Ik ben zo gemeen maar ik ging stuk om deze reactie eronder ‘Enzo van AliExpress’
Ik snap deze niet?
Alles via AliExpress is uiteindelijk teleurstellend. Slechte versie van Enzo bedoelen ze hier dus mee.
uhm ik heb het verhaal niet echt gevolgd, maar volgens mij dus haar tennisleraar. waar eerder al vermoedens over waren ofzo?
@Moskou
Volgens mij niet haar maar gewoon een tennisleraar, volgens mij sport Dee niet hahah. Maar ze was door kijkers aan het begin van de zomer al gespot met hem en in de plaatst waar hij woont. Roddel gaat dus dat ze vreemd is gegaan met hem toen ze nog met Enzo was.
Ik heb die gast gegooglet, vond wel ergens een foto van hem. De naam kwam gewoon al snel tevoorschijn bij het zoeken
Déjà vuuu
Wel gek dat Dee nog allemaal foto’s van haar en Enzo op instagram heeft staan, zou dat als nieuwe liefde niet fijn vinden. Hij wordt al zo vergeleken met Enzo en dan ook nog al die foto’s…
Wooo dit topic is ontploft om de ex-vriendin van een semi-bekende Nederlander hahaha.
Ik vind het juist altijd raar als ineens al die foto’s worden verwijderd. Je hebt dat toch meegemaakt? Je staat toch goed op die foto? Waarom moet dat meteen offline?
Maar Enzo is niet echt een semi bekende Nederlander denk ik? Of nouja ik denk dat 75 procent van de Nederlanders wel van zn naam heeft gehoord, door kinderen/kleinkinderen etc.
Wat die foto’s betreft van je ex, ja ik zou ze er zelf wel afhalen maar niet weggooien ofzo.
Vind Dee ook geen onbekende Nederlander meer met 1,2 miljoen volgers eigenlijk. Zou ze ook niet verwijderen, maar wel offline halen.
huhhh denk je dat echt? ik denk dat praktisch niemand boven de 35 ooit van enzo knol heeft gehoord haha
Wow ik wilde net precies hetzelfde reageren! Ik vind dat ook gek. Die persoon heeft een tijd een deel van je leven uitgemaakt, en iedereen (vrienden/familie/volgers) weet dat. Alles verwijderen komt op mij over alsof je dat ontkent.
Edit: wat @Canvastas ook zegt dus
Ik denk echt wel dat heel veel mensen hem “kennen”. Ik hoor mega veel ouders of oudere broers, zussen, neven, nichten en noem het allemaal op, die Enzo knol kennen. Vaak is dat zelfs de enige vlogger die ze op kunnen noemen. (ja ik heb op mijn werk nou niet altijd hoogstandjes van gesprekken Vooral met kinderen probeer ik het vaak maar over vloggen te hebben als buiten spelen niet werkt…)
Neejoh, ik ken die hele gast niet, maar iedereen op mijn werk met kinderen in de leeftijd 8-18 kent Enzo Knol, en al die andere vloggers en gasten die spelletjes spelen op YouTube enzo.
Hahah hierom houd ik van dit forum
Ja denk ik echt. Wat ik al zei via kinderen/kleinkinderen/YouTube/RTL late night/RTL boulevard. Hij heeft zelfs zn eigen wassen beeld😅.
Ik vind haar echt zo kamperig. Teveel geïndoctrineerd door dat ene filmpje van haar van jaren geleden vrees ik. Vind haar daardoor niet zo leuk meer
Ik heb nog niemand op het forum zien zeggen dat ze haar als persoon wél leuk vindt, haha.
Ze kan wel goed zingen trouwens, al vind ik het vaak te schreeuwerig (net als wanneer ze praat).
Ik heb ooit stage gelopen bij een productiebedrijf dat een bepaald programma maakte en Glennis moest optreden(aka playbacken), ik stond achter het podium en moest haar haar microfoon en flesje drinken aangeven. Ze gunde me geen blik, niet voor of na het optreden, noemde me “de stagiair” en dronk geen chaudfontaine, maar alleen Spa blauw want “dat is beter voor mijn stembanden”. Vind haar echt een arrogante trol met de grote muil.