Wow dit is echt heel erg heftig. In KUWTK hebben Kim en die andere zussen het wel eens over hun anxiety en ik dacht altijd: bullshit. Maar nu ik dit heb gezien denk ik er wel anders over.
Ze lijkt zo kalm te blijven, ik zou echt huilen of per ongeluk tegen een muur rijden.
Ik zou echt constant nerveus zijn of ik niet iets verkeerds zou doen wat dan weer super uitvergroot wordt enz
Eerste foto van Laura haar bruiloft wauw
Wow ik zou echt een mental breakdown krijgen op straat als ik Kim was. Jezus.
???
Dat Snobs en sloebers is toch al Talpaniveau. Dus aanpassen hoeft ie niet. Het zal wss nog slechter worden.
Dus een trouwjurk is alleen classy als je niet de vorm van je billen borsten er in kan zien? Lijkt me gewoon een kwestie van smaak. Ik vind dit wel heel erg mooi. Ook wel enigszins sexy maar dan in de goede zin. En de voorkant kun je niet eens zien, of het een heel diep decolletĂ© heeft of misschien juist wel wat hoger gesloten is. Ik bedoel dit niet als aanval hoor. Wil ook even mân mening geven haha.
Als je het zo zegt begrijp ik jou ook wel inderdaad. Vind hem bij Laura wel heel mooi. Maar goed dat smaken en meningen verschillen. Ik vind zelfs dat sommige hele grote wijde jurken met heel veel tierelantijntjes en dingetjes ooit nog meer ordi ogen dat wat strakkere kanten jurken. Maar het verschild ook echt per jurk. Zo veel verschillende soorten, kleuren en vormen. Vind het wel leuk om te zien dat de ene zoiets lelijk en ordinair vind terwijl iemand anders het prachtig vind.
Nou dan ben ik blij dat ik je heb kunnen laten lachenâïž.
Ja daar heb je wel gelijk in. Ik vind het gewoon een belachelijke industrie, maar zij dragen daar natuurlijk regelmatig zelf aan bij.
Roddelen over beroemdheden is leuk en alles, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand geĂŻnteresseerd is in een foto van Kim die een kinderwagen uitklapt.
Ik vraag me af me af of het niet beter is om het te verbieden. Dat je in het openbaar van iedereen fotoâs mag maken is misschien niet helemaal meer van deze tijd nu iedereen een camera op zak heeft? Al weet ik niet wat de keerzijde is qua veiligheid etc.
Ik zie de (goeie) foto niet? Iets met media take out oid maar iig geen Maxi-Cosi
Ik zag op insta dat Ellen hoog ook zwanger is, net zoals Naomi van as.
Wist je dat Ellen Hoog zwanger is?
Nee pas 3 maanden toch?
Badum tsssâŠ
Haha ja ik dacht ook al hou je ogen gewoon dicht. Hij lijkt overigens wel een beetje op Enzo.
Wie is het??
is besproken in youtubers/bloggers topic. een of andere tennisleraar ofzo? ik kan het me niet herinneren haha
wel dus wat die ene zielige king alert gezegd had toch?
Daar waag ik me niet.
@anon69899736 haha oke dan laat maar, heb wel wat beters te doen dan 21689 reacties doorscrollen (waarvan heel veel haat).
HIJ IS GETAGD. Bedankt Dee. Wel meteen zn profiel op privé. Verstandige knul.