Ik snap m ook niet, maar ik vind t filmpje geweldig. En Bella omg, ik vind haar echt een pracht vrouw, plastische chirurgie of niet.
Ik hoop dat dit het doet en niet te groot is, maar ik schrik zo van Chloe Ferry (geordie shore) de laatste tijd. Ja plastische chirurgie lijkt wel normaal geworden maar zij is ZO snel ZO erg veranderd, dit is toch zielig. En al haar recente foto’s zijn zo. Ze is 23!?
Al zou ik alleen haar hoofd zien zou ik denken dat het iemand is van een jaar of 40. Wat ziet ze eruit.
net het zusje van kylie jenner
Ja op veel van dr recente foto’s is het precies een sims figuur, zo overdreven
Het is een soort mixture van Michael Jackson en Kylie jenner
Ik begrijp echt niet hoe dit werkt. Zou ze dit zelf nou echt mooi vinden? Ziet ze het niet meer? Werkt het verslavend? Zo zonde.
Oh my God, wat doen al die meisjes zichzelf toch aan.
ik vind het vooral heel sneu voor haar, ik denk dat zij echt issues heeft. Zie ook haar insta story, dat ze er zoveel moeite mee heeft al die negatieve comments.
Jaa werkt echt verslavend. Ik denk zelf altijd dat ze uiteindelijk heel onzeker zijn, waarom ze dat doen en nooit tevreden zijn.
Ik vind het in ieder geval sneu om te zien altijd
Ik vind het zo sneu, zou je het nog ongedaan kunnen maken als je zoveel werkt hebt laten doen? Als in vulling er uit halen enzo?
Super sneu
Ook echt al die Geordie Shore chicks zijn zo, Charlotte is ook onherkenbaar als je haar naast hoe ze het eerste seizoen was houdt. Marnie, Sophie, Holly, echt allemaal. Enige bij wie het niet heel extreem is is volgens mij Vicky, maar die is ook vrij snel gekapt met Geordie Shore. En zelfs die heeft het nodige laten doen.
Heb wel ook het idee dat dat in de UK veel normaler is, ook al die Love Island, TOWIE, etc, chicks laten zoveel aan zichzelf sleutelen. Allemaal minstens een boob en nose job en lip fillers.
Hahah die spelling. Meit doe wat aan je Engels ipv je gezicht
Ja Vicky is juist meer naturel geworden na geordie shore, en zo zonder make up ziet ze er gewoon uit als een normaal mens van haar leeftijd, niet opgespoten of helemaal strak
Vind het idd wel ver doorgeslagen bij Holly, Charlotte en vooral Chloe
Op instastorie van Holly vertelde ze laatst wel dat ze haar vullingen uit haar borsten ging halen, het resultaat heeft ze alleen nog niet laten zijn, ben benieuwd!
STAY IN SCHOOL!!!
Ik vind het ook sneu, maar die comments krijgt ze al langer. Stop dan? Ze worden nu wel erger maar haar uiterlijk wordt ook erger. Ik kan me ook niet voorstellen hoe het is om in de persoonlijke kring van zo iemand te zijn. Dit moedig je niet aan lijkt me, maar hoogstwaarschijnlijk trekt ze zich er niks van aan als je er iets van zegt. Of ja, dat wel, maar met meer operaties als reactie.
Tja, moeilijk.
Maar nu geef jij haar eigenlijk de schuld van alle haat? Die mensen moeten gewoon eens normaal doen, ze is ook een mens met gevoelens en het maakt het noooooit goed om iemand zo de grond in te boren.
Wat ik vooral erg vind is dat zo’n arts hier in mee gaat.
Maar goed aan de andere kant; als iemand het zelf wil…