Op de een of andere manier vindt mijn brein het raar dat prins Harry getrouwd is en nu een kind krijgt. In mijn hoofd is hij forever 25 jaar.
Ben benieuwd hoe hun kindje eruit komt te zien eigenlijk, mag ik dat zeggen?
Op de een of andere manier vindt mijn brein het raar dat prins Harry getrouwd is en nu een kind krijgt. In mijn hoofd is hij forever 25 jaar.
Ben benieuwd hoe hun kindje eruit komt te zien eigenlijk, mag ik dat zeggen?
Ja dat mag je zeggen.
Ik ben ook benieuwd
Epke Zonderland is vader geworden en ze hebben de baby Bert genoemd. Bert?! Zal vast een hele lieve ode aan een vader zijn ofzo, maar echt bert…Of mag ik niet babynaam shamen :’)
Ik dacht hetzelfde.
Ik kan bij deze naam alleen maar " bert bert" in de stem van ernie horen
Ohh ik las automatisch Bart
Ik vind het juist wel tof dat ze hun zoon ‘gewoon’ Bert hebben genoemd
Ach straks zitten er een Bert, een Finn, een Wolf en een Nova samen in de klas en dan vind ik Bert toch de leukste naam hoor. Dirk ook.
Ik vind Dirk eigenlijk wel een leuke naam🤭
Dirkieeeeee
Volgen hier mensen Rosanna uit Temptation op insta? Zij heeft in haar story gister die Alex (die verleider/sneuneus uit Ex on The Beach) even te kijk gezet met allemaal screenshots van Snapchat en zo.
Het is inderdaad een vernoeming naar een van de vaders. Ik dacht eerlijk gezegd wel hetzelfde haha. Misschien noemen ze hem bij de 2e naam?
Ik vind Bert niet zo’n hele leuke babynaam maar wel echt heel leuk voor een peutertje of een kleutertje.
Ik zag ook bij die Alex op zijn insta dat hij een fimpje erop had gezet dat hij Niels uitdaagt ofzo? Om het een keer goed uit te vechten. En Rosanna staat dan een beetje op de achtergrond als een schaapje te lachten.
Ik ken een Tonny (jongetje). Vind het ook leuk dat we dadelijk niet alleen nog maar Vlinders en Wolfjes hebben.
Huh Hugo is toch niet ouderwets? In elk hockeyteam zitten er wel 2.
ja eens! ik vind Bert echt een chagrijnige naam haha. Net als Henk zit er gewoon geen vrolijkheid in
Jazeker. Want het is superbelangrijk om te weten wat de oog- en haarkleur van de baby misschien eventueel mogelijkerwijs wellicht zouden kunnen zijn.
https://www.ad.nl/show/zo-groot-is-de-kans-dat-de-royal-baby-een-ginger-wordt~abcc9394/
Mijn oom heet Bert en is een droogkloot die heel de tijd dad jokes maakt en bier drinkt
Alleen al daarom zou ik mijn kind geen Bert noemen. :’)
Ik vind Hugo echt zo’n mooie naam! Mocht ik ooit een zoontje krijgen, dan wil ik hem echt graag zo noemen haha.
Mijn naam voor een meisje (Loïs) vind ik ook al jaren zo prachtig. Maar mijn vriend vindt het een lelijke naam
Sneu hahaha ze gaat nu weer los