Hahaha, love dit.
yaaaaashhhh
dit is echt mijn all time favorite tv show. Wel jammer dat lauren er niet bij is!
Ik kan alleen maar naar die taille staren, HOE kan die zo ongelofelijk smal zijn!?
En ik vind dit nog wel een van haar betere looks…
Koop?
Alles is te koop
Lipofilling
Ben Affleck heeft zich laten opnemen in een rehab. Jennifer Garner heeft hem afgezet.
Ze zijn onderweg ook gestopt voor fast food haha
Maar dat is 60 cm… vind ik toch wel heel smal!
Hadden jullie gelezen hoe patty brard had gereageerd op de dood van haar voormalig (zaken)partner?
Ik ben zo benieuwd naar het echte verhaal, want ik denk eerlijk gezegd dat patty brard ook een aandeel heeft gehad in het faillissement
Haha ik vind het wel bizar dat er zo droog staat dat ze het personeel van de buren hebben lastiggevallen. Waar gaat het toch naartoe met deze wereld.
Vind hem zo’n onsympathieke lul. #teamwietze
Pff Mattie vind zichzelf wel heel wat he… Ik heb nooit het idee gehad dat ik die chemie miste hoor,als luisteraar.
Gadverdamme zeg. Wat een zure kwal is dat ook.
Maakt het uit of hij een chemie met zijn mede-presentatoren heeft? Hij laat ze zo weer vallen als het hem uitkomt. Sorry, maar ik ben echt allergisch voor hem.
Brrrr. Over het algemeen zo’n intense hekel aan radiopresentatoren. (Uitgezonderd Frank vd Lenden en Sander Hoogendoorn)