‘When no one is looking’ maar wel met 80.000 volgers en een openbaar account, is goed hoor meid.
Ze trekt trouwens heel vaak zo’n Fajah Lourens-bekkie op foto’s zie ik, niet om aan te zien.
Ik vind haar echt zo leuk en zij en haar man zijn ook zo’n leuk koppel. Ik volg hen beiden op instagram en ze is vrij politiek actief en leeft volgens mij een best nuchter leven voor een celeb. Je ziet haar mega vaak in on-glamoureuze outfits hiken met haar honden bijvoorbeeld.
ja ik ben ook groot fan!
supernuttige info dit maar ben gewoon enthousiast
Ja voor mijn gevoel zijn ze ook ‘zo lekker gewoon gebleven’. Heb meteen dat nummer van de lama’s in mijn hoofd
Ja er stond een artikel op Blindgossip over haar (afwezige) eetgewoonten.
Ze is wel 16 hè? Ik was ook een spriet toen (nog steeds wel een beetje). Maar ik vind het vooral raar dat grote modehuizen haar als model boeken, ik vind haar veel te jong. Maarja bekende moeder.
Kan ook door stress en het werken als model komen. Maar sowieso vind ik haar er vrij slecht uitzien het laatste jaar.
Zo zonde! Terwijl haar moeder juist de gevaren van dit vak kent zou je denken…0
Jeetje. Ik vind die benen nu echt een beetje eng dun. Zeker als je dan kijkt naar 2015.
Op die tweede foto is ze echt net een barbiepop (mede ook door het kapsel en de schoenen)
Edit: quote ging niet helemaal goed
Dit heeft volgens mij ook niets meer te maken met puber zijn en ineens de hoogte inschieten. Ze oogt op die foto van een paar jaar terug net zo lang.
Ik vind het wel enigzins zorgwekkend om te zien. Haar moeder kent natuurlijk wel de gevaren vh vak, maar het kunnen voorkomen is nog wel wat anders vrees ik.
Ik lees iets bij Perez Hilton dat Kate Spade zelfmoord heeft gepleegd? (Ken haar merk wel maar haar verder niet.)
ik zie 't net ook voorbij komen via twitter. Heel naar brr
Ja joh… dochter van 13.
Oh no, wat erg…
Ja dit precies! Waarom zijn deze mensen iedere dag in het nieuws??? Ook echt voor iedere scheet zeg. Dit is echt een grote ergernis van me haha. Een greep van afgelopen twee weken:
Zo investeren André Hazes en Monique in hun relatie
André en Monique genieten van romantisch avondje uit
André Hazes wil ouderlijk huis niet kopen vanwege herinneringen
En dan heb ik het nog niet eens over hun zogenaamde break-up en het weer samen komen
Terwijl die knul toch een typisch voorbeeld is van alleen maar bekend zijn door zijn vader, verder niks.