Aaah love Jokertje! Vond dat echt een lieffie haha. Altijd maar falen ook bij zijn versierpogingen.
Ze wil nog meer.
Grapje paar maanden later zegt ze dit:
Maar goed of ik dat geloof?
De titel maakt het wat groter dan het is, maar ik vind zijn rentree toch wel opmerkelijk.
Ja hier is ze echt mooi maar ze heeft zichzelf nu echt verpest
https://www.ad.nl/show/gekwetste-sylvie-sleept-sabia-en-touriya-voor-rechter~ad57f1a2/
Ik ben geen Sylvie fan, en ik vind haar heel berekenend. Maar ik geloof echt niet dat ze deed alsof ze kanker had.
met zulke ‘vrienden’ heb je geen vijanden nodig
Ik ging naar aanleiding van dit opzoeken hoe het met hem gaat. Hij is blijkbaar nog gelukkig getrouwd met de vrouw uit zijn Jokertje’s Jawoord programma, heeft zijn studie facility management afgemaakt en is carrière aan het maken binnen een oliebedrijf. Netjes!
Leuk om te lezen trouwens: https://www.glamour.nl/fun/feel-good/gallery/hoe-is-het-nu-met-de-deelnemers-uit-oh-oh-cherso/elize
Sniper en Roos zijn ook nog samen en hebben een kindje.
Leuk! Ik had toen niet gedacht dat die Sniper en Roos nog zo lang samen zouden blijven.
Daarnaast lijkt ze me ook veel te ijdel om het te faken. Ze droeg een tijd een pruik en had ook kort haar. Denk niet dat ze dat er voor over zou hebben gehad.
Nou precies dat!
Maar het is toch raarder om je verleden uit te wissen als je een nieuwe relatie krijgt? Zou jij alles verwijderen?
Zou ik wel doen. Hoef niet geconfronteerd te worden met een mislukte relatie. Ligt er misschien ook aan hoe je uit elkaar gaat.
Oh interessant. Ik zie ook een lange relatie die uitgaat niet als een mislukte relatie, misschien zit daar ook al een verschil als je dat zo ziet kan ik me voorstellen dat je het wilt verwijderen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik uiteindelijk ook wel alle foto’s van ons samen heb verwijderd hoor. Maar zeker niet meteen, nu 1,5 jaar later heb ik nog steeds wel foto’s van toen op mijn telefoon staan. Als een toekomstige partner zich daar aan stoort: zijn probleem. Het is nu eenmaal onderdeel van mijn leven
Ik heb wel vrij snel alles van social media gewist. En heb nu ook geen foto’s van hem of ons op m’n telefoon staan. We zijn niet per se naar uit elkaar gegaan. Natuurlijk, de relatie was een onderdeel van m’n leven, maar met de nadruk op was. Ik zie het als een afgesloten hoofdstuk. Ik heb bijvoorbeeld wel nog foto’s van vakanties enzo alleen dan niet van ons. De herrineringen blijven toch wel, die zitten in m’n hoofd
Ja ik zou dat wel doen, maar ook omdat ik het andersom niet fijn zou vinden als mijn vriend foto’s van zijn ex online heeft staan en een relatie met mij heeft. Ben daar te jaloers voor.
Hij werkt bij het bedrijf waar mijn beste vriendin werkt. Wij kwamen ooit Tony Star tegen en hebben daar mee staan praten en zij ging toen aan hem vragen of ze nog contact hebben omdat ze wist dat Jokertje haar collega zou worden, maar hij zei toen van niet.
Hahaha aaaah love matsoe matsoe. ‘Als ik een meisje zie zeg ik hoi, en als ze dan niet reageert dan zeg ik ja van groeten word je niet zwanger hoor. Als ze dan nog niet reageert? Dan ga ik naar dr zus toe’ en later zit hij te vertellen dat het ook wel leuk is als vrouwen mannen versieren, dat er naar je gefloten wordt en dat je dan omkijkt en er een chickie naar je staat te fluiten. Hij is echt mijn guilty pleasure denk ik, vind hem stiekem echt leuk haha.
Justin Bieber en Hailey Baldwin zijn getrouwd. Dat was een korte verloving.
miss is ze zwanger