EGF Boulevard

'ligt het aan mij of staat Waylon niet op deze foto? Staar al n minuut maar kan m niet vinden, blend ie in met de achtergrond of ben ik blind?

34 likes

Hahaha nee hij staat daar niet op maar ik klikte op de instagram post en dan kun je swipen

1 like

HAHA.

“When you see it…” en dan uren kijken naar zo’n plaatje en uiteindelijk de comments lezen om erachter te komen wat je nou NIET ZIET

17 likes

Op de foto lijkt het net alsof Waylon net is bevallen😬

16 likes

Hahaha hardop zitten lachen hierom

Ratata retteketet? Waar heeft die man het over? Bibi ziet er vet mooi uit trouwens.

6 likes

Het is een Harrie Jekkers quote, staat ook erbij op insta. Ik vind het wel cute, tenminste niet zo zoetsappig, en ik vind de naam ook leuk!

10 likes

HAHAHAHA

Denk wel dat het echt een mooie baby is

En daar draait het om in het leven!

22 likes

Hahaha boeien? Een baby is een baby.

6 likes

Ik zie niks? :frowning: Komt waarschijnlijk door Mn trage internet. Wat staat er?

Dat zegt ze niet. Ze denkt gewoon dat het een mooie baby is.

8 likes

Je hebt lelijke baby’s en mooie baby’s! Ik denk dat deze ook mooi is.

1 like

Maar waarom is het relevant?

Ik snap dat ze niet bedoelt dat het leven daar om draait, maar ergens is het toch wel sneu dat onze focus op knapheid zo groot is dat zelfs baby’s van nog geen dag oud al beoordeeld worden op of ze mooi zijn of niet?

2 likes

Het is wel een beetje krom als er wel over de naam en papa’s zwerverslook gepraat mag worden. Mooi is toch geen oordeel verder? Net als dik en dun. Het is gewoon een constatering.

9 likes

Ik zeg niet dat het niet mag, ik vraag me alleen serieus af waarom het blijkbaar zo belangrijk is om die constatering uit te spreken. Het voelt voor jou (jullie) misschien niet als een oordeel, maar we leven wel in een maatschappij waarin er ontzettend geoordeeld en veroordeeld wordt op basis van uiterlijk.
Ik vind het dan echt een beetje zorgwekkend om te zien dat mensen bij een pasgeboren al de behoefte voelen om te praten over de eventuele knapheid van het kind.

11 likes

Ik ben het met je eens maar echt iedere keer als een beroemdheid een baby krijgt dan hebben we het hier opnieuw over. (Mag van mij maar weet niet of het helpt.)

2 likes

Ik vind het niet perse een constatering, voor iedereen is het anders of hij iemand mooi vindt.

3 likes

Dat is een goed punt hoor, ik weet het ook niet. Ik hoop het wel in ieder geval!

1 like