Ah jeetje wat heftig.
Moet meteen aan Ariana Grande denken, wat heeft zij het ook ontzettend heftig zeg deze 2 jaren, met haar concert (manchester) en nu haar ex.
Wow ik schrik hier ook echt van. Wat ontzettend triest, zo jong ook weer…
Ah jeetje wat heftig.
Moet meteen aan Ariana Grande denken, wat heeft zij het ook ontzettend heftig zeg deze 2 jaren, met haar concert (manchester) en nu haar ex.
Wow ik schrik hier ook echt van. Wat ontzettend triest, zo jong ook weer…
Dit liedje heeft voor mij ook zo veel betekenis. Wat erg! Ik heb nog nooit echt meegemaakt dat de dood van een bekend iemand me echt aangreep maar dit vind ik wel bizar.
…,’ aldus Sax.
Voor mij voelt het net alsof een familielid is overleden. Mijn hart is gebroken en ik blijf maar huilen. Hij heeft me door zoveel shit geholpen, jammer dat niemand hem kom helpen :(
Lieverd ️
Ja was ook eerste waar ik aan moest denken… Arm meisje zeg. En vreselijk voor de familie en vrienden van Mac Miller.
Aah meisje toch. - knuffel -
Heel veel sterkte en knuffels ️:heart:️:heart:️
ZO triest. Ze heeft de comments onder haar foto’s (of iig het kunnen reageren) uit moeten zetten op insta omdat iedereen los ging onder haar foto’s. Ook met dat het haar schuld zou zijn?
En het trieste grapje van “no tears left to cry” She has some tears left to cry.
Zo triest.
Bah wat een nare mensen bestaan er toch. Weet zeker dat Ariana kapot is van dit nieuws.
Jeetje die zag ik niet aankomen…
Ik vind dit mega heftig zeg van mac miller, echt sip
Ben nog steeds in shock, nog zo jong. En jeetje die reacties zijn zo heftig. Verbaasd me gewoon hoeveel mensen er reageren dat het haar schuld is enzo.
Ik heb om eerlijk te zijn echt nog nooit van hem gehoord. Maar wel erg hoor, nog zo jong.
Heftig jeetje. Heb ff gelezen waar het over gaat. Cardi B is wel heel erg ghetto om het op deze manier op zo’n event op te willen lossen maaarrr ik vind Nicki Minaj wel nep. Als in, ze heeft zo een grote bek in haar muziek, maar blijkt dus heel laf te zijn. En dat je een hekel aan iemand hebt prima, maar om als vrouw een andere vrouw openlijk van bad parenting te beschuldigen vind ik wel heftig en dan begrijp ik Cardi’s reactie op een of andere manier wel een klein inimini beetje.
Ja vind ik ook! Er is ook een interview met remy ma waar ze zegt dat Nicki heel naar is tegen andere vrouwen in de industrie. Ik geloof het gelijk.
Oh nee . Sterkte! Wel heel bijzonder/fijn dat hij zoveel voor jou heeft betekend.
Ah man
Echt verdrietig