Ohh al 100 jaar mijn lievelings celebrity haha, love Hilary! Kindje is ook prachtig met die bruine haartjes! Ik moest denken aan Tyra Banks, maar misschien is het in Amerika een normale voornaam?
Whuat
Maar was het niet net bekend dat hij iets had met Famke Louise? :’)
HUH maar wie is dan de moeder?! Famke Louise? Of iemand anders? Stel dat is zo dan is dat ook lullig… Heb je net een nieuwe relatie met een jongen, wordt hij ouders met een andere vrouw.
Wat?! Ben nu stiekem wel benieuwd wie de babymama is, want hij zegt dat het een complexe situatie is?
Famke Louise is vast niet zwanger als ik haar Insta zo bekijk. Iets zegt me dat het een ongelukje is met een one night stand ofzo.
Ik gok dat hij een ONS heeft gehad oid en dat ze toen zwanger is geraakt.
Woopsie
Oh wow wel heftig. Ik zou dan als famke zijnde wel echt moeten nadenken of ik bij hem zou blijven hoor. Misschien lullig, maar ik zou het echt kut vinden (ook al is het natuurlijk een mooi iets)
Ja hier zat ik over na te denken… Ben je zo jong en dan heeft je vriendje straks een baby met iemand anders. Als we er maar even van uitgaan dat Famke & Ronnie het heel gezellig hebben samen. Maar ik denk dat Famke dit al wel een tijdje weet.
Dan is het dus sowieso niet Famke. 32 weken ga je wel een beetje zien
Ja dit viel mij ook op! Denk dat dat dan de achternaam van de baby wordt?
Oh en nu we het toch over Ronnie hebben, sinds wanneer is het eigenlijk uit gegaan met z’n vriendin waarmee hij samenwoonde? Want ik las een lange tijd geleden een interview waarin hij het over haar had maar ik heb dus compleet gemist dat ze uit elkaar zijn gegaan.
Kan me echt niet voorstellen dat zij de moeder is.
Al best wel een tijdje volgens mij. In de armen van een engel gaat iig over haar.
Denk ik ook niet hoor, maar ik denk ergens dat zij er niet zo’n probleem van zou maken haha dat het van een ander is
Vind t wel shocking
Ik wil somehow echt graag weten wie de moeder is. Zou die vrouw hem erin geluisd hebben met onbeschermde seks zodat ze geld kan vangen van Ronnie a la het zaad van Boris Becker? Of spoorde hij aan tot onbeschermde seks? Zoveel vragen… de media weten sowieso binnen een week wel wie de mama wordt wss