EGF Boulevard

Is het zeker dat hij een relatie heeft met Famke? Heb nog niks gehoord van zijn kant en ik vermoed dat Famke het een beetje doet voor aandacht voor haar aankomende nieuwe liedjes. Ben wel heel benieuwd!

5 likes

Denk dat het Famke het ook al wel langer wist, en ze misschien daarom het ook aangekondigd hebben voor de zwangerschap. Lijkt me toch fijner voor haar dan eerst de zwangerschap en dan de relatie.

2 likes

Zag ook dat zij pas 19 is. Lijkt me verschrikkelijk moeilijk om mee om te gaan in zo’n prille relatie (als ze die al hebben), laat staan als je zo jong bent.

1 like

Ìs het niet Famke?

Heerlijk hier de detectives :joy::joy:

1 like

Wef klinkt echt als Wijf met een accent.

30 likes

Ik denk dat je als bekende man beter 2 condooms over elkaar kan doen. Er zijn vast vrouwen die zo’n kans grijpen als ze hem krijgen.

(En mannen die ook wel zouden willen maar ja: jullie verdienen meer voor het zelfde werk, wij kunnen ons laten bezwangeren door rijke en beroemde mannen. Life is life.)

3 likes

Misschien had Ronnie wel twee condooms over elkaar om en ging het daarom fout

44 likes

Slechte grap

4 likes

Ja misschien ook wel ja. Hij zet het er zelf ook een beetje op onder 't mom van welvaartsbuikje, dus dacht dat het wel kon.

Lijkt me beter van niet, eigenlijk.

1 like

Hele rare ‘grap’

2 likes

Okidoki, ik haal 'm wel weg.

Misschien komt er over een tijdje het nieuws naar buiten dat Famke ook zwanger is van Ronnie :family_man_girl_boy:

28 likes

Maar er is toch niets officieel naar buiten gebracht dat Famke en Ronnie een relatie hebben? Alleen vage speculaties van haar kant en een manager die zegt dat er niks aan de hand is

2 likes

Ze zijn ook zoenend gespot op een afterparty dus er is sowieso wel iets tussen ze.

2 likes

Ja ik denk nog steeds dat dit gewoon om aandacht is. Ook omdat Ronnie het verder helemaal niet voedt en als ze echt een relatie hebben lijkt me dat zij ook respect zou hebben voor de situatie en niet telkens van die dubbelzinnige dingen zou posten. Maar goed ik weet het ook niet zeker haha ben benieuwd

3 likes

Maar waarom zou Ronnie dit oke vinden als het niet waar is? Zeker nu niet met die babymamma, daar krijgt hij toch alleen maar een hele slechte reputatie van

3 likes

Ja dat is waar. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zij echt een relatie hebben maar wie weet!

1 like

Haha oh ik vind Famke wel stoer eigenlijk! Misschien is aandacht niet het juiste woord maar je weet natuurlijk nooit of er een marketingactie achterzit (net als de trouwfoto van Ronnie)