EGF Boulevard

Kim & Kanye die gratis witte Yeezy sneakers aan het uitdelen zijn in Afrika? Heel bijzonder weer (op Kim’s Instagram stories te zien)

5 likes

Omg dat is ook echt zo zo zo typisch weer, zo narcistisch.
Alsof die kinderen daar een idee hebben van wat voor ~hype~ die schoenen zijn. En dan nog.
My god. Hebben ze ook iets anders gedoneerd?

1 like

Wat is dat toch met deze haarstijl van de laatste tijd? Ik vind het echt zó lelijk. Op de middelbare school was er altijd een meisje die dat ook deed. Vond 't altijd net een palmboom :palm_tree::see_no_evil:

Sorry voor de wazige foto maar 't gaat om het idee.

27 likes

Ik heb me ook hardop afgevraagd wie de styling deed die dag. Ze stond ook echt met x-benen in lelijke laarsjes op dat podium. Echt ik voelde gewoon haar ongemak met wat ze aan had

1 like

Ik vind het wel mooi! Maar wel beetje kinderlijk idd

5 likes

Ooh ik vind dit wel best leuk!

4 likes

Huh hoezo de x-benen opmerking?

6 likes

Ik vind dit wel heel leuk en ben blij dat het weer terug komt😅

5 likes

Bij @safkina staat het anders heel leuk

10 likes

ariana grande trendsetter

5 likes

Heel Cheryl Cole `

> Citaat

`

1 like

Beetje lastig om iedereen te antwoorden, dus heb maar geliket en doe het ff zo. Volgens mij is dit echt een gevalletje of je vindt het heel leuk of helemaal niks haha! :stuck_out_tongue_winking_eye:

zo lief

1 like

Jaaaa, eens!

1 like

Wat een droeftoeter. En de bevruchting moet via de normale manier gebeuren! Vieze man

9 likes

Blijkbaar zijn mijn benen te nineties voor een jurk, moest er ook al om lachen.

Mijn vermoeide hoofd las Emile Roemer

9 likes

Iew, wat een vies mannetje :anguished:

Waarom zijn er vrouwen die hierop reageren? Of zou hij dit allemaal gewoon verzinnen (ik hoop het van harte).

1 like

Geld ?

1 like

Je hebt overal mensen voor helaas.