Ik vond als 6 jarige JP Balkenende echt een sukkel en Wouter Bos echt een gezellige man
Ik weet nog dat ik dacht dat hij een soort van koning was, want ik dacht als klein kind dat hij de ‘baas’ was en dat moest natuurlijk een koning zijn. Dus vond dat ook altijd super indrukwekkend
Volgens mij dacht ik daarom ook dat hij en prins Claus dezelfde persoon waren?
Beetje stereotyperend denk ik. Dat van die mannen van snel geld en mooie vrouwen houden. Anders weet ik t ook niet
Hahah bedankt voor de uitgebreide uitleg. De poster van het bericht houdt zich angstvallig stil
Had haar echt niet herkend . Dit doet me denken aan hoe ik als kind mijn tong weleens over mijn bovenlip deed om dikkere lippen te krijgen
Nee nee ze is vast ergens door gestoken net als Jiami.
Ik vind het zo jammer dat dit de trend is geworden. Het maakt iedereen inderdaad direct zo’n stiflers mom/valse stiefmoeder type haha, instant 20 jaar ouder. Nu is er aan Bella sowieso al het een en ander gesleuteld geloof ik maar ik vind het vooral bij Kendall ook zo zonde, vind haar echt van een model naar een instagrammeisje gedegradeerd
Ja maar ze heeft écht geen plastische chirugie gedaan hoowrrr!!!1! #keepdreaming
ik snap nie
Wtffffffffff
Haha als we het toch over gigi hebben
Ze is schijnbaar weer terug bij zayn (haar laatste instagrampost)
Die zijn al heeeeel lang weer samen
Ik snap m ook niet, maar ik vind t filmpje geweldig. En Bella omg, ik vind haar echt een pracht vrouw, plastische chirurgie of niet.
Ik hoop dat dit het doet en niet te groot is, maar ik schrik zo van Chloe Ferry (geordie shore) de laatste tijd. Ja plastische chirurgie lijkt wel normaal geworden maar zij is ZO snel ZO erg veranderd, dit is toch zielig. En al haar recente foto’s zijn zo. Ze is 23!?
Al zou ik alleen haar hoofd zien zou ik denken dat het iemand is van een jaar of 40. Wat ziet ze eruit.
net het zusje van kylie jenner
Ja op veel van dr recente foto’s is het precies een sims figuur, zo overdreven
Het is een soort mixture van Michael Jackson en Kylie jenner
Ik begrijp echt niet hoe dit werkt. Zou ze dit zelf nou echt mooi vinden? Ziet ze het niet meer? Werkt het verslavend? Zo zonde.