EGF Boulevard

Vjeze Fur is getrouwd.

25 likes

Leuk. Zijn vrouw ziet zo normaal uit, ik vraag me af hoe hij ‘in het echt’ is?

1 like

Ohw dat heb ik niet gevolgd. Had ook wel verwacht dat ‘ie droog zou zijn. Anders zou hij deze act ook niet kunnen blijven volhouden.

1 like

Vind die video op z’n insta heel lief met die trouwpoppetjes dat hij aan het zingen is. Volgens mij is hij een hele leuke grappige man.

6 likes

Ik vind zijn pak ook echt fantastisch!

3 likes

Ik las ergens dat hij ook al een kind heeft met haar.
Ze heeft ook een documentaire gemaakt ‘Jolene’. Volgens mij gaat dat over een enorme Ajax fan die psychologie gaat studeren.

8 likes

wow ja exact dit

Wat een verschil :scream:

Okay wow. Zo kan iedereen supermodel worden.

3 likes

https://www.telegraaf.nl/entertainment/2534712/pete-davidson-slaat-advies-tatoeeerder-in-de-wind Die Pete Davidson spoort ook niet.

3 likes

Mijn hemel…

Ik vraag me wel af of en hoeveel drugs/alcohol zij gebruiken soms. Misschien gebruikt ze niks hoor, maar ik maak me er wel een beetje ‘zorgen’ over.
(Ariana en Pete dus)

4 likes

Ik ben echt in shock als ik lees dat Bella Hadid nog maar 21 is.

6 likes

alleskunner Anna Nooshin in de Telegraaf. dit is mijn cue om wat nuttigs te gaan doen.

3 likes

image
Is goed koop ik ff

34 likes

Hahaha wat is dat voor prijslijst joh? Van Anna haar nieuwe dingetje?
Ze heeft wel een upgrade gehad van youtubertopic naar egf boulevard als ze hier besproken wordt. Dat is vast ook schrikken voor haar.

2 likes

Ik vind die Bella Hadid er altijd ontzettend onsympathiek uitzien

15 likes

'Wauw, is dit echt dezelfde persoon?!

Oh echt ja? Zij had laatst een heel aangrijpend interview ergens (sorry weet niet meer welk tijdschrift). Vond haar verhaal zo bijzonder.

Wat ziet Lady Gaga er goed uit tegenwoordig!

39 likes