Ik heb wel vrij snel alles van social media gewist. En heb nu ook geen foto’s van hem of ons op m’n telefoon staan. We zijn niet per se naar uit elkaar gegaan. Natuurlijk, de relatie was een onderdeel van m’n leven, maar met de nadruk op was. Ik zie het als een afgesloten hoofdstuk. Ik heb bijvoorbeeld wel nog foto’s van vakanties enzo alleen dan niet van ons. De herrineringen blijven toch wel, die zitten in m’n hoofd
Ja ik zou dat wel doen, maar ook omdat ik het andersom niet fijn zou vinden als mijn vriend foto’s van zijn ex online heeft staan en een relatie met mij heeft. Ben daar te jaloers voor.
Hij werkt bij het bedrijf waar mijn beste vriendin werkt. Wij kwamen ooit Tony Star tegen en hebben daar mee staan praten en zij ging toen aan hem vragen of ze nog contact hebben omdat ze wist dat Jokertje haar collega zou worden, maar hij zei toen van niet.
Hahaha aaaah love matsoe matsoe. ‘Als ik een meisje zie zeg ik hoi, en als ze dan niet reageert dan zeg ik ja van groeten word je niet zwanger hoor. Als ze dan nog niet reageert? Dan ga ik naar dr zus toe’ en later zit hij te vertellen dat het ook wel leuk is als vrouwen mannen versieren, dat er naar je gefloten wordt en dat je dan omkijkt en er een chickie naar je staat te fluiten. Hij is echt mijn guilty pleasure denk ik, vind hem stiekem echt leuk haha.
Justin Bieber en Hailey Baldwin zijn getrouwd. Dat was een korte verloving.
miss is ze zwanger
Waar kan ik dit lezen?
Denk het wel ja, justin bieber is toch ook vrij streng gelovig? Dan “hoor” je eerst te trouwen
Nee toch, ze gingen toch gewoon iets tekenen, waardoor wel duidelijk werd dat ze binnen 60 dagen gingen trouwen?
Zo zielig. Kan me niet voorstellen hoe zij zich voelt.
Waarom lijkt Justin Bieber tegenwoordig op een sloeberige trucker?
ik vind justin en hailey ook echt op elkaar lijken gewoon
Dat is een nieuwe trend, lang ongewassen haar en vieze snorretjes en lelijke hemden zijn helemaal hip blijkbaar.
scumbro
Ik word hier zo emotioneel van.
Mijn beeld van haar is echt verpest door Blind Gossip. Daar gaat het zo vaak over hoe evil en egoïstisch zij is en hoe zij uit elke situatie persoonlijk gewin wil halen. Nu zou ze blijkbaar een vriend van Mac betaald hebben om in zijn podcast te zeggen hoeveel ze voor hem gedaan heeft en hoe ze hem steeds probeerde te redden.
Dit was het laatste artikel: https://blindgossip.com/i-am-a-hero/
O dat zou wel heftig zijn ja. Misschien wil ze wel het beeld ontkrachten dat zij hem vermoord zou hebben. Zoals talloze mensen insinueren in comments en op Twitter. Oké even je artikel lezen
Oh damn
Hahaha ik blijf ook maar doorklikken op blind gossip. Als je er eenmaal op zit… cant. Stop. Haha