EGF Boulevard

image

5 likes

Dit is zo cringy echt, die gast
Die Nick Jonas tries so hard maar hij is het gewoon niet sorry haha

7 likes

Ik ken Nick JonÔs niet en heb zijn carrière. Die foto was wel een aangenaam verrassing op Twitter voor iemand die hem altijd als de jongste van The Jonas Brothers.

Haha ja als je hem niet kent ziet het er wel lekker uit, dat geef ik toe.
Maar met de achtergrond van Blind Gossip dat hij zichzelf zo graag in de kijker speelt haha.
Deze relatie schijnt ook ā€˜nep’ te zijn

1 like

Oh spill the tea!

3 likes

Relatie schijnt nep te zijn coor de extra media aandacht. Ook heb ik ergens gelezen dat ze hebben gevraagd om een reality serie over hun relatie ofzo? Ik weet niet alle tea

1 like

Ik vind Priyanka Chopra altijd zo echt overkomen, kan dat echt niet niet geloven!!

1 like
2 likes

hij is idd zo’n sulletje ofzo?

1 like

Hoogstwaarschijnlijk is Dave Roelvink aangehouden na een dollemansrit in Amsterdam.

1 like

Nou niet hoogstwaarschijnlijk, hij heeft drie uur op het bureau gezeten zegt ie zelf op instagram.

Dat had ik niet gezien want ik volg hem niet op instagram…

Is die vriendin van Dave geen advocaat?

1 like

Volgens mij pas afgestudeerd in de rechten en begonnen aan advocaten opleiding

Waarom weet ik dit??

4 likes

Dude, ga eerst met je zoon praten ipv met de pers :roll_eyes:

27 likes

Echt he…
Ergens vind ik wel boontje komt om z’n loontje.
Hij heeft voor zover ik weet nooit zijn excuses aangeboden aan het slachtoffer van die uitgelekte sekstape destijds. En daarna is het steeds beter gegaan met zijn carriĆØre. Terwijl dat meisje nog steeds met de negatieve gevolgen ervan zit.
Als je er zo mee omgaat als persoon en eigenlijk weinig berouw toont in het openbaar vind ik niet dat je veel normen en waarden hebt.
He showed his true colours…
Dus laat hem maar lekker boeten hiervoor…

15 likes

Ik ben altijd bang dat juist de generatie die hem interessant vindt zich weinig aantrekt van dit soort acties. Die lachen er waarschijnlijk om of vinden het wel een stomme actie, maar rekenen hem het niet hard aan. Ook al vinden de partijen die met hem samenwerken dit wel een domme actie, het blijft toch een kwestie van vraag en aanbod denk ik dan. Het lijkt mij overigens helemaal geen slecht idee om hem te boycotten, wat een idioot.

14 likes

Ik weet ook niet precies wat er gebeurd is, maar als het waar is hoe het op AT5 beschreven is (auto stilzetten op de vluchtstrook van de coentunnel en naar een agent schreeuwen en weer wegrijden, dat daarna nog een keer doen waarna een achtervolging nodig is), vind ik het ook niet per se overdreven dat ie zo tegen de grond is gewerkt. Dat ie in zn ig stories zegt dat dat zwaar overdreven is, getuigt wel echt van het feit dat het een arrogante kwal is die denkt dat de regels niet voor hem gelden. Hij schreeuwde bij die arrestatie dus ook ā€˜ik heb het je toch net uitgelegd!’, waarbij de uitleg was ā€˜ik moet met spoed ergens zijn’. Gast, bij geen enkele situatie is het ok om dronken en zo hard over de snelweg te scheuren :fu:t2:

20 likes

kanye op slippers op een bruiloft
deze man :joy:

21 likes