EGF Boulevard

Hadden jullie gelezen hoe patty brard had gereageerd op de dood van haar voormalig (zaken)partner?
Ik ben zo benieuwd naar het echte verhaal, want ik denk eerlijk gezegd dat patty brard ook een aandeel heeft gehad in het faillissement

Haha ik vind het wel bizar dat er zo droog staat dat ze het personeel van de buren hebben lastiggevallen. Waar gaat het toch naartoe met deze wereld.

1 like

En weer een punt voor Mattie :sweat:

4 likes

Vind hem zo’n onsympathieke lul. #teamwietze

15 likes

Pff Mattie vind zichzelf wel heel wat he… Ik heb nooit het idee gehad dat ik die chemie miste hoor,als luisteraar.

1 like

Gadverdamme zeg. Wat een zure kwal is dat ook.

1 like

Maakt het uit of hij een chemie met zijn mede-presentatoren heeft? Hij laat ze zo weer vallen als het hem uitkomt. Sorry, maar ik ben echt allergisch voor hem.

7 likes

Brrrr. Over het algemeen zo’n intense hekel aan radiopresentatoren. (Uitgezonderd Frank vd Lenden en Sander Hoogendoorn)

4 likes

Het viel mij vooral op dat Igmar en Fien wel chemie hadden, maar Mattie niet. Dus ja aan wie ligt het dan :stuck_out_tongue:

12 likes

die gast doet zijn naam zo geen eer aan

3 likes

https://www.ad.nl/show/emile-ratelband-69-zoekt-draagmoeder-om-weer-vader-te-kunnen-worden~a536a167/

kan iemand zeggen dat dit een grap is???

8 likes

Ik vraag me af of Igmar nu boos is of dit een beetje als grapje bedoelt. Zou zo weer uit kunnen lopen op een relletje. Doet Mattie goed, elke keer als hij en zn collega’s uit elkaar gaan doet hij wel iets waardoor er gedoe ontstaat.

En… volgens mij hadden Mattie en Fien eerder behoorlijk wat chemie, zodat iedereen zich afvroeg of ze een stelletje waren. Later leken igmar en Fien wel bff’s, zou hij dat niet kunnen hebben? En nu hebben Mattie en Marieke die flirterige chemie, heel bijzonder…

Ik las trouwens op de stories van hem of van Marieke dat hij in een interview had gezegd dat Marieke eerst nog even geen vriendje mocht want dat was beter voor de show/chemie. Nou als je dat nodig hebt om er iets gezelligs van te maken, aan wie ligt het dan inderdaad :thinking:

#teamwietze :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: Klopt het dat Igmar het heeft verwijderd?

1 like

Ik zit dat artikel te lezen maar zo erg is het toch niet wat hij zegt?
,Er verandert veel in radioland en Qmusic wil de beste opstelling. Igmar wilde heel graag weer een eigen programma en dat krijgt hij in de avond, en Fien gaat bij Domien Verschuuren in de middag het nieuws verzorgen. In alle eerlijkheid denk ik dat die echte vonk bij ons drieën ontbrak’’, kijkt Mattie terug op het afgelopen jaar. ,Toen we aan het programma begonnen, moesten we daar ook nog naar op zoek. Dat is het fijne aan Marieke, met haar heb ik dat sowieso al. Wij hoeven niet te proberen die sparkle op de radio te vinden.’’
Voor Marieke Elsinga is het dagelijkse Mattie & Marieke een terugkeer naar de radio. Ze werd zes jaar geleden opgeleid door Qmusic, waar ze leerde presenteren. Daarna ging ze verder bij de televisie, met onder meer RTL Late Night en RTL Boulevard .

Ja dat de chemie er niet zo was, betekent niet gelijk dat hij een hekel aan hun had of iets en ik vond eerlijk gezegd ook niet dat hij en Igmar zo leuk waren samen.

4 likes

En je denkt niet dat dit als grapje is bedoeld haha?

Ik zie mattie er voor aan om het stiekem wel te menen :see_no_evil:

Het valt mij in die stories steeds op dat Marieke heel erg haar best doet en jaar vrolijke zelf is en dat Mattie elke keer zo chagerijnig is. Soms veert ie zo op als ie door heeft dat ze aan t filmen is en doet ie opeens leuk. Volgens mij is die vent echt arrogant

2 likes

Emile Ratelband is naast Peter Jan Rens de dorpsgek van Hilversum.

19 likes

Dat zag je ook altijd bij Fien en Igmar, Mattie zat er altijd chagrijnig bij.

1 like

Van mij mogen ze Mattie wel ontslaan. Ik vind het een vervelende, arrogante zak, niks grappigs aan.

12 likes

Ik luister sinds mijn vakantie naar Limburg naar de Vlaamse Q-music. Aanrader!

1 like