EGF Boulevard

Hoe spreek je het uit? Kee?

1 like

Als het kindje Kramer heet, vind ik de combinatie niet zo denderend: Kae Kramer. Het allitereert voor mij dan te veel.

11 likes

Ik sprak het in mijn hoofd altijd uit als Kaai.

1 like

Kaai? Wie heet er nou kaai?

5 likes

Gespeld als Kay is het een voor mij bekende naam

5 likes

Ik ben ook fan, vind haar echt leuk, maar die eeuwige duck face op haar “mooie” foto’s is wel irritant (@Banananana ben blij dat ik me in heb gehouden met de opmerkingen die ik er vaak over wil maken :stuck_out_tongue_winking_eye:). En ze trekt ook altijd zo’n raar mondje als ze praat, valt me zo vaak op in haar stories.
Las laatst ook roddels dat het ook niet goed gaat tussen haar en haar verloofde, hoop voor haar dat het niet zo is, gun het haar wel om gelukkig te zijn. Was ook op de Daily Mail (I know…) dus kan heel goed complete onzin zijn.

1 like

Inderdaad, zullen wel geen ‘echte’ vrienden zijn.
Eerder van die mensen die even denken dat ze interessant moeten zijn/doen

1 like

Volgens mij was intro nog steeds ‘real hair real boobs’ toen ze nog in Geordie Shore zat haha

4 likes

Edit: Sorry haha ja precies wat je zegt, ik las niet goed.

*Dit bericht is aangepast omdat het een kutgrap was die zo treurig is dat ik bang ben dat ik er een ban voor krijg.

3 likes

Heb de aflevering (nog) niet gezien, maar was dit niet kort na de bevalling?

Zoniet, knappe angle idd😄

Die kuit klopt toch helemaal niet. En ik vind haar gezicht ook onherkenbaar.

6 likes

Natuurlijk overkomen is toch al niet Kims ding

1 like

Heee dat gebaar wat Sven toen maakte is dan achteraf toch voor de baby? Ligt nu wel dikke druk op dat kind vanaf de buitenwereld om ook goed te zijn in sport (of nou ja, denk wel dat de media daar wel nieuwsgierig naar zijn)

3 likes

Ik hoop dat dit kind sporten intens haat een virtuoos wordt op de tuba.

67 likes

Oh als je zulke ouders hebt zie ik voor me dat je elke ochtend om 6:30u mee moet om 30 km te fietsen voor school begint enzo. Help.

21 likes

Sowieso lijkt ze wel minder op haar ‘oude’ zelf nu met lipinjecties en wenbrauwen meer bijgetekend.

Huh en haar kont is toch ook veel groter in het echt?

:nerd_face:

17 likes

Hoorde vandaag op de radio coen en sander weer een opmerking maken over laura. Je kon liedjes aanvragen oid en toen zei een van ze “oh secret garden van paura ponticorvo? Die ken ik niet hoor hihaho” het zit ze wel hoog blijkbaar