EGF Boulevard

Via Fadims op fb

Eeh ja, tot zo ver het respecteren van de privacy van die vrouw.

31 likes

Wow wat kan dat snel gaan! Ook niet slim van Ronnie om dan samen in het openbaar te verschijnen na zo’n post. (Of ja het kan natuurlijk ook van een andere dag zijn…)

1 like

Is ook zo. Maar vooral omdat hij zelf zei dat hij niet wil laten weten wie de moeder is, dus vanuit die gedachte zei ik het.

Zij wist ook wel wie ze neukte, en gezien haar insta is privacy niet haar hoogste goed

2 likes

Die weten ook echt wel dat het uitkomt wie ze is. Vind het juist wel goed om dan te denken; fuck it wij gaan gewoon samen naar de winkel ipv. verschuilen.

1 like

Dat is dus echt een reden die werkelijk nergens op slaat. Met wie zijn seks heeft gaat niemand iets aan.

3 likes

… wat heeft dat er nou mee te maken. Omdat ze foto’s post heeft ze geen recht op privacy?

1 like

Haha ja klopt! Maarja tegenwoordig weet je het maar nooit wat echt of nep is :sweat_smile:

Hoe weetje dat?

Ik zie dat een beetje anders. Je kiest een bepaalde persoon inclusief bekende voordelen en nadelen uit zijn leven als bedpartner denk ik. Pers is hier een bekend nadeel.

@Banananana Normaal gedijt ze ook goed bij persaandacht, ik vind het hypocriet om wel de lusten en niet de lasten te willen

23 maart traden ze allebei in Capelle op

23 likes

Hahaha ik ga stuk om alle Ff-detectives hier!
Wel ‘gek’ dat deze week uit komt dat hij een relatie met Famke heeft én vader wordt… Lijkt me voor Famke ook heftig

Is het zeker dat hij een relatie heeft met Famke? Heb nog niks gehoord van zijn kant en ik vermoed dat Famke het een beetje doet voor aandacht voor haar aankomende nieuwe liedjes. Ben wel heel benieuwd!

5 likes

Denk dat het Famke het ook al wel langer wist, en ze misschien daarom het ook aangekondigd hebben voor de zwangerschap. Lijkt me toch fijner voor haar dan eerst de zwangerschap en dan de relatie.

2 likes

Zag ook dat zij pas 19 is. Lijkt me verschrikkelijk moeilijk om mee om te gaan in zo’n prille relatie (als ze die al hebben), laat staan als je zo jong bent.

1 like

Ìs het niet Famke?

Heerlijk hier de detectives :joy::joy:

1 like

Wef klinkt echt als Wijf met een accent.

30 likes

Ik denk dat je als bekende man beter 2 condooms over elkaar kan doen. Er zijn vast vrouwen die zo’n kans grijpen als ze hem krijgen.

(En mannen die ook wel zouden willen maar ja: jullie verdienen meer voor het zelfde werk, wij kunnen ons laten bezwangeren door rijke en beroemde mannen. Life is life.)

3 likes