Vjeze Fur is getrouwd.
Leuk. Zijn vrouw ziet zo normaal uit, ik vraag me af hoe hij ‘in het echt’ is?
Ohw dat heb ik niet gevolgd. Had ook wel verwacht dat ‘ie droog zou zijn. Anders zou hij deze act ook niet kunnen blijven volhouden.
Vind die video op z’n insta heel lief met die trouwpoppetjes dat hij aan het zingen is. Volgens mij is hij een hele leuke grappige man.
Ik vind zijn pak ook echt fantastisch!
Ik las ergens dat hij ook al een kind heeft met haar.
Ze heeft ook een documentaire gemaakt ‘Jolene’. Volgens mij gaat dat over een enorme Ajax fan die psychologie gaat studeren.
wow ja exact dit
Wat een verschil
Okay wow. Zo kan iedereen supermodel worden.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/2534712/pete-davidson-slaat-advies-tatoeeerder-in-de-wind Die Pete Davidson spoort ook niet.
Mijn hemel…
Ik vraag me wel af of en hoeveel drugs/alcohol zij gebruiken soms. Misschien gebruikt ze niks hoor, maar ik maak me er wel een beetje ‘zorgen’ over.
(Ariana en Pete dus)
Ik ben echt in shock als ik lees dat Bella Hadid nog maar 21 is.
alleskunner Anna Nooshin in de Telegraaf. dit is mijn cue om wat nuttigs te gaan doen.
Is goed koop ik ff
Hahaha wat is dat voor prijslijst joh? Van Anna haar nieuwe dingetje?
Ze heeft wel een upgrade gehad van youtubertopic naar egf boulevard als ze hier besproken wordt. Dat is vast ook schrikken voor haar.
Ik vind die Bella Hadid er altijd ontzettend onsympathiek uitzien
'Wauw, is dit echt dezelfde persoon?!
Oh echt ja? Zij had laatst een heel aangrijpend interview ergens (sorry weet niet meer welk tijdschrift). Vond haar verhaal zo bijzonder.