EGF Boulevard

Ah oké. Had vanmiddag ook al gekeken, toen was het ook nog online. In de tussentijd verder niet gekeken en nu keek ik weer en was hij voor mijn gevoel dus ‘nog steeds’ online haha.

Zou dit al antwoord op de vraag zijn of zij het is? :yum:

Volgens mij is her eggo preggo. Die verhullende foto’s…

2 likes

Juiceee Ronnie en dj wef zijn samen gespot

56 likes

Is dit echt?!! Gewoon op een paar uur gevonden. Love itt

4 likes

Wow wat een detectives haha

5 likes

precies dit… :joy:

1 like

Via Fadims op fb

Eeh ja, tot zo ver het respecteren van de privacy van die vrouw.

31 likes

Wow wat kan dat snel gaan! Ook niet slim van Ronnie om dan samen in het openbaar te verschijnen na zo’n post. (Of ja het kan natuurlijk ook van een andere dag zijn…)

1 like

Is ook zo. Maar vooral omdat hij zelf zei dat hij niet wil laten weten wie de moeder is, dus vanuit die gedachte zei ik het.

Zij wist ook wel wie ze neukte, en gezien haar insta is privacy niet haar hoogste goed

2 likes

Die weten ook echt wel dat het uitkomt wie ze is. Vind het juist wel goed om dan te denken; fuck it wij gaan gewoon samen naar de winkel ipv. verschuilen.

1 like

Dat is dus echt een reden die werkelijk nergens op slaat. Met wie zijn seks heeft gaat niemand iets aan.

3 likes

… wat heeft dat er nou mee te maken. Omdat ze foto’s post heeft ze geen recht op privacy?

1 like

Haha ja klopt! Maarja tegenwoordig weet je het maar nooit wat echt of nep is :sweat_smile:

Hoe weetje dat?

Ik zie dat een beetje anders. Je kiest een bepaalde persoon inclusief bekende voordelen en nadelen uit zijn leven als bedpartner denk ik. Pers is hier een bekend nadeel.

@Banananana Normaal gedijt ze ook goed bij persaandacht, ik vind het hypocriet om wel de lusten en niet de lasten te willen

23 maart traden ze allebei in Capelle op

23 likes

Hahaha ik ga stuk om alle Ff-detectives hier!
Wel ‘gek’ dat deze week uit komt dat hij een relatie met Famke heeft én vader wordt… Lijkt me voor Famke ook heftig