EGF Boulevard

Ja zij 27 hij 45.

Ja dat begrijp ik dus niet. Ik las ergens dat ze het uit had gemaakt met Mac Miller omdat hij veel drugs tot zich nam, maar haar verloofde doet dat dus ook :roll_eyes:

5 likes

Wat een poppie zeg, dat kindje van Ferri. En Jim Bakkum wordt voor de derde keer vader.

1 like

Dit verhaal wordt echt met elke comment beter.

13 likes

Het schijnt dat Mac net als Pete net een aantal maanden clean waren voordat ze een relatie startten met Ariana
 schijnt.

2 likes

Genevieve is weer zwanger! Maar wie is de vader? :thinking:

Wie is Genevieve?

4 likes

Die volgespoten blonde pop, deed mee met ex on the beach en temptation island etc. Dacht dat ze wel bekend zou zijn hier

2 likes

Haar vriend Maikel, staat op RTL nieuws. Hem staat een celstraf te wachten van 36 maanden ivm drugshandel.

2 likes

Ah, klinkt als een ideale situatie om een kind te krijgen.

33 likes

Beide niet gezien, heb geen tv. Maar ik ga haar nu even opzoeken!

Zij heeft toch alleen meegedaan aan “oh oh daar gaan we weer”? Volgens mij sws niet aan temptation island.

1 like

Geen tempa nee, wel ex on the beach. Dat is minstens net zo slecht/smullen.

1 like

En natuurlijk het slechte yt kanaal wat ze samen met haar ex had. “ZouFox” oid. Daar gingen ze ook alleen maar van kliniek naar kliniek voor botox/fillers en nieuwe billen. En dat kind overal maar mee naartoe slepen

1 like

Wat moet zij zich onveilig hebben gevoeld, zo dicht in haar eigen ruimte met een baby.

Wow echt absurd. Ik moest wel lachen om die man in die lift aan het einde haha. Sta je daar gewoon, gaat die deur open en gelijk 10000 camera’s en lichtflitsen in je gezicht

3 likes

Dit is toch ook geen leven zo? Verschrikkelijk.

7 likes

Ik vond het begin al belachelijk. Ik ben het ook echt totaal oneens met de mensen die zeggen dat je dit maar moet pikken omdat ‘je zelf beroemd wilde worden’.

8 likes

Zij zelf oke maar die kindjes erbij, al die flitsen kunnen nog gevaarlijk zijn.

2 likes

Zal wel aan mij liggen maar ik zit hier met tranen in m’n ogen. Kan me niet voorstellen dat zij gelukkig is. En zoveel lichtflitsen, een rave is er niks bij

9 likes