EGF Boulevard

Wow ik wilde net precies hetzelfde reageren! Ik vind dat ook gek. Die persoon heeft een tijd een deel van je leven uitgemaakt, en iedereen (vrienden/familie/volgers) weet dat. Alles verwijderen komt op mij over alsof je dat ontkent.

Edit: wat @Canvastas ook zegt dus

3 likes

Ik denk echt wel dat heel veel mensen hem ā€œkennenā€. Ik hoor mega veel ouders of oudere broers, zussen, neven, nichten en noem het allemaal op, die Enzo knol kennen. Vaak is dat zelfs de enige vlogger die ze op kunnen noemen. (ja ik heb op mijn werk nou niet altijd hoogstandjes van gesprekken :joy: Vooral met kinderen probeer ik het vaak maar over vloggen te hebben als buiten spelen niet werkt…)

1 like

Neejoh, ik ken die hele gast niet, maar iedereen op mijn werk met kinderen in de leeftijd 8-18 kent Enzo Knol, en al die andere vloggers en gasten die spelletjes spelen op YouTube enzo.

1 like

Hahah hierom houd ik van dit forum

1 like

Ja denk ik echt. Wat ik al zei via kinderen/kleinkinderen/YouTube/RTL late night/RTL boulevard. Hij heeft zelfs zn eigen wassen beeldšŸ˜….

1 like

Ik vind haar echt zo kamperig. Teveel geĆÆndoctrineerd door dat ene filmpje van haar van jaren geleden vrees ik. Vind haar daardoor niet zo leuk meer :woman_shrugging:

6 likes

Ik heb nog niemand op het forum zien zeggen dat ze haar als persoon wƩl leuk vindt, haha.
Ze kan wel goed zingen trouwens, al vind ik het vaak te schreeuwerig (net als wanneer ze praat).

3 likes

Ik heb ooit stage gelopen bij een productiebedrijf dat een bepaald programma maakte en Glennis moest optreden(aka playbacken), ik stond achter het podium en moest haar haar microfoon en flesje drinken aangeven. Ze gunde me geen blik, niet voor of na het optreden, noemde me ā€œde stagiairā€ en dronk geen chaudfontaine, maar alleen Spa blauw want ā€œdat is beter voor mijn stembandenā€. Vind haar echt een arrogante trol met de grote muil.

71 likes

Geen idee over welk filmpje je het hebt maar ik vind haar sowieso een viswijf.

3 likes
8 likes

Precies hierom vind ik haar ook echt verschrikkelijk en gun ik het haar ook gewoon niet.

1 like

Zo mee eens. Kan alleen maar aan dit filmpje denken bij haar, wat een viswijf zeg. Tuurlijk kan ze geweldig zingen, maar ik hoef het niet te horen. Mijn vriend wel, tot 5 x achter elkaar aan toe :face_with_symbols_over_mouth:

Hahahaha dat filmpje ken ik helemaal niet. Ik vind Glennis wel leuk, moet ik nu naar het opbiechttopic?

1 like

Mijn moeder vindt het ook fantastisch en houdt maar niet over haar op. VRESELIJK. STOP HET!!!

1 like

Ik vind eigenlijk eerder die man aso? Ik zou ook boos worden. Vind het nog knap dat ze zo rustig blijft als die man zo dreigend op haar af stormt. Die reporter scheet 'm volgens mij echt :joy:

25 likes

tenor%20(1)

3 likes

Eigenlijk zijn ze gewoon allebei aso :joy: Op zich heeft die man gelijk, want ze staan midden op de rijweg voor dit stomme item. Maar om dan zo kort op hen te stoppen en te roepen dat hij haar het ziekenhuis in beukt is natuurlijk belachelijk. Ze lijkt idd niet bang voor hem, in tegen stelling tot die reporter idd haha, Frank Awick is dat toch?

7 likes

Hahaha die reporter viel me ook eigenlijk nu pas op. Echt zo’n doetje.

Als viswijf had ze beter zich kunnen aansluiten bij een shantykoor lekker zeemansliederen zingen met een Jordaans accent.

6 likes

Hebben jullie dat filmpje al gezien waarvan mensen denken dat Justin bieber aan de drugs is erop?

Weet niet echt wat ik ervan moet denken… maar hij doet wel super raar haha