Ik moet dit even van me afschrijven hoor, want ik zit al een uur jankend op de bank:
Ik heb in augustus een vervangend middel gekregen voor Orgametril. Dat is niet leverbaar en de nieuwe datum staat nu pas op juni. Ik kreeg Duphaston en dat leek in eerste instantie goed te gaan. Maar een maand geleden had ik weer pijn. Dat duurde een paar dagen en daarna ging het weer oke. Maar de afgelopen twee weken is de pijn er continu. Soms een beetje, soms, zoals nu, veel. Ik kan echt wel janken. Orgametril heeft me al die jaren zo goed geholpen en ik dacht echt dat ik er zo prima mee kon leven, maar het voelt alsof ik weer terug bij af ben.
Ik heb dinsdag een afspraak met de gynaecoloog. Een nieuwe, waar ik nog nooit ben geweest, want ik ben in de tussentijd ook verhuisd en het ziekenhuis waar ik eerst kwam is ook opgedoekt. Ik hoop zo dat hij me kan helpen, want ik voel me echt onwijs beperkt in alles. Als ik bezig blijf dan gaat het op zich wel, maar ik wil ook gewoon zonder pijn rustig op de bank kunnen zitten. En ook gewoon weer intiem kunnen zijn met mijn vriend, want dat lukt nu ook niet omdat het zo naar voelt allemaal. Ik kan ook niet even wat sterkers slikken dan paracetamol, want ik ben allergisch voor NSAIDās. En morfine vind ik echt een heftige oplossing, vooral nu de pijn er continu is.
Ik wil gewoon weer terug naar hoe het was.