Ex on the Beach Double Dutch

Ik denk dat dat is vanwege het feit dat hij die misschien niet heeft? Kan me niet voorstellen dat mensen zo locoloco zijn om iets serieus met hem te hebben.

9 likes

Ja dat is wel echt raar eigenlijk ja. Had Stacy wel een ex in huis?

Nee volgens mij niet.

Mijn conclusies:

  • Renan is echt een lul
  • Brody is een 14-jarige
  • Harrie en Robin zijn echt leuk
  • Lena is leuk maar liegt
  • Viktor is vet naief
  • Angelica is volgens mij echt een leuk meisje
5 likes

8 likes

Maar heeft ze dan contact gehouden met Brody. Kan ik me bijna niet voorstellen. Snap niet helemaal hoe dit zo is gekomen.

Edit: Ze lijkt afgezien van de haarkleur ook op deze foto niet echt op Viktor vind ik

1 like

Mee eens, alleen hebben Harrie en Robin het in de laatste aflevering wel zwaar verpest vind ik. Harrie die ruzie ging zoeken met die nieuwe terwijl hij niets met die zaak te maken had, en Robin die zo bot tegen Stacy deed.

4 likes

Wat zijn dit voor schoenen :sob:

3 likes

Hahaha precies dat dacht ik ook

1 like

Huh inderdaad, is dit Viktor ĂŒberhaupt wel? Ze lijkt er totaal niet op qua gezicht.

Hmm ja dat van Harrie tegen die nieuwe jongen vond ik niet helemaal oke, maar ik snap heel goed dat je boos wordt als een vreemde in je kamer aan je spullen zit en hier geen sorry voor zegt oid (al was dat Diaz). Robin vond ik niet persee bot, hij gaf precies het antwoord wat stacy vroeg maar dat antwoord wilde ze niet horen natuurlijk. Die Robin is alleen maar eerlijk geweest.

1 like

ik vind het zo typisch van Mezdi dat hij het opneemt voor die nieuwe jongen (ex van Kim), zo nep van 'm dat hij opeens de goede jongen gaat spelen

edit: ben pas op het begin van de aflevering maar ik vind het ook wel weer zielig voor die nieuwe jongen dat hij dit zo moest doen (spullen van Diaz pakken) want hij ziet er helemaal niet uit alsof hij dat zelf zou verzinnen.
oh en ik vind het zo stom om te zien dat Robin in dat tussenstukje met Stacy er heel dronken uit ziet

1 like

Haha leuk ANWB koppeltje wel met hun matchende outfits

3 likes

Warme mannenpap :nauseated_face:

bijzonder seizoen wel

Heb er zo’n hekel aan dat iedereen z’n insta privĂ© is. Ik wil gewoon ff gluren maar ik wil ze niet volgen :fu:

4 likes

Huh ik zie er gewoon Viktor in hoor?

Ik moet de aflv nog kijken, ben benieuwd! Is het alweer de laatste? Jammerrrrr.

Maar dat spullen uit de kamer worden gezet is toch duidelijk geregisseerd. Die jongen moest dat denk ik gewoon doen van de productie.
Hij leek nou niet echt te stoken ofzo.

7 likes

Nee tuurlijk, maar betekend niet dat het niet gebeurd is. Die Diaz is al een jaloerse driftkikker, hij heeft dan weer een reden om stoere man te spelen.

1 like

Ik vraag me af of die laatste exen echt voor Ă©Ă©n dagje naar Curacao vliegen of dat ze gewoon nog even vakantie houden daar

2 likes

ja ook zo raar, die ene gast kwam binnen en de volgende dag was het al afgelopen??