En Chloe is nog maar 22 jaar oud
wow dit is ze 3 (!!!) jaar geleden, echt zooo veel veranderd
Wat?!
Maar dit is toch gewoon een verslaving ofzo? Dit is toch niet mooi of sexy ofzo? Vind het vooral bizar dat er artsen zijn die hiermee instemmen
Zijn heupimplantaten nu ook al een ding?! Ik ben al jaren aan het zwoegen in de sportschool en op m’n eten aan het letten omdat ik van die zijwaartse uitstulpingen af wil! Op zich wel goed nieuws voor mij dus als dit ineens in is
Haha ja same here! Vind 't wel heftig, lijkt me ook nou niet echt comfortabel om zulke overdreven heupen te hebben. Pas je in geen enkele stoel meer denk ik.
Damn die herken je ook niet meer terug. Vreselijk zeg. Moest serieus even Googlen om er zeker van te zijn dat ik de goeie Chloe in gedachte heb.
Aaah love Jokertje! Vond dat echt een lieffie haha. Altijd maar falen ook bij zijn versierpogingen.
Ze wil nog meer.
Grapje paar maanden later zegt ze dit:
Maar goed of ik dat geloof?
De titel maakt het wat groter dan het is, maar ik vind zijn rentree toch wel opmerkelijk.
Ja hier is ze echt mooi maar ze heeft zichzelf nu echt verpest
https://www.ad.nl/show/gekwetste-sylvie-sleept-sabia-en-touriya-voor-rechter~ad57f1a2/
Ik ben geen Sylvie fan, en ik vind haar heel berekenend. Maar ik geloof echt niet dat ze deed alsof ze kanker had.
met zulke ‘vrienden’ heb je geen vijanden nodig
Ik ging naar aanleiding van dit opzoeken hoe het met hem gaat. Hij is blijkbaar nog gelukkig getrouwd met de vrouw uit zijn Jokertje’s Jawoord programma, heeft zijn studie facility management afgemaakt en is carrière aan het maken binnen een oliebedrijf. Netjes!
Leuk om te lezen trouwens: https://www.glamour.nl/fun/feel-good/gallery/hoe-is-het-nu-met-de-deelnemers-uit-oh-oh-cherso/elize
Sniper en Roos zijn ook nog samen en hebben een kindje.
Leuk! Ik had toen niet gedacht dat die Sniper en Roos nog zo lang samen zouden blijven.
Daarnaast lijkt ze me ook veel te ijdel om het te faken. Ze droeg een tijd een pruik en had ook kort haar. Denk niet dat ze dat er voor over zou hebben gehad.
Nou precies dat!
Maar het is toch raarder om je verleden uit te wissen als je een nieuwe relatie krijgt? Zou jij alles verwijderen?
Zou ik wel doen. Hoef niet geconfronteerd te worden met een mislukte relatie. Ligt er misschien ook aan hoe je uit elkaar gaat.
Oh interessant. Ik zie ook een lange relatie die uitgaat niet als een mislukte relatie, misschien zit daar ook al een verschil als je dat zo ziet kan ik me voorstellen dat je het wilt verwijderen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik uiteindelijk ook wel alle foto’s van ons samen heb verwijderd hoor. Maar zeker niet meteen, nu 1,5 jaar later heb ik nog steeds wel foto’s van toen op mijn telefoon staan. Als een toekomstige partner zich daar aan stoort: zijn probleem. Het is nu eenmaal onderdeel van mijn leven