EGF Boulevard

Mogelijke opties:

• Ronnie is eigenlijk een vrouw en is zelf zwanger.
  • De zwangere vrouw is getrouwd met Ronnie, daarom draagt ze zijn achternaam.
  • De zwangere vrouw is een familielid van Ronnie, en heeft daarom dezelfde achternaam.
  • Of: bij deze echo werkt het anders dan normaal.

Ik ga toch voor optie vier, denk ik :stuck_out_tongue:

37 likes

Misschien hebben ze wel gevraagd of er een andere naam bij de echo mocht staan. Kan dat?

5 likes

Wooooow optie 2, had hij niet een tijd geleden zo’n insta post waarop het leek alsof hij ging trouwen in traditionele kleding? Toen dacht ik pr stunt ofzo maar miss was t echt en was dit de reden??

3 likes

Nee lijkt me niet dat ze dat doen in de zorg

Dat was voor een clip haha.

1 like

Heb je gezien hoe dit meisje eruit ziet?

7 likes

Even gekeken naar die foto maar die echo is bij fun baby Rotterdam gemaakt, ik denk dat ze daar de naam wel aanpassen als je Ronnie Flex bent…

7 likes

@Briseis @Blauwra @Freedom

Bij Funbaby Rotterdam maken ze pretecho’s. Dit is niet medisch, dus ze kunnen er letterlijk elke naam bij zetten die ze willen.

15 likes

Ja dat hoort voor mij een beetje bij optie vier

Ik snap je gedachtegang, maar je kan niet echt aan iemand zien of die bepaalde onderdelen van zijn/haar cultuur respecteert, toch?

3 likes

Klopt, dat concludeer ik doordat ze er niet bij loopt als your average Marokkaanse meid

3 likes

Ik ken helemaal geen DJ Wef? Jongens ik word oud

68 likes

Het woord babymama​:nauseated_face::confounded:

16 likes

En verklaren waarom ze niet mee wil doen aan het Songfestival :o

4 likes

Was dat op een of andere FISSA (mwahaha) of event of zo waar die wef ook was toevallig? Of rond die datum? Was hij toen ook aan het scharrelen met Famke eigenlijk?

2 likes

Maar even… dit is toch geen schokkend nieuws? Mannen met fame neuken allemaal een slag in de rondte, kan je op wachten dat er baby’s van komen.

Denk dat Ronnie wel een lieve vader gaat zijn verder, dus hopelijk gaan ze goede afspraken maken zodat de baby met veel liefde kan opgroeien.

14 likes

Mannen in general. Vrouwen in general. Iedereen neukt zich een slag in de rondte en daar komen baby’s van.

29 likes

Dus. Neemt niet weg dat het misschien gevoelig kan liggen bij haar of haar familie? Los of ze wel of niet Islamtisch is trouwens en of ze er als een ‘standaard’ Marokkaans meisje uit ziet.

3 likes

Ik kan haar Insta nog wel zien? https://www.instagram.com/djwef/
Vraag me trouwens wel af: zouden haar borsten en billen ‘echt’ of ‘van plastic’ zijn? :scream:

1 like

Ja hij staat niet meer op privé.

1 like