EGF Boulevard

Ik vind haar net een robot/pop lijken

8 likes

In het kader van de babydiscussie: ik snap dat er met opmerkingen als ‘Wat een knap kind’ de nadruk wordt gelegd op het uiterlijk, maar je kan over een baby ook weinig anders zeggen denk ik? Je zegt niet als iemand zn baby laat zien: o ja hij heeft 2 benen en armen goed gedaan.

Lang verhaal om te zeggen dat ik het met hectometer eens ben haha

20 likes

Haha shit ik dacht dat er wat spannend gebeurd was aan de posts te zien. Maar het merendeel gaat over baby’s.

Wow Amanda Bynes! Die was een hele tijd terug toen ineens heel erg dik geworden en leek er vrij slecht aan toe. Even lezen

1 like

Ik zeg het eigenlijk altijd maar uit beleefdheid, het voelt alsof dat een beetje van me verwacht wordt. Soms probeer ik het te ontwijken door te benoemen dat het kind op vader/moeder lijkt, maar inderdaad zoals jij zegt: wat anders?

1 like

Maar je zou je natuurlijk af kunnen vragen of je uberhaupt een oordeel moet vellen. Waarom is dat beleefd? Je kunt toch ook zoiets zeggen als: ‘leuk voor je dat je een baby hebt gekregen.’

Ik vind overigens ook wel dat er een verschil zit tussen de baby van een vriendin knap noemen (omdat je het bijv super leuk vind dat je vriendin een baby heeft en je van haar houd en ze de leukste baby van de wereld heeft, omdat je enthousiast bent of omdat je iets leuks wil zeggen over hun verse aardappel) of een kind op internet (waarvan je de ouders niet kent en dus echt enkel een oordeel velt op basis van uiterlijk.)
Misschien is dit heel raar maar als ik mijn beste vriendin knap noem voelt dat minder als een ‘oordeel over uiterlijk’ dan wanneer ik een BNer knap noem.

4 likes

Dit is sowieso waar! Een goede vriendin van mij heeft laatst een baby gekregen en hij is zooooo cute maar dat is denk ik ook omdat je er echt wat bij voelt ofzo. Dat is heel anders dan op insta een comment zetten met welke kardashianbaby het mooist is

2 likes

Ik vind die vriendin van lil kleine heel anders overkomen dan dat ik had verwacht.

13 likes

wow ze leek echt op Monica in dat shot van de zijkant! dacht eerst dat 't een oud filmpje was haha. maar ze komt leuk over vind ik, nuchter ook.

7 likes

Maar eigenlijk is het best wel f*ckd up dat we (in algemeen niet specifiek jij) al een schoonheidsoordeel vellen aan zelfs pasgeboren babies. Ik denk bij beroemdheden nog meer, omdat die sowieso meer te maken hebben met oordelen als knap/lelijk/dik/dun. Het is zo bizar en best triest hoeveel we, als maatschappij, op uiterlijk gefixeerd is :frowning: maar dat is ook weer een hele andere discussie

1 like

wow ik vind die vriendin in bewegend beeld nog meer op een vis lijken door haar gemaakte gezicht. woo zo zonde
had haar stem (hele mooie en fijne stem) niet bij haar verwacht

35 likes

wow ja inderdaad, had een heel ander beeld van haar. ik zocht haar op en dit is ze 6 jaar geleden, zo anders!

9 likes

wooow i love the internet, alles staat er nog gewoon op hahah
die schouders van dat jasje tho

1 like

Ik vind haar hier zo veel mooier!

2 likes

is miley cyrus nog een ding?

Haha het verschil tussen haar voorhoofd toen en nu. Heel ander mens

4 likes

Ja kijk het nu. Vind haar echt wel meevallen behalve dat ze zo vreselijk bezig is met hoe ze eruit ziet, telkens aan dat haar zitten en zo bewust van de camera. Maar ze praat iig wel heel normaal en rustig haha

2 likes

Wauw ja die vriendin komt heeel anders over dan ik verwachtte! Vraag me af wat er dan is gebeurd met hem en zijn moeder zo lang geleden

Nou ik weet niet maar als iemand zegt ‘mijn moeder heeft hele erge dingen bij me gedaan’ denk ik eigenlijk maar aan één ding

*dit bedoelde ik overigens niet om te speculeren oid maar ik heb nog nooit iemand die zin in een andere context horen gebruiken, vandaar.

9 likes

Ja ik ook :frowning_face:

Bijzonder dat hij zo over haar praat, want haar naam is volgens mij best bekend. Als ik haar naam net even google, dan zie ik ook dat hij samen met haar op de foto staat bij de opening van zijn frietzaak.
Nu bedoel ik dit oprecht niet om te bagataliseren oid, maar vraag me wel af wat er dan is gebeurd. Aangezien ze dus wel op foto’s staat en zij op haar website ook Lil Kleine noemt als haar eigen zoon.