik een betere oplossing heb, helaas.
*eigenlijk denk ik dat je een slachtoffer beter onterecht kunt geloven dan onterecht niet kunt geloven, maar dat is wat mijn gevoel zegt.
Ik moet hierdoor aan deze scène denken alleen hierbij is het grappig
Roseanne Barr heeft na de foto van de nazi-koekjes van laatst, nu een gekleurde vrouw op twitter een aap genoemd.
Mag toch echt hopen dat ze die show van haar nu van de buis halen. Wat een walgelijk figuur.
Edit: ABC heeft net bekendgemaakt dat Roseanne is gecanceld! Yihaa!
Hoezo?
sorry ben te lui om het zelf op te zoeken
Ken haar niet anders
Oh ja, dat blonde haar is inderdaad trashy. Bijna supertrashy.
Huh schijnbaar heeft Nicki Minaj een relatie met Eminem? Vind het zo’n atypisch koppel. Had bij haar een veel ‘gladdere’ kerel verwacht.
Diane Kruger is zwangert
Dat was toch een grapje van hun beide?
Er wordt gespeculeerd dat Trioan Bellisario zwanger is
Ooh!? Ik had dit van instagram haha, niet de meest betrouwbare bron
Ik zeg ja.
Wow haha, wat heb ik zojuist gelezen
Wat een bizar stuk. Niet zo gek dat hij ook totaal verknipt is met zo’n moeder…
Ik krijg bij dit soort stukken altijd zo’n Gerda Smit idee.
https://instagram.com/p/Bh1inA3nNjM/
Stuitte op het insta profiel van het zusje van Olcay. Doet even alsof ze in een bandje zit, te ongemakkelijk om naar te kijken
Hahahaha omg ja dat was zoooo awkward