Ik las gister dat iemand hier zei dat die Rico Verhoeven de nieuwe Maan is (duikt overal op en bijzonder irritant), en daardoor heb ik dus vannacht gedroomd dat mijn vriend me out of the blue opeens verlaten had voor Maan. Wat was ik blij toen ik wakker werd
HAHA die foto met die ezel erbij ook die eronder geplugd wordt
âamanda en haar echtgenootâ
En toen ging jij maar voor Rico? Zou best wel eens over hem willen dromen hehe
Haha no thanks! Ik vind hem echt 10 x niks! Maar hopelijk komt die droom voor jou snel
Ha! Ik vond hem al overkomen als een onbetrouwbare eikel, dus dit is dan âleukâ om te horen.
Dat leert ons ook meteen dat âStavros T.â dus âStavros Tsatsosâ heet.
Waarom moet ik gelijk hieraan denken?
Haha dit is eigelijk best wel vreemdâŠ
Stel je voor dat je voormalig beste vriend er met een serieuze ex date van jou vandoor zou gaan
Ik ben degene niet die het zei maar weet wel dat er rond 2005 een soort trend was om een soort ânonchalantâ te staan. (Vooral in licht alternatieve hoek volgens mij, tenminste dat was ik zelf) Beetje met je knieĂ«n tegen elkaar en dan je onderbenen uit elkaar en je tenen weer naar elkaar toewijzend, weet niet of je dat bedoelt? @Evi-lena
Ik heb veel fotoâs van mezelf waarop ik zo sta omdat ik dat cool vond en hip vond staan. Alsof je beetje âonschuldig schijt hadâ âŠ
Oh jaaaaaaa ik was ook een soort van neppe emo en stond ook heel vaak zo omdat ik dat er cool uit vond zien of zo
Ja precies dat!
Welk gedeelte? De âboodschapâ? De âhandelingâ?
Oh man, dat zie je nog steeds ~Tyraâs influence~
hahaha omg ik moet lachen om Boef
hij zette op zijn instaverhaal dat hij een chickie zoekt en hoopt dat hij deze heeft voor zomer 2019 en hij anders een draagmoeder zou willen. iemand reageert met âzeg geen chickie maar noem haar vrouw. jij moet haar voeten kussen zodat zij die van jou zal kussenâ. en Boef reageert dan weer met âeen vrouw der voeten kussen gatverdamme man die vieze stinkvoeten en zij hoeft de mijne ook niet te sabbelen is dit een kinky spel ofzo ik zoek gewoon een draagmoeder.â
zo fout I know, maar omg ik moest zo lachen om deze droge reactie. âis dit een kinky spelâ
Ik denk iets van âals vrouw van een drug dealer heb je als voordeel dat je man veel cash heeft en dat hij dan mooie dingen voor je afrekent, in ruil voor keiharde seksâ. Ik vind het ook niet per definitie grappig, maar ik denk dat de kern van de ruil wel vaak voorkomt.
hahaha, maar waar komt die seks opeens vandaan? wat heeft dat met drugsdealer zijn te maken, bestaat er een correlatie tussen keiharde seks en drugsdealer zijn?
Ik denk omdat die Stavros opgepakt was vanwege illegale hennepteelt?
Aww Wim Kok is overleden. Dat was de eerste premier die ik mij kan herinneren. Weet nog dat ik hem als klein meisje op een of andere manier heel indrukwekkend vond als hij op tv was.