EGF Boulevard

Ook wel bekend als de pigeon toe pose.

10 likes

Oh man, dat zie je nog steeds ~Tyra’s influence~

2 likes

hahaha omg ik moet lachen om Boef
hij zette op zijn instaverhaal dat hij een chickie zoekt en hoopt dat hij deze heeft voor zomer 2019 en hij anders een draagmoeder zou willen. iemand reageert met ‘zeg geen chickie maar noem haar vrouw. jij moet haar voeten kussen zodat zij die van jou zal kussen’. en Boef reageert dan weer met ‘een vrouw der voeten kussen gatverdamme man die vieze stinkvoeten en zij hoeft de mijne ook niet te sabbelen is dit een kinky spel ofzo ik zoek gewoon een draagmoeder.’

zo fout I know, maar omg ik moest zo lachen om deze droge reactie. ‘is dit een kinky spel’

34 likes

Ik denk iets van ‘als vrouw van een drug dealer heb je als voordeel dat je man veel cash heeft en dat hij dan mooie dingen voor je afrekent, in ruil voor keiharde seks’. Ik vind het ook niet per definitie grappig, maar ik denk dat de kern van de ruil wel vaak voorkomt.

hahaha, maar waar komt die seks opeens vandaan? wat heeft dat met drugsdealer zijn te maken, bestaat er een correlatie tussen keiharde seks en drugsdealer zijn?

7 likes

Ik denk omdat die Stavros opgepakt was vanwege illegale hennepteelt?

1 like

Aww Wim Kok is overleden. Dat was de eerste premier die ik mij kan herinneren. Weet nog dat ik hem als klein meisje op een of andere manier heel indrukwekkend vond als hij op tv was.

40 likes

Ik vond als 6 jarige JP Balkenende echt een sukkel en Wouter Bos echt een gezellige man

19 likes

Ik weet nog dat ik dacht dat hij een soort van koning was, want ik dacht als klein kind dat hij de ‘baas’ was en dat moest natuurlijk een koning zijn. Dus vond dat ook altijd super indrukwekkend

Volgens mij dacht ik daarom ook dat hij en prins Claus dezelfde persoon waren?

19 likes

Beetje stereotyperend denk ik. Dat van die mannen van snel geld en mooie vrouwen houden. Anders weet ik t ook niet

Hahah bedankt voor de uitgebreide uitleg. De poster van het bericht houdt zich angstvallig stil

1 like

Had haar echt niet herkend :see_no_evil:. Dit doet me denken aan hoe ik als kind mijn tong weleens over mijn bovenlip deed om dikkere lippen te krijgen :joy:

4 likes

Nee nee ze is vast ergens door gestoken net als Jiami.

16 likes

Ik vind het zo jammer dat dit de trend is geworden. Het maakt iedereen inderdaad direct zo’n stiflers mom/valse stiefmoeder type haha, instant 20 jaar ouder. Nu is er aan Bella sowieso al het een en ander gesleuteld geloof ik maar ik vind het vooral bij Kendall ook zo zonde, vind haar echt van een model naar een instagrammeisje gedegradeerd

5 likes

Ja maar ze heeft écht geen plastische chirugie gedaan hoowrrr!!!1! #keepdreaming

3 likes

ik snap nie

3 likes

Wtffffffffff

Haha als we het toch over gigi hebben
Ze is schijnbaar weer terug bij zayn (haar laatste instagrampost)

Die zijn al heeeeel lang weer samen