EGF Boulevard

Kent iemand Alex Maas in het echt of kan iemand achter info komen? Een collega beweert dat hij namelijk in het leger zit (bij haar vriend), maar dit niet naar buiten mag brengen omdat hij in die programma’s etc zit. Het hele sportschool verhaal zou dan ook nep zijn. Ik geloof het alleen niet en Google helpt me natuurlijk ook niet verder

@KatyS hmm nee dat geloof ik ook niet! Ben benieuwd

1 like

Ik denk dat als je bij defensie werkt je niet zomaar mee kunt doen aan zulke programma’s. Daarnaast is hij wel eens opgepakt toch voor iets? Mocht hij bij defensie werken dan moet de marechaussee komen omdat de politie je niet mag aanhouden (alleen staande houden). Misschien kan je daar naar zoeken.

2 likes

Roddel dat Ronnie en Famke samen zijn. Wie denkt dat het klopt?

Mocht ze willen

7 likes

he ik dacht dat hij getrouwd was, maar heb het net even opgezocht, was dat voor een videoclip :woman_facepalming:

4 likes

NEE

Hoop het niet zeg. Er is geen manier om dit te zeggen zonder lullig te zijn, maar ik hoop dat Ronnie toch een meisje krijgt met meer diepgang.

1 like

:raising_hand_woman:t2:

1 like

Precies wat ik dacht (al ken ik haar natuurlijk niet persoonlijk, maar meer van wat ik van haar gezien heb)

1 like

Ze zei met meer diepgang niet met een diepe gang :innocent:

5 likes

Nah ik vind Barbie wel anders. Zij is uitgebuit en kapotgemaakt door RTL en die reallifesoap is voor haar waarschijnlijk nog de enige manier om een beetje geld te verdienen. Wie gaat haar nu nog aannemen.
RTL heeft gewoon misbruik gemaakt van het feit dat zij niet voor zichzelf kan opkomen.

7 likes

niks met meer diepgang dan een banaan.

4 likes

Ja ik denk dat Barbie dat dus echt niet kan en daarom vind ik het inderdaad ook treurig om te lezen. Ik denk oprecht dat ze gewoon niet slim genoeg is maar ik vind dat echt lullig om te zeggen. :flushed:
En ja uit eindelijk heeft het publiek denk ik de grootste schuld.

2 likes

Ik vind haar ook best stoer eigenlijk. Je merkt dat ze nog niet volwassen is, maar dit wel steeds meer wordt.

3 likes

Zeker als je zelf model bent (geweest) snap ik niet waarom je dan achter de keuze van je minderjarige dochter staat om ook die richting op te gaan. Het lijkt mij zo’n ongezonde wereld om in op te groeien en als kind kan je je toch veel minder goed bewapenen tegen negatieve/slechte invloeden.

1 like

Zus koningin Máxima (33) overleden - http://nos.nl/l/2235429

Zelfmoord waarschijnlijk

Wat sneu zeg… las ook dat Maxima altijd de sterkste band met haar had

Verschrikkelijk. :frowning:

https://www.instagram.com/p/Bjvkm1gHPPb/?hl=nl&taken-by=thekatvond

Kat von D laatst zich weer is van haar domste kant zien en gaat haar kind niet laten vaccineren.

6 likes

Die reacties ook “Vaccine free babies are healthy babies”