Bij Funbaby Rotterdam maken ze pretecho’s. Dit is niet medisch, dus ze kunnen er letterlijk elke naam bij zetten die ze willen.
Ja dat hoort voor mij een beetje bij optie vier
Ik snap je gedachtegang, maar je kan niet echt aan iemand zien of die bepaalde onderdelen van zijn/haar cultuur respecteert, toch?
Klopt, dat concludeer ik doordat ze er niet bij loopt als your average Marokkaanse meid
Ik ken helemaal geen DJ Wef? Jongens ik word oud
Het woord babymama:nauseated_face:
En verklaren waarom ze niet mee wil doen aan het Songfestival :o
Was dat op een of andere FISSA (mwahaha) of event of zo waar die wef ook was toevallig? Of rond die datum? Was hij toen ook aan het scharrelen met Famke eigenlijk?
Maar even… dit is toch geen schokkend nieuws? Mannen met fame neuken allemaal een slag in de rondte, kan je op wachten dat er baby’s van komen.
Denk dat Ronnie wel een lieve vader gaat zijn verder, dus hopelijk gaan ze goede afspraken maken zodat de baby met veel liefde kan opgroeien.
Mannen in general. Vrouwen in general. Iedereen neukt zich een slag in de rondte en daar komen baby’s van.
Dus. Neemt niet weg dat het misschien gevoelig kan liggen bij haar of haar familie? Los of ze wel of niet Islamtisch is trouwens en of ze er als een ‘standaard’ Marokkaans meisje uit ziet.
Ik kan haar Insta nog wel zien? https://www.instagram.com/djwef/
Vraag me trouwens wel af: zouden haar borsten en billen ‘echt’ of ‘van plastic’ zijn?
Ja hij staat niet meer op privé.
Ah oké. Had vanmiddag ook al gekeken, toen was het ook nog online. In de tussentijd verder niet gekeken en nu keek ik weer en was hij voor mijn gevoel dus ‘nog steeds’ online haha.
Zou dit al antwoord op de vraag zijn of zij het is?
Volgens mij is her eggo preggo. Die verhullende foto’s…
Is dit echt?!! Gewoon op een paar uur gevonden. Love itt
Wow wat een detectives haha
precies dit…