EGF Boulevard

Ik zou er niet vanuit gaan omdat die vader in de media neutraal is dat het wel meevalt. Het is sowieso niet aan ons om daar een oordeel over te vellen. Of het nou wel of niet meevalt hij heeft het in ieder geval als heftig ervaren en hij is de enige die daar over kan oordelen.

3 likes

Ja sorry ik moet er niet over oordelen.

1 like

Zegt genoeg over hoe weinig interesse er in ze is als niemand merkt dat Noortje bevallen is.

3 likes
Wie?

Sorry, flauw.

4 likes

Haha die nieuwe videoclip van Ariana (Thank u Next) is geïnspireerd op mean girls met bepaalde karakters er ook in :joy::sob: en kris jenner als die moeder hahaha ik zoek ff een linkje

50 likes

En Legally Blonde, Bring It On en 30 going on 13!

8 likes

Hahah mega leuk! Helaas is het nummer zo kut dat ik er niet doorheen kom.

7 likes

Ik vind ook dat Ariana Grande altijd zo gaar playbackt. Zo zonder enkele effort zeg maar. Ze beweegt dr mond zo minimaal mogelijk.

9 likes

ja vind ik ook!
ze kan live zooo goed zingen btw, als ze ergens te gast is.
maar soms gaat ze dan ook playbacken en dan denk ik ook echt ‘:frowning:’ ziet er zo gaar uit

1 like

Niet alleen haar mond maar ook de rest van haar gezicht. Haar wenkbrauwen lijken continue op verbaasd te staan. Ze kan wel echt goed zingen maar haar optredens/muziekvideo’s doen mij niets.

3 likes

Hoezo geloof je dit niet als ik vragen mag?

Geweldig Kris :joy: vind haar echt een leuk mens

3 likes

Jeetje! :frowning_face: Wat ontzettend verdrietig zeg! Vind het ook zo’n eng idee dat het ook op jonge leeftijd plots van de één op andere dag voorbij kan zijn (los van ziekte of ongeluk zeg maar).

1 like

Oh wat vreselijk, zo plotseling :frowning:

Ik ben hier echt zo zo naar van. Ik kende hem en het was echt zo’n vreselijke lieverd. Gatverdamme wat kut

Bah wat eng, zo plotseling :frowning:

Je kende hem persoonlijk? Ik hoop dan dat je het al wist en niet hier of ergens anders op internet las… :pensive:

Ja ik kende hem persoonlijk. Las het vanochtend op zijn facebook. De laatste tijd zagen we elkaar niet meer zoveel maar vroeger gingen we wel veel met elkaar om. Ben echt ff verdrietig

Sterkte :heart: Lastig om zoiets via Facebook te moeten vernemen, lijkt me. Maar hoe gaat zoiets eigenlijk tegenwoordig? Ik krijg er maar de bibbers van.

1 like

Mijn god, wat heftig :anguished:
Veel sterkte @MissMarple

1 like