EGF Boulevard

Ja, dat hoorde ik ook, pff ze hadden het wel bij gisteren kunnen houden, niet de volgende dag weer aanhalen.

1 like

Ik snap ook njet echt waarom Laura er zo op gehaat wordt. Die vrouw die de vragen stelt is toch juist degene die dom bezig is? En nou ja dan nog. Lekker boeiend allemaal beetje zelfspot hoor

6 likes

Bijzondere combinatie dit.

9 likes

https://www.ad.nl/show/leeftijdloze-emile-ratelband-69-eist-20-jaar-verjonging-bij-rechter~a1faec5c/

Hahaha hij is wel echt een beetje een gekkie

Als ik op Tinder zet dat ik 69 ben, dan krijg ik geen respons. Ben ik 49, met die kop van mij, dan zit ik geramd. Misschien zeggen ze: u hebt wel slappe spieren voor 49 jaar. En dan zeg ik: maar die ene niet, hoor. Komt u maar!’’

7 likes

God en dan te bedenken dat die ouwe gek de advies column runde in de Break-Out!

6 likes

Misschien moet dit in het opbiechttopic, maar ik vind dat nummer best leuk :see_no_evil:

1 like

Had zelf ook erger verwacht!

Haha wauw kon er ook maar niet op komen waar ik hem van kende

1 like

Hij houdt van ieder mens, maar noemt vrouwen wel wijven en moederwezens, of wat was de specifieke quote ook alweer?

Ik hoop dat zijn lichaam en geest er binnenkort mee ophouden, wat een mislukking is die gast

Moederdieren was het… en de Kinderbescherming bestaat uit varkens volgens hem.

Hier zijn geen woorden voor.

7 likes

Waarom we de psychiatrische zorg moeten verbeteren en de wachtlijsten korter moeten worden?

Omdat Emile Ratelband nog steeds vrij rondloopt.

28 likes

Blijkbaar is Glennis Grace ook weer een optie :rolleyes:

Wat heeft maan daarmee te maken :sweat_smile: haha ik snap het niet.

2 likes

Het songfestival is volgend jaar in Israƫl. Dis die zullen de propaganda molen wel aanzwengelen.

Ja dat weet ik, maar ik dacht dat er in het Artikel ook iets over stond ofzo. Maar nu ik het nog een keer lees zijn het gewoon twee aparte dingen.

2 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Altijd schrikken als de tuinkabouter naakt op je gaat zitten.

14 likes

Of Banks-Vi klinkt als Banksy

7 likes

Misschien die vreselijke bassmit? En dan zo’n vieze, vette lach erbij

15 likes

Haha ā€˜en hoe voelt diegene zich hierbij’ vind ik echt een prachtige vraag ook

5 likes

Ja, ik vind de foto ook echt heel mooi! Nee, is haar tweede kind. Ze heeft al een zoon met haar ex-man.
En ik moest bij de naam Banks denken aan de artiest Banks.

2 likes