Ja maar in het filmpje zeggen ze dat commercieel draagmoederschap verboden is …! Of hij gaat naar een ander land😂. Jeetje wat erg dit.
Ik denk dat ondanks dat het verboden is, je daar best mee kunt frauderen.
Wauw wat ontzettend smerig! En dat die vrouwen dat dan dus ook echt willen
Ze heeft gelijk haar Instagram verwijderd.
Hmm hoezo is met een keizersnede bevallen beter voor je uiterlijk?
Die snap ik ook niet helemaal, dat litteken op mn buik ziet er echt niet heel charmant uit ofzo…
Haar instagram is er nog! Ze heet alleen niet balk op instagram.
Ik las gister dat iemand hier zei dat die Rico Verhoeven de nieuwe Maan is (duikt overal op en bijzonder irritant), en daardoor heb ik dus vannacht gedroomd dat mijn vriend me out of the blue opeens verlaten had voor Maan. Wat was ik blij toen ik wakker werd
HAHA die foto met die ezel erbij ook die eronder geplugd wordt
‘amanda en haar echtgenoot’
En toen ging jij maar voor Rico? Zou best wel eens over hem willen dromen hehe
Haha no thanks! Ik vind hem echt 10 x niks! Maar hopelijk komt die droom voor jou snel
Ha! Ik vond hem al overkomen als een onbetrouwbare eikel, dus dit is dan ‘leuk’ om te horen.
Dat leert ons ook meteen dat ‘Stavros T.’ dus ‘Stavros Tsatsos’ heet.
Waarom moet ik gelijk hieraan denken?
Haha dit is eigelijk best wel vreemd…
Stel je voor dat je voormalig beste vriend er met een serieuze ex date van jou vandoor zou gaan
Ik ben degene niet die het zei maar weet wel dat er rond 2005 een soort trend was om een soort ‘nonchalant’ te staan. (Vooral in licht alternatieve hoek volgens mij, tenminste dat was ik zelf) Beetje met je knieën tegen elkaar en dan je onderbenen uit elkaar en je tenen weer naar elkaar toewijzend, weet niet of je dat bedoelt? @Evi-lena
Ik heb veel foto’s van mezelf waarop ik zo sta omdat ik dat cool vond en hip vond staan. Alsof je beetje ‘onschuldig schijt had’ …
Oh jaaaaaaa ik was ook een soort van neppe emo en stond ook heel vaak zo omdat ik dat er cool uit vond zien of zo
Ja precies dat!
Welk gedeelte? De ‘boodschap’? De ‘handeling’?