EGF Boulevard

4 likes

En ze waren ook nog te klein :joy:

48 likes

Ineens zie je het! Rihanna en Mark Rutte :heart:

25 likes

Ik vond haar vroeger niet zo boeiend en vond vooral dat ze zo enorm veel muziek uitbracht, maar ik vind Rihanna tegenwoordig echt een tof mens. Echt respect voor haar ontwikkeld!

6 likes

Ik vind dit hele plaatje gewoon ZO… bijzonder? :sweat_smile: Dit zijn denk ik echt de foto’s en looks (net zoals al die snelle planga’s, heuptasjes, fietsbroekjestrends etc.) die we later terugzien op bijv. NSMBL ofzo, waarvan we allemaal niet kunnen geloven dat dit ooit hip of in was.

Zoiets als dit dus:

Maar goed ik weet dan ook niks van feshjun. :roll_eyes:

3 likes

Beste Rihanna,

Laat mij beginnen door te zeggen dat ik fan van jouw acteerwerk ben. Jouw diepgaande en emotioneel geladen vertolking in Bring It On: All or Nothing! Leerde mij een belangrijke les.

Aangezien ik dit jaar het puike plan had om de dividendbelasting in onze eigen landje af te schaffen, heb ik op het moment zelf nog zo’n 600 miljoen euro nodig. Storten kan op giro 555, of in de partijkas van de VVD.

De groeten,
Mark Rutte.

Ps: mochten jullie nog een ambassadeur zoeken voor jullie goede doel, onze eigen Halbe Zijlstra is nog op zoek naar een nieuw bijbaantje. Alles is prima zo lang hij maar niet in een datsja hoeft te werken. Of moet bezuinigen op cultuursubsidies.

45 likes

The Hills komt terug maar zonder LC.

5 likes

Moeders is met haar puberzoon naar de MTV vma’s gekomen.

45 likes

Sneer naar Dave van Lil Kleine :p?

39 likes

Hahaha, love dit.

1 like

yaaaaashhhh :heart_eyes: dit is echt mijn all time favorite tv show. Wel jammer dat lauren er niet bij is!

Wat is deze??

8 likes

Ik kan alleen maar naar die taille staren, HOE kan die zo ongelofelijk smal zijn!?

En ik vind dit nog wel een van haar betere looks…

2 likes

Koop?

2 likes

Alles is te koop

1 like

Lipofilling

1 like

Ben Affleck heeft zich laten opnemen in een rehab. Jennifer Garner heeft hem afgezet.

9 likes

Ze zijn onderweg ook gestopt voor fast food haha

8 likes

Maar dat is 60 cm… vind ik toch wel heel smal!

1 like