Daarnaast werd ze eerst wel aangemoedigd door haar vriendje die van nep houdt. Dus denk dat dat ook niet echt een goede omgeving is voor haar.
Nee zo heb ik het totaal niet bedoeld. Dan heb ik mezelf verkeerd verwoord, excuus.
Ik vind het gewoon jammer dat ze haar lichaam verbouwt maar ik kan er echt niet tegen dat er sponsamenwerkingen zijn met plastisch chirurgen. Steeds die positieve testimonials: " i went to marbella last week and dr A made me feel safe. The results are fantastic and I can’t wait to show off my body".
Dat is erom vragen.
Ik snap ook echt niet hoe dat kan en mag. Natuurlijk kun je als arts een prive-kliniek starten maar je blijft wel arts. Die leggen toch een eed af en alles?
Ik denk niet dat er een speciale paragraaf gericht naar spon en samenwerkingen is in de deontologische code.
Ik vind Marnie er ook cartoonesk uitzien.
Ik ging net eens op haar instagram kijken maar ik zou haar serieus niet herkennen op deze foto’s? Vooral met blond haar.
Jeetje vind het echt sneu.
Holly valt ook nog mee zonder make-up. Ja haar lippen en borsten zijn overdreven maar ik vind ze een heel mooi gezicht hebben.
Ja ze lijkt me ook wel okay, maar haar neus ziet er toch wel anders uit?
Ik wilde ff kijken op de insta van Vicky. Maar ik ben geblokkeerd hahah. Was ik helemaal vergeten maar volgens mij heb ik een x iets onaardigs gezegd over die eeuwige duckface van haar
Naomi van As en Sven Kramer zouden dit weekend bevallen zijn van een meisje (Kae)
Kwam dit via instagram tegen (vrienden vh koppel zouden dit aan Story verteld hebben)
Ik vraag me af of deze mensen er ook allemaal zo uit hadden gezien als Instagram niet zou bestaan. In tijdschriften/reclames bijvoorbeeld zie je deze look helemaal niet. Ze zijn gewoon echt beïnvloed door social media. Brr.
Wat bijzonder dat Sven Kramer bevallen is. Dat mag wel groter in de media
Jammer dat ouders tegenwoordig niet meer zelf mogen vertellen dat er een kindje is geboren en hoe het heet
Huh, ze was toch nog helemaal niet uitgerekend?! Hopelijk is alles goed.
Wordt toch wel vaker gezegd dat wanneer bekend wordt gemaakt dat een koppel zwanger is ‘wij zijn zwanger’. Dus vandaar dat ik dat ook zo schreef. Maar ik neem aan dat Sven niet letterlijk bevallen is, haha anders heeft hij zijn buikje goed kunnen verbergen
Ja, je hebt gelijk. Ik heb echt het idee dat het 3 weken geleden was
Lekkere “vrienden” ook dan…
Dacht ik ook meteen aan!