EGF Boulevard

Ik had bij hem altijd het idee dat het een act was om mensen op de kast te jagen, maar het houdt al behoorlijk lang aan

6 likes

Ik dacht dit ook, maar dat is nu ook niet meer vol te houden denk ik. Ik vind het wel heel jammer want hij is echt een soort jeugdheld door Rembo en Rembo. En ook bij villa achterwerk en omroep Maxim vond ik hem heel leuk. Toen was hij meer gewoon een gekkie

2 likes

Same! Vond hem vroeger super leuk. Dacht ook heel lang nog, toen hij al dat meer voor mannen programma deed, van haha maxim karikatuur van die zure mannen!!! Maar nu mag hij wel weer normaal doen en dat zit er volgens mij niet meer in

1 like

En dat hij een

Samenvatting

Meisjeeeee

krijgt !

4 likes

Was zij niet ook van EGF?

16 likes

Wat is dat met Pownews en corporale verslaggeefsters??

10 likes

Ze richten zich op een jong publiek. Maar ja, Danny Ghosen zat vroeger ook bij Pownews en die kun je niet echt corporaal noemen vind ik.

1 like

Yesss, daarom had ik het ook over de vrouwen die verslag doen bij pownews. Die mannen komen uit een ander laatje

2 likes

Wel bijzonder dat hij het dan nu toch bekend maakt. Snap het ook wel weer maar t is wel dubbel.

Waar stond dit trouwens?

3 likes

Ahh thanks! Ik volg hem niet dus vandaar haha :blush:

“Netwerken”

1 like

Als dit al corporaal is :joy:

2 likes

Ik zie het ook niet?

En ik vind de grapjes eerlijk gezegd een beetje jammer, ik ken niemand die dat zou doen. Maar ze zijn natuurlijk gebaseerd op vooroordelen dus ieder z’n eigen plezier.
Dit is overigens geen omg ik vind dit niet kunnen, maar ik geef gewoon mijn mening hierover. No hard feelings

Je hoeft het niet te zien, je moet t horen

2 likes

Ik hoor het ook niet

Haha nou dat is het maar goed dat jullie hier mijn stem niet horen. Imo (oren?) is het gewoon ABN. (AN?)

Hoewel, als je het wat dikker aan zet krijg je misschien wel dit:

5 likes

Ze heeft wel een behoorlijke kakker ‘r’ vind ik ja.

Maar deze chick van powned slaat wel echt alles haha:
https://www.dumpert.nl/mediabase/6796743/8bc983ad/aardappel_durdurrr.html

Ze spreekt toch gewoon ABN. Ik vind mezelf niet zo bekakt praten maar als jullie dit al corporaal vinden :speak_no_evil:

4 likes

Ik vind haar wel zo’n Amsterdamse Yuppelkut inderdaad
Ook blond
Ja ze voldoet lekker aan mijn vooroordelen

15 likes