EGF Boulevard

Wauw ik vind die foto’s van Chloe gewoon echt heftig om te zien joh. Ik hoop echt dat zij er blij mee is en zich goed voelt in haar lichaam, maar het ligt zo ver van ‘normaal’. Maar als ik dat zeg voel ik me wel veroordelend want wat is normaal, en waarom moet iemand daar altijd aan voldoen. Maar wauw jeez.

2 likes

Het is ook helemaal niet symmetrisch @Jumpsuit
Hoop dat dit fotoshop is

1 like

Nee dit heeft ze volgens mij echt laten doen!

Al die meiden van Geordie Shore zijn helemaal verbouwd, vind het zo zonde en jammer!

Ja volgens mij ook, maar HOE doen ze zoiets? Gewoon een stuk kunststof zo naast je bil?

Ze was gewoon normaal. Ik kan op Google niks vinden over zo’n soort operatie.

5 likes

Haha ‘hips don’t lie’? Ehh…

Ieeew, ik denk dat het dus dit is. Heb je jaren gestudeerd als arts, ga je dit soort onzin doen. Dan vind ik je echt een loser.

18 likes

Die ene voet staat voor die andere. Daar zal het door komen, denk ik.

Ik geloof (en hoop) dat dit over een tijdje weer over is, net zoals die enorm grote siliconenborsten uit de nineties. Ik denk het wel.

8 likes

Ik vraag me af hoe alle plastic fantastics er over 30-40 jaar uitzien. Je zult toch maar zo afhankelijk zijn van je uiterlijk manmanman

5 likes

Ik las deze week nog een artikel dat Kim Kardashian baalde van haar grote achterwerk.

3 likes

Nouja het is ook echt wel een entiteit op zich, als een Siamese tweeling waar je echt een soort van rekening mee moet houden telkens. Ik vraag me ook oprecht af waarom mensen dit nog mooi vinden.

6 likes

Dit brengt me op het slechts heel gedeeltelijk gerelateerde vraagstuk wat nou het verschil is tussen geil, lekker en sexy. Ik vraag het me al tijden af en Google helpt me niet.

1 like

Die vetverplaatsingen zijn volgens mij tijdelijk. Als je wat afvalt of bijkomt dat zal je lichaam altijd terug richting de natuurlijke vorm gaan

1 like

die puntige neusjes snap ik ook echt niet

8 likes

En Chloe is nog maar 22 jaar oud :disappointed:

wow dit is ze 3 (!!!) jaar geleden, echt zooo veel veranderd

Wat?!

Maar dit is toch gewoon een verslaving ofzo? Dit is toch niet mooi of sexy ofzo? Vind het vooral bizar dat er artsen zijn die hiermee instemmen :anguished:

4 likes

Zijn heupimplantaten nu ook al een ding?! Ik ben al jaren aan het zwoegen in de sportschool en op m’n eten aan het letten omdat ik van die zijwaartse uitstulpingen af wil! Op zich wel goed nieuws voor mij dus als dit ineens in is :ok_hand:t2:

14 likes

Haha ja same here! Vind 't wel heftig, lijkt me ook nou niet echt comfortabel om zulke overdreven heupen te hebben. Pas je in geen enkele stoel meer denk ik.

Damn die herken je ook niet meer terug. Vreselijk zeg. Moest serieus even Googlen om er zeker van te zijn dat ik de goeie Chloe in gedachte heb.