Ex on the Beach Double Dutch

Ik ga ervanuit dat ze eerder ook al wel vliegen want er zullen niet elke dag goedkoop genoegen vluchten naar Curaçao gaan lijkt me. Denk wel dat ze dan apart van elkaar ergens zitten zodat ze niet weten welke exen er nog komen.

Als je dit programma kijkt heb je het gevoel alsof er elke dag 40 chartervluchten naar curacao gaan.

11 likes

Hoezo praat die Yin Yin soms Nederlands en soms Vlaams?

En die Ricardo wil wel graag zeg jeetje.

7 likes

Diaz; ik ben braaf geweest voor een jongen met mijn uiterlijk :face_vomiting:

3 likes


Ik ben dit artikel aan het lezen en moest hardop lachen om dit stukje over Brody:
‘Bovendien: ik heb nog nooit iemand het woord ‘loco’ zo bijzonder zien uitspreken. Zijn mond vormt zich als een soort klein anusje, waarna zijn tong iets te lang achter zijn tanden blijft hangen totdat die ‘L’ en daarna de ‘oco’ in een Brabants-Spaans idioom over zijn weinig bestaande lippen ploffen’
Een klein anusje hahaha

13 likes

Hahaha ik probeer dit nu dus net zo te zeggen

1 like

Brody roept echt agressieve gevoelens op bij mij. Wie haalt het nu nog in haar hoofd om iets met hem te beginnen? Zielig, onzeker figuur.

Zie je trouwens een touwtje uit een meisje haar bikinibroek hangen bij het twerken op de boot?

hhaha ik ging dit proberen na te doen haahah

Ik moet echt minstens een paar weken bijkomen nu ik van het bestaan van Brody afweet. Jezus.

5 likes

Ik heb bij Brody het gevoel dat hij vroeger echt een onpopulaire knul was en dat hij zichzelf een flinke make-over heeft gegeven en een nieuw imago wil.
Op zich moet hij dat zelf weten natuurlijk, maar hij slaat er compleet bij door. Je merkt ook dat alles uit onzekerheid komt. In de eerste aflevering op het strand zeggen dat een paar meiden niet goed genoeg voor hem zijn, om vervolgens de rest van het seizoen achter elke meid aan te lopen. En dan mega jaloers doen wanneer een andere jongen iets met die meiden doet. Hij wil heel stoer gevonden worden, maar doordat hij zo extreem raar doet bereikt hij het tegenovergestelde. Hij is hartstikke onzeker en wil gewoon de aandacht die anderen uit zichzelf al krijgen.

Daarnaast vind ik zijn gezicht totaal niet passen bij de rest van zijn uiterlijk. Hij ziet er gewoon niet zo ‘‘bad’’ uit en ik geloof ook niet dat hij dat echt is. Gewoon een rare onzekere knul.

9 likes

Ja ook dat hij zei toen ze weer naar huis gingen, echt zin om weer naar huis te gaan. Shoppen bij louis vuitton en gucci en lekker rondjes rijden in mijn Mercedes, heb ik echt gemist joh!!

Dacht echt wie probeer je nou te overtuigen?

4 likes

Haha vooral zichzelf denk ik…

Haha inderdaad. Er zal ook wel een reden zijn dat er geen exen van hem waren :stuck_out_tongue:

1 like

Dit was zo opvallend ja, ook de manier waarop hij dat zei was zo ongemakkelijk en overdacht

Ik irriteerde me mateloos aan het wisselende accent van die Yin Yin? Wat is het nu, vlaams of NL?

3 likes

De villa is te huur voor slechts 959euro per nacht

En ik zag ook dat Brody met zijn eigen truien komt. 1x raden wat daar op komt te staan:
Loco loco haha kostrpijs: 40euro :scream:
RTL Boulevard: EOTB-Brody komt met zijn eigen Loco Loco-truien.

1 like

Je moet toch loco loco zijn om die trui te kopen en te dragen.

Aan de andere kant handig om ‘‘bad boys’’ die helemaal loco zijn te herkennen en te vermijden. :tipping_hand_woman:

9 likes

Ja, dit is echt exact wat ik ook denk! Ik zag ook een filmpje van hem met zn vrienden en dat ze dan samen een aflevering kijken (god weet waarom ik dat filmpje bekeek, maar dat terzijde) en zelfs rondom zijn vrienden deed hij nog zo z’n best om zijn onzekerheid te verbloemen.

1 like

Nou, wat een seizoen was dit. Vind Diaz ook een debiel. Al die agressieve mannen zijn zo vermoeiend

2 likes

Ja, eens over Koen Kardashian! Ik had nog nooit iets van hem gezien, maar vond die opmerking over Kim echt niet oké. Was zo onnodig en onaardig.

1 like