EGF Boulevard

Jeetje die zag ik niet aankomen…

Ik vind dit mega heftig zeg van mac miller, echt sip

Ben nog steeds in shock, nog zo jong. :pensive: En jeetje die reacties zijn zo heftig. Verbaasd me gewoon hoeveel mensen er reageren dat het haar schuld is enzo.

Ik heb om eerlijk te zijn echt nog nooit van hem gehoord. Maar wel erg hoor, nog zo jong.

2 likes
2 likes

Heftig jeetje. Heb ff gelezen waar het over gaat. Cardi B is wel heel erg ghetto om het op deze manier op zo’n event op te willen lossen :grimacing: maaarrr ik vind Nicki Minaj wel nep. Als in, ze heeft zo een grote bek in haar muziek, maar blijkt dus heel laf te zijn. En dat je een hekel aan iemand hebt prima, maar om als vrouw een andere vrouw openlijk van bad parenting te beschuldigen vind ik wel heftig en dan begrijp ik Cardi’s reactie op een of andere manier wel een klein inimini beetje.

7 likes

Ja vind ik ook! Er is ook een interview met remy ma waar ze zegt dat Nicki heel naar is tegen andere vrouwen in de industrie. Ik geloof het gelijk.

5 likes

Oh nee :pensive:. Sterkte! Wel heel bijzonder/fijn dat hij zoveel voor jou heeft betekend.

:heart:

Ah man :disappointed_relieved:
Echt verdrietig

Vjeze Fur is getrouwd.

25 likes

Leuk. Zijn vrouw ziet zo normaal uit, ik vraag me af hoe hij ‘in het echt’ is?

1 like

Ohw dat heb ik niet gevolgd. Had ook wel verwacht dat ‘ie droog zou zijn. Anders zou hij deze act ook niet kunnen blijven volhouden.

1 like

Vind die video op z’n insta heel lief met die trouwpoppetjes dat hij aan het zingen is. Volgens mij is hij een hele leuke grappige man.

6 likes

Ik vind zijn pak ook echt fantastisch!

3 likes

Ik las ergens dat hij ook al een kind heeft met haar.
Ze heeft ook een documentaire gemaakt ‘Jolene’. Volgens mij gaat dat over een enorme Ajax fan die psychologie gaat studeren.

8 likes

wow ja exact dit

Wat een verschil :scream:

Okay wow. Zo kan iedereen supermodel worden.

3 likes

https://www.telegraaf.nl/entertainment/2534712/pete-davidson-slaat-advies-tatoeeerder-in-de-wind Die Pete Davidson spoort ook niet.

3 likes