Volgens mij was intro nog steeds ‘real hair real boobs’ toen ze nog in Geordie Shore zat haha
Edit: Sorry haha ja precies wat je zegt, ik las niet goed.
*Dit bericht is aangepast omdat het een kutgrap was die zo treurig is dat ik bang ben dat ik er een ban voor krijg.
Heb de aflevering (nog) niet gezien, maar was dit niet kort na de bevalling?
Zoniet, knappe angle idd😄
Natuurlijk overkomen is toch al niet Kims ding
Heee dat gebaar wat Sven toen maakte is dan achteraf toch voor de baby? Ligt nu wel dikke druk op dat kind vanaf de buitenwereld om ook goed te zijn in sport (of nou ja, denk wel dat de media daar wel nieuwsgierig naar zijn)
Ik hoop dat dit kind sporten intens haat een virtuoos wordt op de tuba.
Oh als je zulke ouders hebt zie ik voor me dat je elke ochtend om 6:30u mee moet om 30 km te fietsen voor school begint enzo. Help.
Sowieso lijkt ze wel minder op haar ‘oude’ zelf nu met lipinjecties en wenbrauwen meer bijgetekend.
Huh en haar kont is toch ook veel groter in het echt?
Hoorde vandaag op de radio coen en sander weer een opmerking maken over laura. Je kon liedjes aanvragen oid en toen zei een van ze “oh secret garden van paura ponticorvo? Die ken ik niet hoor hihaho” het zit ze wel hoog blijkbaar
Ja, dat hoorde ik ook, pff ze hadden het wel bij gisteren kunnen houden, niet de volgende dag weer aanhalen.
Ik snap ook njet echt waarom Laura er zo op gehaat wordt. Die vrouw die de vragen stelt is toch juist degene die dom bezig is? En nou ja dan nog. Lekker boeiend allemaal beetje zelfspot hoor
https://www.ad.nl/show/leeftijdloze-emile-ratelband-69-eist-20-jaar-verjonging-bij-rechter~a1faec5c/
Hahaha hij is wel echt een beetje een gekkie
Als ik op Tinder zet dat ik 69 ben, dan krijg ik geen respons. Ben ik 49, met die kop van mij, dan zit ik geramd. Misschien zeggen ze: u hebt wel slappe spieren voor 49 jaar. En dan zeg ik: maar die ene niet, hoor. Komt u maar!’’
God en dan te bedenken dat die ouwe gek de advies column runde in de Break-Out!
Misschien moet dit in het opbiechttopic, maar ik vind dat nummer best leuk
Had zelf ook erger verwacht!