Ik vind Dirk eigenlijk wel een leuke naamđ€
Dirkieeeeee
Volgen hier mensen Rosanna uit Temptation op insta? Zij heeft in haar story gister die Alex (die verleider/sneuneus uit Ex on The Beach) even te kijk gezet met allemaal screenshots van Snapchat en zo.
Het is inderdaad een vernoeming naar een van de vaders. Ik dacht eerlijk gezegd wel hetzelfde haha. Misschien noemen ze hem bij de 2e naam?
Ik vind Bert niet zoân hele leuke babynaam maar wel echt heel leuk voor een peutertje of een kleutertje.
Ik zag ook bij die Alex op zijn insta dat hij een fimpje erop had gezet dat hij Niels uitdaagt ofzo? Om het een keer goed uit te vechten. En Rosanna staat dan een beetje op de achtergrond als een schaapje te lachten.
Ik ken een Tonny (jongetje). Vind het ook leuk dat we dadelijk niet alleen nog maar Vlinders en Wolfjes hebben.
Huh Hugo is toch niet ouderwets? In elk hockeyteam zitten er wel 2.
ja eens! ik vind Bert echt een chagrijnige naam haha. Net als Henk zit er gewoon geen vrolijkheid in
Jazeker. Want het is superbelangrijk om te weten wat de oog- en haarkleur van de baby misschien eventueel mogelijkerwijs wellicht zouden kunnen zijn.
https://www.ad.nl/show/zo-groot-is-de-kans-dat-de-royal-baby-een-ginger-wordt~abcc9394/
Mijn oom heet Bert en is een droogkloot die heel de tijd dad jokes maakt en bier drinkt
Alleen al daarom zou ik mijn kind geen Bert noemen. :â)
Ik vind Hugo echt zoân mooie naam! Mocht ik ooit een zoontje krijgen, dan wil ik hem echt graag zo noemen haha.
Mijn naam voor een meisje (LoĂŻs) vind ik ook al jaren zo prachtig. Maar mijn vriend vindt het een lelijke naam
Sneu hahaha ze gaat nu weer los
Kim & Kanye die gratis witte Yeezy sneakers aan het uitdelen zijn in Afrika? Heel bijzonder weer (op Kimâs Instagram stories te zien)
Omg dat is ook echt zo zo zo typisch weer, zo narcistisch.
Alsof die kinderen daar een idee hebben van wat voor ~hype~ die schoenen zijn. En dan nog.
My god. Hebben ze ook iets anders gedoneerd?
Wat is dat toch met deze haarstijl van de laatste tijd? Ik vind het echt zĂł lelijk. Op de middelbare school was er altijd een meisje die dat ook deed. Vond 't altijd net een palmboom
Sorry voor de wazige foto maar 't gaat om het idee.
Ik heb me ook hardop afgevraagd wie de styling deed die dag. Ze stond ook echt met x-benen in lelijke laarsjes op dat podium. Echt ik voelde gewoon haar ongemak met wat ze aan had
Ik vind het wel mooi! Maar wel beetje kinderlijk idd
Ooh ik vind dit wel best leuk!
Huh hoezo de x-benen opmerking?