EGF Boulevard

Links is het net Ashlee Simpson.
Ik vind die neus ook echt plastic eruit zien. Ook bizar gewoon dat dit dus blijkbaar pas 21 is? Ik heb het al honderd keer gezegd maar plastische chirurgie maakt alleen maar ooouud.

3 likes

Heb je die docu over haar gezien? Ik vind haar zo’n topwijf

9 likes

Ja :slight_smile:

Jan gaat werken bij Talpa vanaf 2019.

1 like

Heel benieuwd wat voor programma’s hij dan gaat maken/presenteren! Jammer dat hij dan niet meer samen met Geraldine te zien is. Vind hun altijd zo leuk en grappig samen!

oh men ik zie dus net dat ariana een foto van mac op haar insta heeft gezet
ik kan me niet bedenken hoe ontzettend verdrietig zij moet zijn. vooral na haar verloving met Pete 2 maanden geleden?. nu ‘’ snap ‘’ ik waarom mensen haar helemaal uitschelden en roepen dat het haar schuld is dat mac dood is. omdat zij dus verloofd is met haar nieuwe vriend ofzo?? ? en dat het niet lang na haar relatie met mac was??
dat wist ik niet. wat verschrikkelijk…
Arme meid, nogmaals wat een afschuwelijke twee jaren heeft zij gehad.

1 like

en mac is dus overleden aan een overdosis drugs.
is het al bekend of hij bewust een overdosis heeft genomen oid?

@Enthusiasm

Ben je weer helemaal op de hoogte.

4 likes

Ja 1 maand nadat ze de relatie met Mac had verbroken heeft ze zich verloofd met Pete Davidson. Die overigens dezelfde richting uit lijkt te gaan als zijn voorganger :confused:

9 likes

Ferri Somogyi is vader geworden

4 likes

Hoe zat dit ook alweer? Zij is veel jonger toch. En zat ze niet ook op EGF ooit? Ben het een beetje kwijt.

9 likes

Ja zij was ijskoningin als ik het goed heb

Ja zij 27 hij 45.

Ja dat begrijp ik dus niet. Ik las ergens dat ze het uit had gemaakt met Mac Miller omdat hij veel drugs tot zich nam, maar haar verloofde doet dat dus ook :roll_eyes:

5 likes

Wat een poppie zeg, dat kindje van Ferri. En Jim Bakkum wordt voor de derde keer vader.

1 like

Dit verhaal wordt echt met elke comment beter.

13 likes

Het schijnt dat Mac net als Pete net een aantal maanden clean waren voordat ze een relatie startten met Ariana… schijnt.

2 likes

Genevieve is weer zwanger! Maar wie is de vader? :thinking:

Wie is Genevieve?

4 likes

Die volgespoten blonde pop, deed mee met ex on the beach en temptation island etc. Dacht dat ze wel bekend zou zijn hier

2 likes