Geen idee over welk filmpje je het hebt maar ik vind haar sowieso een viswijf.
Precies hierom vind ik haar ook echt verschrikkelijk en gun ik het haar ook gewoon niet.
Zo mee eens. Kan alleen maar aan dit filmpje denken bij haar, wat een viswijf zeg. Tuurlijk kan ze geweldig zingen, maar ik hoef het niet te horen. Mijn vriend wel, tot 5 x achter elkaar aan toe
Hahahaha dat filmpje ken ik helemaal niet. Ik vind Glennis wel leuk, moet ik nu naar het opbiechttopic?
Mijn moeder vindt het ook fantastisch en houdt maar niet over haar op. VRESELIJK. STOP HET!!!
Ik vind eigenlijk eerder die man aso? Ik zou ook boos worden. Vind het nog knap dat ze zo rustig blijft als die man zo dreigend op haar af stormt. Die reporter scheet 'm volgens mij echt
Eigenlijk zijn ze gewoon allebei aso Op zich heeft die man gelijk, want ze staan midden op de rijweg voor dit stomme item. Maar om dan zo kort op hen te stoppen en te roepen dat hij haar het ziekenhuis in beukt is natuurlijk belachelijk. Ze lijkt idd niet bang voor hem, in tegen stelling tot die reporter idd haha, Frank Awick is dat toch?
Hahaha die reporter viel me ook eigenlijk nu pas op. Echt zo’n doetje.
Als viswijf had ze beter zich kunnen aansluiten bij een shantykoor lekker zeemansliederen zingen met een Jordaans accent.
Hebben jullie dat filmpje al gezien waarvan mensen denken dat Justin bieber aan de drugs is erop?
Weet niet echt wat ik ervan moet denken… maar hij doet wel super raar haha
Nee dit plaatje bestaat al heel lang toch? Was hier ook gewoon een screenshot ergens van dacht ik.
Edit: @Trenchcoat verlos ons. Had jij deze zelf gemaakt?
Woooow wat ongemakkelijk voor dat meisje zeg
Helaas was dit inderdaad al een bestaande afbeelding
Hahaha ik zie deze afbeelding nu voor t eerst. Wat nice gedaan. Soms lijkt het nog echt zo ook. Staat niet ver van de werkelijkheid af iig
Ook bijzonder dat die lippen zó erg opvallen dat je die afschuwelijke wenkbrauwen in eerste instantie niet eens ziet
Die kont haha whuuut
En zijn dit dan heupimplantaten ofzo?
Geen idee of dat bestaat maargoed.