EGF Boulevard

Haar vriend Maikel, staat op RTL nieuws. Hem staat een celstraf te wachten van 36 maanden ivm drugshandel.

2 likes

Ah, klinkt als een ideale situatie om een kind te krijgen.

33 likes

Beide niet gezien, heb geen tv. Maar ik ga haar nu even opzoeken!

Zij heeft toch alleen meegedaan aan “oh oh daar gaan we weer”? Volgens mij sws niet aan temptation island.

1 like

Geen tempa nee, wel ex on the beach. Dat is minstens net zo slecht/smullen.

1 like

En natuurlijk het slechte yt kanaal wat ze samen met haar ex had. “ZouFox” oid. Daar gingen ze ook alleen maar van kliniek naar kliniek voor botox/fillers en nieuwe billen. En dat kind overal maar mee naartoe slepen

1 like

Wat moet zij zich onveilig hebben gevoeld, zo dicht in haar eigen ruimte met een baby.

Wow echt absurd. Ik moest wel lachen om die man in die lift aan het einde haha. Sta je daar gewoon, gaat die deur open en gelijk 10000 camera’s en lichtflitsen in je gezicht

3 likes

Dit is toch ook geen leven zo? Verschrikkelijk.

7 likes

Ik vond het begin al belachelijk. Ik ben het ook echt totaal oneens met de mensen die zeggen dat je dit maar moet pikken omdat ‘je zelf beroemd wilde worden’.

8 likes

Zij zelf oke maar die kindjes erbij, al die flitsen kunnen nog gevaarlijk zijn.

2 likes

Zal wel aan mij liggen maar ik zit hier met tranen in m’n ogen. Kan me niet voorstellen dat zij gelukkig is. En zoveel lichtflitsen, een rave is er niks bij

9 likes

Bizar, dat dit gebeurt.

1 like

Ja zij moet zich zo machteloos voelen, want als ze er iets van zou zeggen dan wordt dat gigantisch uitvergroot en verdraaid in de media

2 likes

Ik snap ook oprecht niet waarom daar zoveel mensen staan en haar die hele weg volgen? 1 foto is toch wel genoeg en zoveel boeiends doet ze toch ook niet?

5 likes

Ze zijn altijd op zoek naar de volgende scoop, dus stel je voor dat er net nadat je vertrekt iets GIGANTISCH interessant zou gebeuren. Dan ben jij de enige die geen foto heeft van Kim die in haar neus peutert :roll_eyes:

1 like

Als het gaat om beroemde zangers / acteurs / politici / whatever ben ik het met je eens. In het geval van de Kardashians kan ik alleen niet anders dan zeggen dat dit toch echt is waar ze zelf om gevraagd hebben. Die zijn niet beroemd geworden door het uitoefenen van een passie. Die hebben hun leven gewijd aan het beroemd worden (en daar heel rijk mee worden) op zich. Zonder de media zijn ze nergens, sterker nog, ze maken hier ontzettend veel gebruik van. Dit is gewoon echt een onderdeel van hun zelfgekozen pad.

23 likes

Konden er geen deals worden gesloten met paparazzi en bijbehorende bedrijven?

Volgens mij is het bij hen niet eens een kwestie van wel of niet vermijden / omzeilen, maar meer van wel of niet zelf heel bewust opzoeken.

3 likes

Dat ze niet scheelt wordt van al die flitsen man

2 likes