Bizar, dat dit gebeurt.
Ja zij moet zich zo machteloos voelen, want als ze er iets van zou zeggen dan wordt dat gigantisch uitvergroot en verdraaid in de media
Ik snap ook oprecht niet waarom daar zoveel mensen staan en haar die hele weg volgen? 1 foto is toch wel genoeg en zoveel boeiends doet ze toch ook niet?
Ze zijn altijd op zoek naar de volgende scoop, dus stel je voor dat er net nadat je vertrekt iets GIGANTISCH interessant zou gebeuren. Dan ben jij de enige die geen foto heeft van Kim die in haar neus peutert
Als het gaat om beroemde zangers / acteurs / politici / whatever ben ik het met je eens. In het geval van de Kardashians kan ik alleen niet anders dan zeggen dat dit toch echt is waar ze zelf om gevraagd hebben. Die zijn niet beroemd geworden door het uitoefenen van een passie. Die hebben hun leven gewijd aan het beroemd worden (en daar heel rijk mee worden) op zich. Zonder de media zijn ze nergens, sterker nog, ze maken hier ontzettend veel gebruik van. Dit is gewoon echt een onderdeel van hun zelfgekozen pad.
Konden er geen deals worden gesloten met paparazzi en bijbehorende bedrijven?
Volgens mij is het bij hen niet eens een kwestie van wel of niet vermijden / omzeilen, maar meer van wel of niet zelf heel bewust opzoeken.
Dat ze niet scheelt wordt van al die flitsen man
Wow dit is echt heel erg heftig. In KUWTK hebben Kim en die andere zussen het wel eens over hun anxiety en ik dacht altijd: bullshit. Maar nu ik dit heb gezien denk ik er wel anders over.
Ze lijkt zo kalm te blijven, ik zou echt huilen of per ongeluk tegen een muur rijden.
Ik zou echt constant nerveus zijn of ik niet iets verkeerds zou doen wat dan weer super uitvergroot wordt enz
Eerste foto van Laura haar bruiloft wauw
Wow ik zou echt een mental breakdown krijgen op straat als ik Kim was. Jezus.
???
Dat Snobs en sloebers is toch al Talpaniveau. Dus aanpassen hoeft ie niet. Het zal wss nog slechter worden.
Dus een trouwjurk is alleen classy als je niet de vorm van je billen borsten er in kan zien? Lijkt me gewoon een kwestie van smaak. Ik vind dit wel heel erg mooi. Ook wel enigszins sexy maar dan in de goede zin. En de voorkant kun je niet eens zien, of het een heel diep decolleté heeft of misschien juist wel wat hoger gesloten is. Ik bedoel dit niet als aanval hoor. Wil ook even m’n mening geven haha.
Als je het zo zegt begrijp ik jou ook wel inderdaad. Vind hem bij Laura wel heel mooi. Maar goed dat smaken en meningen verschillen. Ik vind zelfs dat sommige hele grote wijde jurken met heel veel tierelantijntjes en dingetjes ooit nog meer ordi ogen dat wat strakkere kanten jurken. Maar het verschild ook echt per jurk. Zo veel verschillende soorten, kleuren en vormen. Vind het wel leuk om te zien dat de ene zoiets lelijk en ordinair vind terwijl iemand anders het prachtig vind.
Nou dan ben ik blij dat ik je heb kunnen laten lachen☀️.
Ja daar heb je wel gelijk in. Ik vind het gewoon een belachelijke industrie, maar zij dragen daar natuurlijk regelmatig zelf aan bij.
Roddelen over beroemdheden is leuk en alles, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand geïnteresseerd is in een foto van Kim die een kinderwagen uitklapt.
Ik vraag me af me af of het niet beter is om het te verbieden. Dat je in het openbaar van iedereen foto’s mag maken is misschien niet helemaal meer van deze tijd nu iedereen een camera op zak heeft? Al weet ik niet wat de keerzijde is qua veiligheid etc.
Ik zie de (goeie) foto niet? Iets met media take out oid maar iig geen Maxi-Cosi
Ik zag op insta dat Ellen hoog ook zwanger is, net zoals Naomi van as.