EGF Boulevard

Haar Instagram is ook ineens privé… En het viel me ook al op (toen het nog niet privé was) dat ze de laatste paar maanden geen “sexy” foto’s meer heeft gemaakt maar wel veel met een wijde tshirt aan enz.

2 likes

*Tenzij (in plaats van mits). Nu betekent je zin precies het tegenovergestelde van wat je bedoelt.

15 likes

https://partyflock.nl/artist/86714:WEF Ze heeft na 7 december ook geen shows meer staan. Voel me echt een soort detective nu.

8 likes

Haha goede detective ben je!
Ze heet in het echt Wafae, lijkt me een Marokkaanse naam. Wellicht is de situatie daarom heel erg complex.

Edit: omdat het dus niet gebruikelijk is om buiten het huwelijk een kind te krijgen in Marokkaanse/Islamitische families.

1 like

van Ronnie Flex naar Ronnie Complex

164 likes

Houdt hij het geheim omdat het niet helemaal de bedoeling was?

3 likes

Lijkt me wel. Ik denk ook niet dat het lang zal duren voordat er het een en ander naar boven komt.

3 likes

De FF detectives zoeken het wel uit. :sunglasses:

8 likes

Sneu voor haar als dit waar is. Lijkt me echt een vreselijke situatie!

38 likes

Ik vind het wel heel juicy allemaal.

Lijkt me inderdaad lastig als je zo in de spotlight staat.

1 like

hahahah hoor dit echt precies in mijn hoofd

6 likes

Maar dat heeft niks te maken met een echo met de naam van de patient, de moeder dus? Het is niet een echo van zijn buik… vind t maar vreemd

1 like

Mogelijke opties:

• Ronnie is eigenlijk een vrouw en is zelf zwanger.
  • De zwangere vrouw is getrouwd met Ronnie, daarom draagt ze zijn achternaam.
  • De zwangere vrouw is een familielid van Ronnie, en heeft daarom dezelfde achternaam.
  • Of: bij deze echo werkt het anders dan normaal.

Ik ga toch voor optie vier, denk ik :stuck_out_tongue:

37 likes

Misschien hebben ze wel gevraagd of er een andere naam bij de echo mocht staan. Kan dat?

5 likes

Wooooow optie 2, had hij niet een tijd geleden zo’n insta post waarop het leek alsof hij ging trouwen in traditionele kleding? Toen dacht ik pr stunt ofzo maar miss was t echt en was dit de reden??

3 likes

Nee lijkt me niet dat ze dat doen in de zorg

Dat was voor een clip haha.

1 like

Heb je gezien hoe dit meisje eruit ziet?

7 likes

Even gekeken naar die foto maar die echo is bij fun baby Rotterdam gemaakt, ik denk dat ze daar de naam wel aanpassen als je Ronnie Flex bent…

7 likes